Ga naar inhoud

75D Roze Hunkemoller sportbh met rits aan voorzijde ZGAN


Snoeppie

Aanbevolen berichten

75D - Level 3 - Hunkemoller 

Vanaf 10 dagen na OK slechts enkele dagen gedragen, helaas al vrij snel te krap. Verkeerd in nieuwstaat, geen vlekjes, rits perfect in orde, niet uitgerekt qua omvang. 

Graag PB bij interesse. Vraagprijs 20,- bij nieuwprijs 32,95. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Boob1996-A:

Wauwie mooi! Jammer genoeg niet de goede omvang voor mij :(

ben je vast snel kwijt!

Welke omvang zoek je? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28 maart 2016 om 22:22 zei Snoeppie:

75D - Level 3 - Hunkemoller 

Vanaf 10 dagen na OK slechts enkele dagen gedragen, helaas al vrij snel te krap. Verkeerd in nieuwstaat, geen vlekjes, rits perfect in orde, niet uitgerekt qua omvang. 

Graag PB bij interesse. Vraagprijs 20,- bij nieuwprijs 32,95. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ik heb wel interesse! Heb je hem nog?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei missmarveled:

Ik heb wel interesse! Heb je hem nog?

Jazeker! Stuur je even een PBtje? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Mammavan3ventjes:

@SnoeppieHoe valt deze? Pastte je deze met je F cup of werd hij de klein? Ik hoop uit te komen op een voor het oog een D maar geen idee wat dat in bh wordt. zie m'n onderschrift voor wat er staat te gebeuren haha. Ik heb wel interesse als hij zou gaan passen! 

Oeh dat vind ik lastig te zeggen. Ik pas de bh op dit moment nog wel maar vind hem te strak zitten. Jij krijgt 400cc of niet? Ik vrees dat hij je de eerste tijd dan wel past, maar daarna te klein wordt. Ik ben van 70A naar F gegaan met 350cc namelijk. Wel ronde protheses en ultra high.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Snoeppie:

Oeh dat vind ik lastig te zeggen. Ik pas de bh op dit moment nog wel maar vind hem te strak zitten. Jij krijgt 400cc of niet? Ik vrees dat hij je de eerste tijd dan wel past, maar daarna te klein wordt. Ik ben van 70A naar F gegaan met 350cc namelijk. Wel ronde protheses en ultra high.

 

Vind het erg lastig dan wat te doen haha. Ben bang dat hij bij mij dan ook te strak wordt maar stel dat ik op een E uit kom in bh, denk je dat hij dan past? Heb een omvang van 75 overigens.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Mammavan3ventjes:

Vind het erg lastig dan wat te doen haha. Ben bang dat hij bij mij dan ook te strak wordt maar stel dat ik op een E uit kom in bh, denk je dat hij dan past? Heb een omvang van 75 overigens.. 

Ik zou het graag aan je willen verkopen, maar ik denk dat je meer geholpen bent met een maat groter. Het zou jammer zijn als het niet past. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.