Ga naar inhoud

Girl96 : 23 juni 2016 : Dr. ? : Kliniek ?


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal

Over een tijdje ben ik van plan een borstvergroting te laten uitvoeren. Momenteel heb ik een kleine B maar toch zou ik graag een volle C/D willen krijgen, het knaagt toch een beetje aan je zelfvertrouwen en vrouwelijkheid als je kleinere borsten hebt.

Zelf ben ik al op consultatie geweest bij dr.Dedoncker (Vilvoorde) en dr.Cambier (Gent). De ene PC raadt siliconen met vaste gel en ruw oppervlak aan. De andere PC siliconen met een zoutwateroplossing en glad oppervlak. Op websites zie ik staan dat je snel kan lekken met zoutwateroplossing, wat dan weer zorgt voor assymetrische borsten... Al beweert de PC dat deze wel voor heel je leven kunnen blijven zitten. Heeft iemand hier ervaring mee? Wat is het beste volgens jullie? Ervaringen met één van deze plastische chirurgen zijn ook steeds welkom!

Heel erg bedankt! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum, en wat een geluk dat je hier terecht komt, want 1 tip: GA NIET NAAR DR. DEDONCKER!!!!! Dit is een prutser van de hoogste plank en heeft al veel vrouwen mismaakt.. En als ie klaar is, geeft ie totaal geen nazorg!!! Hij heeft mooie praatjes, maar TRAP ER NIET IN.. 
Oke, sorry voor de hoofdletters haha, maar heb enkele gevallen gezien, en in pb gesproken over deze pc, en ik heb er geen goed woord voor over..

Cambier zegt me niets eerlijk gezegd, dus daar kan ik niet over oordelen..

De hydrogelprothesen (wat dus prothesen zijn met een siliconen buitenlaag en binnenin een gelachtige zoutwateroplossing) kunnen idd eerder gaan lekken.. Of eigenlijk is het zo, dat je het merkt als ze gaan lekken.. Ze lopen dan leeg idd, en dat wordt door je lichaam opgenomen.. Het is echter niet zo dat je dan alleen asymmetrie krijgt, maar de prothese moet gewoon vervangen worden.. 
Of je hiervoor kiest, is geheel eigen keuze natuurlijk.. Het lijkt me het verstandigst als je je hierover goed in leest :)

Als je echter in de buurt van Gent een goede pc zoekt, dan staat er hier op het forum ook wel eentje echt goed bekend. Ik ben zelf toevallig ook door hem geopereerd. Het gaat om dr. de Meyere. Hij heeft een privekliniek in Sint-Denijs-Westrum. Ik heb hem zelf gekozen, nadat ik 5 consulten gedaan had. Hij had het beste verhaal, en is niet commercieel gericht, maar echt op wat bij jou past.

Een consult kost 30 euro, en een borstvergroting met ronde prothesen, sinds 1 januari 3500 euro. 
Ik zou je sterk aanraden nog een consult bij hem te doen. :)

Verder wens ik je veel leesplezier hier op het forum. Misschien heb je hem al gevonden, anders: rechtsboven zit een zoekbalk, waar je kunt zoeken op trefwoorden.
Je kunt zo zoeken naar ervaringsverhalen, naar klinieken, naar algemene info enz :)

Heb je nog vragen, stel ze dan gerust in je topic :)
xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Dag allemaal

Graag stel ik me eventjes voor: ik ben een meisje van 19 en woon in België. Momenteel studeer ik nog op de unief dus ben druk bezig met studeren! Ik woon nog gezellig thuis onder mama haar vleugels! ;) Zoals velen onder jullie heb ik heel erg kleine borsten (70B) en zorgt dat voor een serieus complex... Heb er helemaal geen zelfvertrouwen over en dat vind ik niet fijn. Deze zomer wil ik ook eens vol zelfvertrouwen met een mooie bikini op strand kunnen lopen! Lijkt me heerlijk! :D

Onlangs ben ik bij een pc gegaan. Deze stelde me heel erg op m'n gemak. Waarschijnlijk word ik 20 juni geopereerd. Anatomische prothesen geplaatst achter de borstspier, aangezien ik zeker en vast een natuurlijk resultaat krijg. Dit vind ik het belangrijkste! Momenteel twijfel ik tussen 335 cc en 380 cc... 335 cc vond ik een beetje klein toen ik ging passen, maar 380 maakte dan weer meteen een groot verschil. Ik zou graag een volle C/kleine D willen. Kan iemand me wat raad geven? Achteraf wakker worden en denken "had ik maar een beetje groter genomen", zou ik heel erg zonde vinden!

Groetjes en al bedankt,

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha wat leuk zeg: je hebt precies mijn verhaal verteld al ben ik ongeveer 10 jaar ouder. Wat spannend joh! Ik heb geen tips over je maat. Het is echt wat je zelf prettig vindt en wat je pc je aanraadt bij jouw postuur (ik zeg tegen mijn pc "maximale grootte voor een natuurlijke look". Weet je al welke prothesen? Ik wil de hydrogel monobloc en ik ga ook voor ongeveer dezelfde maten (bij mij beslist de pc over de exacte maat ter plekke als hij bezig is: wat gewoon het beste/mooiste past).

Succes !

Liefs Anna

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Anna Verveen:

haha wat leuk zeg: je hebt precies mijn verhaal verteld al ben ik ongeveer 10 jaar ouder. Wat spannend joh! Ik heb geen tips over je maat. Het is echt wat je zelf prettig vindt en wat je pc je aanraadt bij jouw postuur (ik zeg tegen mijn pc "maximale grootte voor een natuurlijke look". Weet je al welke prothesen? Ik wil de hydrogel monobloc en ik ga ook voor ongeveer dezelfde maten (bij mij beslist de pc over de exacte maat ter plekke als hij bezig is: wat gewoon het beste/mooiste past).

Succes !

Liefs Anna

Oh nee, geen idee wat voor prothesen eigenlijk.. vaste gel en anatomisch dat is het enigste wat ik weet haha! De pc raadde 335 cc aan omdat ik niet zoveel weefsel heb en hij niet wil dat mijn borst zou openspringen achteraf.. maar nadat ik zelf zei dat ik dat wat klein zou vinden zei hij wel dat het oké was.

Leuk dat we hetzelfde verhaal hebben! Wanneer word je geopereerd?

Ook jij veel succes! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Openspringen... wat een term zeg... Mijn pc had ook iets dergelijks gezegd als "dan krijg ik het niet meer dicht".. bah het wordt wel erg beeldend zo... Maar goed, feitelijk klopt het misschien wel.. 

Ik ben er nog niet 100% zeker uit dat ik het ga doen, 14 juli staat als opnamedag onder voorbehoud in de agenda. Ik heb morgenochtend een afspraak met mijn huisarts, een super nuchtere man. Ik ga het gewoon eens even heel goed met hem bespreken allemaal, ben benieuwd wat hij ervan vindt. Of hij het waanzin vindt of dat hij dat wel mee vindt vallen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag meiden

Eind juni laat ik een borstvergroting doen. Het worden anatomische prothesen met vaste gel, geplaatst achter de borstspier. Nu twijfel ik alleen tussen het aantal cc. Oorspronkelijk was dit 335 cc maar dit vond ik iets te klein ogen en daarom denk ik te kiezen voor 385 cc. Graag zou ik uitkomen op een volle C/D. De pc zei wel dat ik zeker niet groter mag gaan (wat ik ook niet van plan ben!) omdat hij bang is dat het anders niet in mijn borst past en het dan weer open kan "scheuren". In de eerste plaats opteerde hij voor 335 cc maar ging toch akkoord met het feit dat ik dit wat te klein vond.

Handig om te weten is misschien dat ik nu een 75B heb, ben 1.70m groot en weeg ongeveer 60 kilo..

Kan iemand mij wat raad geven? Of zijn er mensen met hetzelfde aantal cc die kunnen zeggen welke cupmaat ze nu hebben?

Alvast heel erg bedankt, x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid, het gebeurd zo vaak dat dames na een bv teleurgesteld zijn dat het niet iets groter is uitgevallen. Altijd voor het maatje groter gaan, zeker als je oc zegt dat het kan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf 1.69 en weeg momenteel 60kg, normaal rond de 57. Had zelf ook 75 b en heb 350cc rond dual plane van mentor. Zit nu op bh maat 75F maar het oogt als een volle D. Zou idd voor het grootste gaan, het went snel en ik wil al een wissel.

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey 

Ik ben 1 april geholpen en heb 320cc gekregen ik ben wel een stukje kleiner 1.60 en rond de 52kilo..ik twijfelde ook heel erg of het niet teklein werd(nu gaat het ook nog veel veranderen) maar ik draag nu een 75 E sport bh en ik vind ze nu al super mooi en hoop dat de maat beetje blijft hangen, cc's zeggen niet veel het ligt aan jou lichaamsbouw, voor mij was dit max en k kwam ook van een 70 B.

Succes met kiezen

Xxx 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Claartje:

Hey 

Ik ben 1 april geholpen en heb 320cc gekregen ik ben wel een stukje kleiner 1.60 en rond de 52kilo..ik twijfelde ook heel erg of het niet teklein werd(nu gaat het ook nog veel veranderen) maar ik draag nu een 75 E sport bh en ik vind ze nu al super mooi en hoop dat de maat beetje blijft hangen, cc's zeggen niet veel het ligt aan jou lichaamsbouw, voor mij was dit max en k kwam ook van een 70 B.

Succes met kiezen

Xxx 

 

Hey claartje, heb je ook een foto album hier? Wij hebben ongeveer hetzelfde figuur en ik ben heel erg benieuwd hoe dan een 75E eruit ziet

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Mamalisa:

Hey claartje, heb je ook een foto album hier? Wij hebben ongeveer hetzelfde figuur en ik ben heel erg benieuwd hoe dan een 75E eruit ziet

Hoihoi 

Nee ik heb nog geen foto, maar ikmzal morgen kijken dat ik er eentje opzet, waar laat jij het doen ? 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Claartje:

Hoihoi 

Nee ik heb nog geen foto, maar ikmzal morgen kijken dat ik er eentje opzet, waar laat jij het doen ? 

Xxx

Ik heb a.s maandag een consult bij dr Nio. ik heb er nu 275cc inzitten (9 jr geleden laten doen) maar daar is maar een B cupje van over, ik hoop toch ook wel op een E cup eigenlijk...

ben heel benieuwd naar je foto's. Je kunt je foto album prive maken he als je niet wilt dat jan en alleman erin kan. Maar je hoeft niet speciaal voor mij foto's erop te gaan zetten hoor, is ook weer zo overdreven. Maar ik dacht als ze er al staan dan wil ik wel even spieken :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi allemaal!

Zelf ben ik een meisje van twintig jaar en krijg ik op 23 juli een borstvergroting... Ik vind het best spannend allemaal!! Al jaren vind ik het vervelend om geen borsten te hebben, heb namelijk maar een lege 75B. Onder jurkjes, topjes, ... alles zit zo plat en valt gelijk naar beneden. Op school krijg je dan ook wel al eens opmerkingen en dat knaagt toch aan je zelfvertrouwen en zelfbeeld... Al die mooie bh's en bikini's staan gewoon niet zo mooi vind ik, zonder een stel mooie borsten.

Daarom heb ik de knoop doorgehakt. 23 juli is het zo ver!! Ik doe het dan ook liever nu, nu kan ik er nog extra van genieten i.p.v. dat ik het over dertig jaar pas doe. Gelukkig gingen mijn ouders er goed mee om. Al jaren zat ik met de gedachte in mijn hoofd, maar hoe zeg je zoiets in hemelsnaam tegen je ouders? Vorige zomer heb ik het dan toch maar verteld tegen mijn mama en zij wou mee op zoek gaan met mij naar een juiste pc. Nadat ik de knoop doorgehakt had, vertelde ik het ook aan mijn papa en die vond het ook helemaal oké. Dit luchtte mij enorm op!

Daarom ging ik, ongeveer acht maanden geleden, op onderzoek uit. Heb een aantal afspraken gemaakt en dan een beslissing gemaakt. Het worden anatomische prothesen achter de borstspier. Hier heb ik samen met de pc voor gekozen omdat ik echt een natuurlijke look wil! De pc hou ik liever voor mezelf, toch nog i.v.m. privacy. Nu de enige grote twijfel: hoeveel cc neem ik? Ik wil niet te groot maar ook niet te klein! 335cc of 380cc? Ik ben al zo'n twijfelaar en dan nog zo'n keuze! Wat denken jullie? En op welke maat zou ik dan ongeveer uitkomen?

Momenteel weten nog maar een aantal mensen in mijn omgeving het. Mijn familie natuurlijk wel allemaal, maar niemand van mijn vrienden of vriendinnen heb ik het verteld. Ergens wil ik er wel met een vriendin over kunnen praten (want het enthousiasme moet ik soms ergens kwijt), maar ben ook weer bang dat mensen dan weer meteen aan het praten gaan... En ben ook benieuwd naar reacties achteraf. Hopelijk vallen die ook mee!

Nog één weekje. Wat spannend! Bedankt om te luisteren,

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Girl96:

Hoi allemaal!

Zelf ben ik een meisje van twintig jaar en krijg ik op 23 juli een borstvergroting... Ik vind het best spannend allemaal!! Al jaren vind ik het vervelend om geen borsten te hebben, heb namelijk maar een lege 75B. Onder jurkjes, topjes, ... alles zit zo plat en valt gelijk naar beneden. Op school krijg je dan ook wel al eens opmerkingen en dat knaagt toch aan je zelfvertrouwen en zelfbeeld... Al die mooie bh's en bikini's staan gewoon niet zo mooi vind ik, zonder een stel mooie borsten.

Daarom heb ik de knoop doorgehakt. 23 juli is het zo ver!! Ik doe het dan ook liever nu, nu kan ik er nog extra van genieten i.p.v. dat ik het over dertig jaar pas doe. Gelukkig gingen mijn ouders er goed mee om. Al jaren zat ik met de gedachte in mijn hoofd, maar hoe zeg je zoiets in hemelsnaam tegen je ouders? Vorige zomer heb ik het dan toch maar verteld tegen mijn mama en zij wou mee op zoek gaan met mij naar een juiste pc. Nadat ik de knoop doorgehakt had, vertelde ik het ook aan mijn papa en die vond het ook helemaal oké. Dit luchtte mij enorm op!

Daarom ging ik, ongeveer acht maanden geleden, op onderzoek uit. Heb een aantal afspraken gemaakt en dan een beslissing gemaakt. Het worden anatomische prothesen achter de borstspier. Hier heb ik samen met de pc voor gekozen omdat ik echt een natuurlijke look wil! De pc hou ik liever voor mezelf, toch nog i.v.m. privacy. Nu de enige grote twijfel: hoeveel cc neem ik? Ik wil niet te groot maar ook niet te klein! 335cc of 380cc? Ik ben al zo'n twijfelaar en dan nog zo'n keuze! Wat denken jullie? En op welke maat zou ik dan ongeveer uitkomen?

Momenteel weten nog maar een aantal mensen in mijn omgeving het. Mijn familie natuurlijk wel allemaal, maar niemand van mijn vrienden of vriendinnen heb ik het verteld. Ergens wil ik er wel met een vriendin over kunnen praten (want het enthousiasme moet ik soms ergens kwijt), maar ben ook weer bang dat mensen dan weer meteen aan het praten gaan... En ben ook benieuwd naar reacties achteraf. Hopelijk vallen die ook mee!

Nog één weekje. Wat spannend! Bedankt om te luisteren,

xxx

Hoi wat spannend allemaal, en wat goed dat je voor jezelf toch de knoop doorhakt om het te doen. Ik heb op 31 mei een bv ondergaan na jaren lang twijfelen en heb er spijt van dat ik het niet eerder heb gedaan. Alle reacties in mijn omgeving vielen reuze mee, volgens mij valt het sommige helemaal niet op haha.  Ik zou in de eerste instantie 375cc ronde prothese"s krijgen, maar heb vlak voor de operatie opgebeld ik ze toch wat groter wou, liefst 425cc, maar pc heeft tijdens de operatie toch voor 400cc gekozen anders zouden de randen van de prothese zichtbaar worden. En ben ik nu achteraf heel blij mee dat ik voor groter heb gekozen. Omdat ze na horen zeggen achter de spier toch wat meer plat gedrukt blijven. Misschien kan je een 3D simulatie maken voor jezelf via de site van Bergmanclinics om iets meer een beeld te krijgen. Heel veel succes en ben benieuwd voor hoeveel cc je gaat krijgen..

 

liefs mandy

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Ik heb even je topics bij elkaar gezet,zo blijft het overzichtelijk, en het is ook makkelijker als je maar 1 topic hebt om bij te houden.

Misschien kun je vertellen door welke pc en waar je word geopereerd, dan kunnen we je titel volledig maken.

En dan nog een vraagje,wat is nu de correcte datum, want in het ene topic spreek je over juni, en in een ander juli ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei best_boobie:

Heb je eigenlijk alle berichtjes hierboven gelezen? hihi.. Je reageert niet echt ergens op heb ik het idee :) 

Nee, ik had nooit meldingen gekregen en het dus niet gezien!! 'k Ga vanavond eens alles doorlezen! Heb nu reacties aangevinkt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-4-2016 om 21:04 zei Anna Verveen:

haha wat leuk zeg: je hebt precies mijn verhaal verteld al ben ik ongeveer 10 jaar ouder. Wat spannend joh! Ik heb geen tips over je maat. Het is echt wat je zelf prettig vindt en wat je pc je aanraadt bij jouw postuur (ik zeg tegen mijn pc "maximale grootte voor een natuurlijke look". Weet je al welke prothesen? Ik wil de hydrogel monobloc en ik ga ook voor ongeveer dezelfde maten (bij mij beslist de pc over de exacte maat ter plekke als hij bezig is: wat gewoon het beste/mooiste past).

Succes !

Liefs Anna

Hé! @Anna Verveen Nee, welke prothesen het eigenlijk precies zijn, heb ik geen idee over... Anatomische ruwe prothesen, achter de borstspier geplaatst! Dat weet ik! Het is inderdaad heel spannend! Wat heb jij gekregen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-4-2016 om 19:56 zei Claartje:

Hey 

Ik ben 1 april geholpen en heb 320cc gekregen ik ben wel een stukje kleiner 1.60 en rond de 52kilo..ik twijfelde ook heel erg of het niet teklein werd(nu gaat het ook nog veel veranderen) maar ik draag nu een 75 E sport bh en ik vind ze nu al super mooi en hoop dat de maat beetje blijft hangen, cc's zeggen niet veel het ligt aan jou lichaamsbouw, voor mij was dit max en k kwam ook van een 70 B.

Succes met kiezen

Xxx 

 

@Claartje, bedankt voor jouw reactie! Waaaauw met 320cc al een 75E! Is er nog veel veranderd daarna? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Girl96:

@Claartje, bedankt voor jouw reactie! Waaaauw met 320cc al een 75E! Is er nog veel veranderd daarna? 

Hee ja dat klinkt groot hé maar dat valt reuze mee, het oogt in een truitje nogsteeds heel natuurlijk, ze zijn enorm veranderd, ze zakke nog veel in waardoor ze groter lijken voor het oog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.