Ga naar inhoud

Voorstellen! Nog op onderzoek naar BV


Steph

Aanbevolen berichten

Haii Ladies!

Al sinds mijn 15de baal ik ontzettend dat ik achteraan stond in de rij, toen de boobies werden uitgedeeld haha. Het zijn altijd kleintjes gebleven, waar m'n vriendinnetjes vroeger naar vrouwen veranderden bleef ik achter met mn 12jarige lijfje.
Ben wel in de jaren van 70AA naar 70A gegaan.
Ik ben 1.69 en 61kg, normaal postuur.

Nu na 10 jaar verder eindelijk echt de knoop doorgehakt! Ik neem een BV!
Vroeger al veel dingen over opgezocht.
Hier hele week wat rondgeneusd.

Op de site van Bergman Clinics zie ik foto's van borstvergrotingen die ik het mooiste vind & bij Kliniek Heyendael, alleen is dit voor mij een behoorlijk eind rijden en ik dan wat twijfel over de afstand ivm reis terug naar huis na de BV, pijn etc.

16 april heeft Berg.Clinics een opendag en ben van plan daar te gaan kijken & evt op die dag ook een kort consult aanvraag.
Ik zou dan voor Heerenveen gaan, ook zijn deze paar x op TV geweest bij Gewoon mooier & dit is mijn Lijf.
Ik ben wel van plan om bij verschillende klinieken en PC's langs te gaan, aangezien het toch een grote beslissing is.

Na 10 jaar dit overwegen, denk ik wel dat ik er gelukkiger van wordt, want oooh wat baal ik dat ik nooit leuke bikini's kan kopen, of een sexy lingerie setje.. want er is toch geen vulling.
Mijn vriend vindt het niet nodig, hij vindt me mooi zoals ik ben (das heel lief natuurlijk) & mijn ouders staan er ook 100% achter als ik het echt zeker weet!
Maar het leven is te kort om met kleine borsten door het leven te gaan :D

Op mijn werk kan ik dan 3 wkn vrij krijgen & 3 weken licht werk doen (telefoonwerk) Dat lijkt me wel voldoende toch?

Zijn er ook dames hier op het forum met een eigen paard?
Na hoeveel tijd zaten jullie weer te paard?

Weet iemand hoe het zit met het gevoelige onderwerp borstkanker? Mijn moeder heeft 4 jaar terug een borstbesparende operatie ondergaan omdat er een kwaadaardige bobbel zat en is ze hier gelukkig volledig van genezen.
Omdat mijn moeder boven de 50 was, is de kans kleiner dat het erfelijk is, maar weet iemand hoe het zit met evt Mammagrafie? Zijn tumoren in de borsten echt slechter te ontdekken als je een BV hebt? En is het waar dat je door een BV meer kans heb op borstkanker?
Ik lees zoveel horror verhalen zo via internet dat ik em daar wel een beetje op knijp.

Dus als jullie nog tips hebben voor welke kliniek/chirurg, graag!

 

 

 


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je topic is beetje in vergetelheid geraakt! Maar je kan er bijvoorbeeld ook voor kiezen om een nachtje in een hotel te blijven met iemand. Als je niet meteen terug wilt reizen!

verder heel veel succes met je zoektocht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee

wat goed van je dat je de knoop hebt doorgehakt! Eindelijk na al die jaren een klein meisje geweest te zijn ben je straks een echte vrouw :) 

ik heb nog nooit gelezen of gehoord dat een bv kankerverwekkend kan zijn. Maar goed op internet staat zoveel en tegenwoordig is alles slecht voor je. Dus al die horrorverhalen moet je niet geloven. Die mammogram is ook gewoon mogelijk met protheses. Mijn pc vertelde mij dat het ook gewoon goed zichtbaar zou zijn.

succes met je zoektocht! En ga zeker naar de open dag van Bergman. Ik Ben daar super geholpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi steph,

Welkom hier, er is gemoeg info te vinden over verschillende pc's die goed zijn. Het is inderdaad verstandig om meerdere consulten in te plannen. Meestal krijg je dan een beter beeld van wat je zou willen. 

Als je straks drie weken kan herstellen en dan drie weken licht werk heb je het volgens mij best goed voor elkaar! Dit heb je echt wel nodig en herstellen doe je maar 1 x dus dan gelijk ook goed.

ik heb zelf een mammografie gehad laatst en daarom kunnen ze alles goed zien, zeker in combi met een echo. En over de relatie kanker en protheses is mij niks bekend. Wel over kanker en roken,drinken, suiker, E nummers en allerlei andere slechte voedingsmiddelen....en soms gewoon dikke pech....ik zou me daar niet te druk over maken. Jaydee heeft juist protheses omdat dan alles beter te zien is. Wel dual plane, dus achter de spier.

hoe lang het duurt voordat je weer kan rijden met je paardje? In ieder geval 6 weken niet. Maarja, er zijn nog zoveel andere leuke dingen die je dan wel kunt doen qua training. Misschien zelfs wel een nwe uitdaging...:) Dus mesten is ook zeker 6 weken uit den boze....en daarna valt het vies tegen kan ik je vertellen! 

succes in ieder geval met je consulten! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb laast een borstvergroting op YouTube gekeken en deze chirurg vertelde (zijn naam weet ik even niet maar was wel een bekende) dat vrouwen met protheses relatief minder kans op borstkanker hebben. hij verteld ook waarom, weet niet meer precies waarom. Voordat ik dingen zeg die niet waar zijn. Ik zal de link eens opzoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Paardrijden kan echt 6 weken niet... maar de vraag ik of je na 6 weken fijn genoeg voelt om op te stappen.

 

Weet niet hoe jouw paardje I  elkaar steekt... maar ook met wandelen/longeren etc moet je echt opletten... een ruk aan je arm doet best pijn :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nonky: Ai.. na 6 weken is het nog geen pretje dus :huh: Was wel van plan om haar dan evt 6 weken in training te zetten bij mn instructeur, dat ze wel door gereden word.

Verder is ze super braaf, met wandelen/longeren, maar zal ind de eerste 6 weken maar niet aan wagen!
6 weken niet mesten ben ik niet verdrietig om :lol:

Helder over de mammagrafie + filmpje van @Saskia05!
Denk dat het bij mij dan wel dual plane word aangezien ik vrij plat ben van mezelf.
Weer een "vraag" opgelost.

Hoe meer ik er over lees en de resultaten zie, wordt mn geduld wel minder hahaha. Maar nog even wachten, deze zomer al te veel plannen staan dan een BVg niet handig is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.