Ga naar inhoud

Consumentenbondtest klinieken


Gast Sann_

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!!

Er is 'n consumentenbondtest gedaan naar klinieken. Je moet een abonnee zijn (of worden) wil je deze informatie inkijken. Ik ben geen lid... En vind het wel veel geld om eventjes wat resulaten te zien van de klinieken ;). Zelf heb ik gegoogled naar 'consumentenbond uitkomst borstvergroting.' En toen stond er tot mijn verbazing een link naar het artikel op de site van velthuiskliniek!!!!

Hierbij de link naar de beginpagina van meerdere artikelen (die je dus niet echt kunt openen) van de consumentenbond.

http://www.consumentenbond.nl/test/gezondh...hoe_wij_testen/

Hierbij de link naar één artikel via velthuiskliniek!!!!

http://www.velthuiskliniek.nl/assets/uploa...40e257bfba6.pdf

(bestand was te groot om toe te voegen als bijlage)

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey,

Thnx voor de link, heb gelijk even gekeken. Maar, zal de uitkomst nu ook gelden voor borstverkleiningen? Er staat namelijk alleen maar borstvergroting als ik me niet vergis.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey! Setteh, je hebt gelijk hoor! Het is op BV gericht.

Consumentenbond heeft onderzoek gedaan naar vier hoofdaspecten (Zorg rondom de operatie 30%; Procedure behandeling 25%; Organisatie kliniek 20%; Informatie 25%) gericht op de borstvergroting. Dus de resultaten zijn daar wel op gebaseerd. Ik denk echter wel dat bepaalde aspecten zoals 'informatie' ook wel lichtelijk generaliseerbaar zijn naar andere ingrepen zoals borstverkleining. Het is toch wel dezelfde instelling. Ik zou het dan meer als indicatie nemen over hoe een kliniek dingen aanpakt. En welke klinieken wat beter uit de verf komen.

Er is nog meer informatie beschikbaar dan het artikel dat online staat bij de Velthuiskliniek, maar om die in te zien moet je dus lid zijn. Maar ook die informatie is wel gericht op borstvergroting.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.