Ga naar inhoud

Welke pc kiezen? Help!


lovelife

Aanbevolen berichten

Hallo Dames,

Ik zou graag advies willen. Ben bang dat als ik op gesprek ga ik al gauw overtuigd word door een pc.

Heb een afspraak staan bij Bergman Clinics bij Dr. Brueckers.

Bij een "gewoon'' zkh dichtbij

En bij Velthuis kliniek bij Dr. Tits

Heb al aardig wat foto's voorbij zien komen. Ik vind de borsten met de protesen voor de spier vooral het mooiste. Ben bang dat een pc bv een voorkeur heeft voor dual plane en dat sommige het liever niet voor de spier doen.....

Ik lees ook vaak NIO's???? Welke pc is dat? hahhaha:D

Moet ik nog rekening houden met welke pc ik kies? Wie raden jullie aan?

oh ja... ik wil graag DD of E.

liefs lovelife

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Dr Brueckers is ook actief op dit forum! 

V tits is ook wel ok al heb ik wel eens wat mindere berichten gelezen....maar fouten worden soms gemaakt, tis maar hoe het opgelost wordt...

Nio is the Boobking hahaha. Dit is eigenlijk het nio forum.. Nee grapje. Hij staat heel goed bekent maar er zijn er nog meer, ook afhankelijk van je wensen. Rechtsboven kan je zoeken. Wel meer dan vier tekens gebruiken, bij Nio bijv slaz of parkkliniek, 

vel succes en lees je lekker in hier! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Nonky:

Hoi! Dr Brueckers is ook actief op dit forum! 

V tits is ook wel ok al heb ik wel eens wat mindere berichten gelezen....maar fouten worden soms gemaakt, tis maar hoe het opgelost wordt...

Nio is the Boobking hahaha. Dit is eigenlijk het nio forum.. Nee grapje. Hij staat heel goed bekent maar er zijn er nog meer, ook afhankelijk van je wensen. Rechtsboven kan je zoeken. Wel meer dan vier tekens gebruiken, bij Nio bijv slaz of parkkliniek, 

vel succes en lees je lekker in hier! Xx

ja dat wist ik al, op aanraden een afspraak gemaakt bij hem. Dus ben heel benieuwd.

Nou fouten....liever niet bij mij hahaha, denk dat iedereen zo denkt niet?!

Ik hoor graag ervaringen/resultaten van verschillende pc's.

bedankt voor je antwoord @Nonky  xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op ‎16‎-‎3‎-‎2016 om 21:57 zei lovelife:

Hallo Dames,

Ik zou graag advies willen. Ben bang dat als ik op gesprek ga ik al gauw overtuigd word door een pc.

Heb een afspraak staan bij Bergman Clinics bij Dr. Brueckers.

Bij een "gewoon'' zkh dichtbij

En bij Velthuis kliniek bij Dr. Tits

Heb al aardig wat foto's voorbij zien komen. Ik vind de borsten met de protesen voor de spier vooral het mooiste. Ben bang dat een pc bv een voorkeur heeft voor dual plane en dat sommige het liever niet voor de spier doen.....

Ik lees ook vaak NIO's???? Welke pc is dat? hahhaha:D

Moet ik nog rekening houden met welke pc ik kies? Wie raden jullie aan?

oh ja... ik wil graag DD of E.

liefs lovelife

Hoi Lovelife,

Ik heb een paar dagen terug een consult gehad bij Dokter Bruekers en hij plaatst ook voor de spier hoor,

Ik kan hem je echt wel aanraadde.

Ik heb een fijn consult gehad met hem en ik ga voor de 600 cc en voor de spier  :D

Liefs,

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.