Ga naar inhoud

Jobubba : 13 september 2010 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

hallo allemaal,

ik ben jolanda 38 jaar en eindelijk na 20 jaar heb ik de stap durven zetten, heb 8 mei een consult gehad bij dr van Onselen en had er een heel goed gevoel bij, de bv staat gepland voor 13 sept. het word 380cc tussen de spier anatomische protheses, ik heb nu een kleine A,

vind het wel super spannened en hoop hier veel ervaringen te lezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

HI Jobubba,

welkom :)

Jee goed te lezen zeg,dat eje consult meteen slaagde en dat je je goed voelde,

380cc dual plane anatomisch zal je vast een mooie cupe geven.

zelf heb ik ook anatomische dual plane gehad,375cc.ik kwam van een 80A af,alhoewle me arts beweerde dat ik op ene B zat B)

sucses met de dagen aftellen tot je GROTE dag...

greetzz moontje

veel lees en post plezier op het forum

p.s. is het de kliniek in zevenaar?zoja,dan pas ik dat nog even toe in je titel :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo allemaal,

ik ben jolanda 38 jaar en eindelijk na 20 jaar heb ik de stap durven zetten, heb 8 mei een consult gehad bij dr van Onselen en had er een heel goed gevoel bij, de bv staat gepland voor 13 sept. het word 380cc tussen de spier anatomische protheses, ik heb nu een kleine A,

vind het wel super spannened en hoop hier veel ervaringen te lezen.

Ja klopt het consult was in Zevenaar :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Jobubba,

Welkom hier! En fijn dat je gelijk een goed gevoel had.

We hebben dan ongeveer 'tzelfde, ik ging met 360cc van een A naar D. :rolleyes:

Voor je 't weet is het alweer 13 september! Spannend... en nu de dagen wegstrepen hahaha

Liefs

Excella

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Welkom hier.

Je bent in goede handen bij Dr. Van Onselen. Op dit forum zwerven veel tevreden klantjes rond (ikke ook).

Ik ben met een prothesewissel 3 weken terug van een cup B naar een cup C/D gegaan (van 260 cc naar 430 cc), ook anatomisch en dual plane.

Foto's ervan kun je in de galerij vinden.

Heel veel plezier met het aftellen naar de grote dag en ook veeeeeel leesplezier hier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal voor de leuke reakties, ben konstant aan het lezen :rolleyes: Heb gister 380cc in een zakje gedaan en in mijn bh gepast hihi het stond wel super :1bouncingboobs: Wat ik me alleen afvraag is, gebruikt dr. van Onselen geen drains naderhand, ik lees daar nergens iets over terwijl op de site staat dat ze dat wel doen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.