Ga naar inhoud

Prothese voor de spier?


Aanbevolen berichten

Dag dames,

vandaag ben ik op consult geweest voor een borstvergroting om een asymmetrie weg te werken.

Ik ben best klein en heb dus ook kleine borsten (de kleinste is een kleine cupmaat A) maar toch heeft de chirurg een implantaat voor de spier geadviseerd. Is dit raar? Ik dacht dat je daarvoor echt voldoende weefsel moet hebben maar hij zei dat chirurgen tegenwoordig te snel voor dual plane gaan. Is er hier iemand die een implantaat voor de spier heeft? Wat is daarvan te merken? Thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...

ik heb hetzelfde probleem qua asymmetrie ik ben hiervoor bij 2 PC's op consult geweest 1 die gekend is om voor de spier te plaatsten en 1 die gekend is om achter de spier als voorkeur te geven.

Resultaat: degene die voor de spier plaatst zou mij 2 maal opereren. 1e keer een borstlift en de 2e keer plaatsing van de prothesen met 6 maand tussenin. kostprijs 6500€ samen! hij wou max 250cc plaatsen (privékliniek)

PC die achter de spier werkt doet de operatie in 1 keer (plaatsing van prothesen en dan borstlift afgaande van het resultaat op de operatietafel) deze doet het voor 4500€ en qua cc leek er geen max -> 400cc was voor hem ook ok? (werkt in een amgemeen ziekenhuis) de keuze was duidelijk het is PC nmr 2 geworden... ik word 7 maart aanstaande geopereerd... ik twijfel tussen 325cc en 350cc voor de kleinste borst de grootste zal uiteraard minder zijn in cc's aangezien er 90cc verschil zit in mijn natuurlijke borsten... ( ik streef naar cup D iplv A en B/C)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.