Ga naar inhoud

Duiken na borstvergroting


Aanbevolen berichten

Ik ga als ik 10 weken PO ben op vakantie naar Curaçao en wil superrrrr graag weer duiken. Ik heb gevraagd aan mijn consulente bij velthuis kliniek van dr mooijen-zaal wanneer ik mag duiken en die zeggen dat ik na 6 weken weer alles mag. Ik lees echter van dr nio dat je het best 12 weken kan wachten met krachttraining etc. Het tillen van je bcd en flessen etc is natuurlijk mega zwaar. Ook als je die in het water aan doet moet je ze meenemen het water in wat erg zwaar is. 

Wat zeggen jullie PC's over duiken na een borstvergroting?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat iemand je helpen, 10 wkn is voor de een helemaal goed en de ander niet. Je zult op je eigen gevoel af moeten gaan. Maar als je voorzichtig bent lijkt me dt ok.....krachttraining dagelijks is denk ik zwaarder? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28 maart 2016 om 10:37 zei Nonky:

Laat iemand je helpen, 10 wkn is voor de een helemaal goed en de ander niet. Je zult op je eigen gevoel af moeten gaan. Maar als je voorzichtig bent lijkt me dt ok.....krachttraining dagelijks is denk ik zwaarder? 

Ik zal het morgen eens vragen aan de fysio en dan hier posten !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.