Ga naar inhoud

Help! Op welke maat ga ik uitkomen?


meisje95

Aanbevolen berichten

Ik heb nu 70A en krijg 295cc anatomisch, dual plane moderate plus van mentor 322.

Wie helpt me? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah dankje! Wow 70E klinkt echt gigantisch! De pc zei C of D. Dus ik wacht het af haha

Is 4,9 veel of juist niet??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik word eind mei geopereerd! Ik krijg 295cc van Mentor (moderate plus profile). Ik weet de afmetingen van jouw prothese niet. Maar als die bijv breder is, maar minder projectie dan mijne, dan word je cupmaat ook kleiner. Maargoed dat weet ik dus niet van jou haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 4 april 2016 om 18:23 zei meisje95:

Ik word eind mei geopereerd! Ik krijg 295cc van Mentor (moderate plus profile). Ik weet de afmetingen van jouw prothese niet. Maar als die bijv breder is, maar minder projectie dan mijne, dan word je cupmaat ook kleiner. Maargoed dat weet ik dus niet van jou haha. 

Excuuus late reactie haha

12.0 breed

11.0 hiog

4.8 projectie

Natrelle MF dual plane.

dinsdag is het zoverrrrr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

Dat komt redelijk overeen met de mentorprothese van 295cc (projectie verschilt 0,1cm)!

Ik denk dat je die C wel gaat halen hoor! Sowieso in bh-maat wel. Maargoed garanties heb je nooit haha.

Enne spannend as dinsdag al! Veel succes alvast! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei meisje95:

Hi!

Dat komt redelijk overeen met de mentorprothese van 295cc (projectie verschilt 0,1cm)!

Ik denk dat je die C wel gaat halen hoor! Sowieso in bh-maat wel. Maargoed garanties heb je nooit haha.

Enne spannend as dinsdag al! Veel succes alvast! 

Oke! Ja ik hoop het haha, wil het natuurlijk, maar niet te klein.. Lastig is dat he.

Jij ook alvast succes eind mei :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei DeeDee84:

Spannend meis, ik krijg ook 295 of iets groter .... Wanneer is jouw grote dag?

Precies 1 week later dan jij, de 26e dus! Al bijna een week druk bezig met oefeningen voor de borstspier op te rekken, dus het komt nu echt dichtbij!

Voor jou is het helemaal al snel! Leuk!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Ecao:

Welke oefeningen? 

De Velthuiskliniek biedt bij dual plane operaties een fysio behandeling aan. Voorafgaand aan de operatie wordt de borstspier opgerekt en na de operatie wordt heel rustig begonnen met opbouwen. Door dat vooraf oprekken schijn je veel sneller bepaalde dingen weer te mogen/kunnen. 

De oefeningen zijn geloof ik wel ergens hier op het forum te vinden, maar ik weet zo even uit m'n hoofd niet waar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.