Ga naar inhoud

Is er al iemand bij Sven Bruekers geweest?


Aanbevolen berichten

Hallo, hallo,

Daar ben ik weer na een hele tijd weggeweest te zijn van hier, (wel nog vaak meegelezen hoor)

ik vroeg me af sinds we hier een plastisch chirurg op het forum hebben of er al vrouwen geweest zijn voor een consult of al ervaring hebben met hem?

Ik wil graag een prothese wissel naar groter en een liposuctie doen van mijn buik,  Aangezien ik hier bijna 9 van de 10 keer  Nio Nio Nio zag staan heb ik een consult afspraak bij hem ingepland , Helaas was er pas plek 11 april (6 weken wachttijd) terwijl een ander 2 dagen na mij had gebeld en over 2 weken al terecht kon.<_<  Maar goed, de afspraak bij Nio heb ik nog wel laten staan voor de zekerheid.

Nu zag ik ineens dat we een plastisch chirurg hier hebben en dat vond ik wel interessant en eigenlijk ook wel leuk . 

Voor mij was de vraag hoe hij over grotere prothese denkt ook wel belangrijk, anders hoefde ik ook niet perse voor Nio te gaan. Niet dat ik mega groot wil maar ik wil toch voor het dubbele cc gaan. Ik heb nu 300 cc, We zien het wel met passen maar in ieder geval wil ik het nu wel precies naar me zin hebben.

Ik moet zeggen dat ik best een goed gevoel heb gekregen met de berichtjes over en weer en dat ik hem heb uitgelegd dat ik eigenlijk zo snel mogelijk een operatie wil aangezien ik in vanaf mei weer veel in het buitenland ben . en het liefst heb ik voor die drukke tijd gaat beginnen de operatie achter de rug.

Nu voel ik mij eigenlijk heel erg gelukkig en hyper en beetje nerveus , omdat ik volgende week al op consult kan komen . Mocht het consult goed gaan en word het een behandeling, dan gaat hij ze best doen, zodat ik ook nog eens snel geopereerd kan worden.:43:

Vandaar dus dat ik heel erg nieuwschierig ben of er al meiden ervaring met hem hebben?

 

Liefs,

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei best_boobie:

Veertje is door hem geopereerd, maar muts.. Heb je al eens in de zoekbalk gekeken? :45:

xxxx

De zoekbalk? Uhhh ja ik kan niks vinden? :66: whahhahaha nee dit is echt erg he,,

Ik gebruik altijd de zoekbalk hier voor van alles maar bij hem ben ik op google gaan zoeken en de zoekbalk hier kwam niet eens in me op :152:

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.