Ga naar inhoud

Dombo : 27 april 2010 : Quan Clinic : Roeselare


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik ben sinds 7 weken de fiere eigenaar van een boezem !!!

Dit dankzij het team van de Quan Clinic te Roeselare.

Ik ben bij hen terecht gekomen door erover te lezen op dit forum.

Ik had een afspraak gemaakt voor een eerste consult en daarnaast ook nog bij Beaucare en de Wellnesskliniek.

Bij het eerste consult heb ik onmiddellijk een afspraak vastgezet en Beaucare en Wellness afgebeld, zo goed voelde ik me erbij.

Wij zijn de vrijdagnamiddag op consult geweest en de dinsdagavond kon ik al geopereerd worden. Aan de ene kant was dit beangstigend snel maar aan de andere kant had ik dan minder tijd om te piekeren.

Ik had ook een volle B in gedachten maar de chirurg raadde mij toch een C aan gezien ik groot ben en niet superslank. Dit zou volgens hem meer in proportie zijn met mijn lichaamsbouw en ik kan hem nu enkel maar gelijk geven. Ik ben echt blij dat ik naar zijn advies geluisterd heb want ik denk dat ik binnen een paar jaar mss spijt zou hebben dat ik ze niet wat groter genomen had.

De verdoving viel reuze mee. Je wordt niet volledig verdoofd maar krijgt een roesje. Ik ben om 18 u binnengeweest en om 22u30 zat ik al thuis in mijn zetel terwijl ze bij mij dubbel zo lang werk hadden als normaal, dus eigenlijk kon ik al een uur eerder thuis geweest zijn :141:

Normaal gezien ben ik altijd ziek bij algemene verdoving en nu had ik dus niks van last.

Ik kreeg een gsmnummer mee voor het geval er iets was 's nachts, dat gaf me wel een gerust gevoel.

Ook ik was erg bang van de pijn achteraf maar ik vond het al bij al nog meevallen. Ik ga het niet mooier voorstellen dat het is want pijn doet het wel. Bij mij zijn de implantaten achter de borstspier geplaatst en dat zorgt hoofdzakelijk voor spierpijn. Op die manier merk je dat je dus echt wel voor ALLES je borstspieren gebruikt. Ik heb amper 2 dagen pijnstillers genomen en daarna lukte het zonder. Het is wel zo dat je echt wel iedere dag duidelijk merkt dat het beter gaat. Het lastigst vond ik slapen, dat heeft ook het langst geduurd eer ik weer normaal kon liggen.

Als het een geruststelling is: je vergeet die pijn echt wel heel snel en het is het allemaal waard !!!!

Grtjs

Dombo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn operatiedag was 27 april 2010 maar sla me dood voor de naam van de chirurg. :11:

De eigenaar van de kliniek is Karel van der Linde.

Het eeste consult was met de chirurg zelf maar alle opvolging gebeurde door Dr. van der Linde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien nog eens contact opnemen met de kliniek? Lijkt me toch ook voor jezelf wel fijn te weten wie je heeft geopereerd. Maar gefeliciteerd nog! Blij dat het een positieve ervaring is geweest!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hallo iedereen !!

Ik ben nieuw hier op de site en zag zopas het berichtje van Dombo en ja ook ik kan alleen maar bevestigen wat ze schrijft.

Ik heb namelijk ook na veel overwegen en twijfelen een BV laten uitvoeren in de "Quan Clinic" in Roeselare en ben alleen maar vol lof. Ik had vroeger een mooie volle B, maar 2 kindjes en 2 keer borstvoeding brachten daar een grote verandering in, ik had nog een povere A over en een hoop complexen erbij. Vooral in de zomer had ik het moeilijk wanneer ik mijn bikini uit de kast haalde, vandaar dat ik besloot (na heeel veeel twijfelen)een BV uit te laten voeren. Ik nam contact op met Quan Clinic (omdat dit dicht bij mijn huis is) en ik was overtuigd. Het gevoel dat je daar krijgt is enorm goed, je voelt je een individu met je eigen problemen en wensen, er wordt tijd vrij gemaakt om al je vragen te beantwoorden en je gerust te stellen. De ingreep verliep heel vlot, ik moest om 12u id kliniek zijn en om 16u kon ik al terug vertrekken naar huis. De dag nadien had ik wel wat last van spierpijn (precies of ik aan gewichtheffen had gedaan :124: ),maar het resultaat was gewoon SUPER, ik voel mij nu terug een mooie vrouw die gezien mag worden !! Ik kan het echt iedereen aanraden !!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.