Ga naar inhoud

bv nu drie weken verder wie is ook in deze fase dualplane 375cc


Aanbevolen berichten

Hoi Sissie,

Mijn naam is Famke en ik ben 31 mei geopereerd: 430 cc dual plane bij dr. Van Onselen in Bocholt.

Ook ik ben erg happy met de boobs :01:, maar alleen onzeker over het formaat (de cupmaat valt me tegen, als 't écht zo is als ik 't meet: ben ik op 75B blijven steken).

Waar ben jij onzeker over?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Famke,

Fijn he eindelijk boobs te hebben straks mogen we leuke bh's en sexy lingerie dragen die dan ook gevuld zijn. Met 430 cc blijven steken op 75B???? :unsure:

Ik hab een slappe B en heb een goede C en mijn sportbh is nog steeds D.

Tja ik ben onzeker over veel dingen heb niet echt veel pijn maar mijn tepels zijn echt groot en overgevoelig als je er al naar kijkt zwellen ze en prikken ze, geloof echt niet leuk die dikke antennes.

En het gevoel is bij mij er nog niet in de onderkant van mijn borsten, lijkt wel als ik het aanraak of het van een ander is. Nu na 3 weken vind ik het er nog niet echt natuurlijk uitzien.

Daarnaast ook gelezen dat je bij dual plane kans hebt op draaien van de prothese, doodeng dus. Zeker straks met vrijen.

Dus best veel onzekerheden. Durf jij je borsten al te laten aanraken? Heb jij geen onzekerheden?

Greetz Sammy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai die Moon,

Bennu drie weken verder en 1 dag maar mijn tepels zijn zoooooooooooo gevoelig en groot en het prikt.

Ook mijn gevoel aan de onderkant is er niet het voelt alsof het niet van mij is. Aan de bovenkant is het wel okee.

Ook heb ik nu gelezen dat je bij Dual plane kans hebt op draaien van de prothese. Ik baal daar zo van want hoe moet het dan tijdens het vrijen.

Daarnaast vind ik mijn borsten er nog niet natuurlijk uitzien en voelen toch nog als ballonen :67:

Maar ben zo happy dat ik nu eindelijk boobs heb, Yesss leuk met bikini's en lingerie.

Dus dit is het wel zo'n beetje en jij?

Greetz Sammy

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat draaien van de prothesen komt nu niet dagelijks voor hoor,het klinkt wel mega eng,maar je moet er niet te veel op focussen,of het gebeurd,of niet,kans dat het gebeurd is klein,maar wel aanwezig uiteraard.

ja je tepels zijn erg uitgerekt door de nieuwe bolling zeg maar,en dat blijft wel even gevoelig ook,maar het word met de tijd minder hoor,denk dat 8van de 10 dames dit wel hebben of gehad.

je moet gewoon nog even enorm wennen aan je nieuwe aanwinsten,en in het begin voelt en oogt alles beetje onnatuurlijk,maar ook dit ebt weg in de loop der tijd :6:

sucses met het geduld hebben,dat is hier een woord wat erg vaak voorbij komt :D

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat draaien met anatomische protheses heeft verder niks met dual plane te maken dat kan ook voor de spier, nog wel makkelijker zelfs.

Dat rare gevoel aan de onderkant is normaal dat zijn je zenuwen die beschadigd zijn.

Mijn borsten zijn aan de onderkant nog steeds doof aan de onderkant na 9 jaar.

Zeker is dat met een flinke prothese omdat ze toch aardig moeten trekken en doen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

doffe gevoel heeft niet iedereen in ergere zin hoor,ligt echt aan de hoeveel heid litteken weefsel die je lichaam aanmaakt en in welke mate je zenuwen beschadigd zijn geraakt,

ook zwaarte van de prothesen stata er buiten van hoor,want ik heb zware,brede/grote zeg maar,en heb het nu enorm minder als bij me 375cc toen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn pc vertelde toen dat hoe groter de prothese hoe groter de pocket uiteraard.

Dus ook hoe groter het gebied wordt om zenuwen te beschadigen.

Ook is een prothese van 200cc makkelijker in te brengen dan een prothese van +450cc.

Maar goed uiteraard gaat dit ook niet voor iedereen op ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar heb ook trouwens weleens gelezen dat het niet hoort.

Bij een borstvergroting horen ze in principe intact te blijven.

Alleen je tepel kan wel veranderen qua gevoeligheid.

Bij borstkanker gevallen worden de zenuwen wel doorgesneden.

Mischien is mij pc zo hardhandig te werk gegaan dat het daarom zo is :70: .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sammy,

Heel herkenbaar hoor, de onzekerheden die je hebt.. Mijn tepels zijn ook wat opgerekt en heel gevoelig, al moet ik zeggen dat ik wel iets verbetering merk de laatste week (nu precies 1 maand PO). Ook heb ik last van het ongevoelige gedeelte onder de tepel en dan vooral aan de linkerkant. Dat is slechts een kwestie van geduld heb ik me laten vertellen ;)

Mijn :1boobs: zijn ook nog best wel hard (en daardoor nog niet echt -van mij- gevoel) en ik hoop ook dat dat nog een STUK zachter wordt, maar ook daar weer komt het woord -geduld- weer om de hoek kijken...

Het kunnen draaien van de prothese is denk ik een kans van 2% ofzo, net als kapselcontractie, dat komt niet vaak voor.. Gewoon weer kunnen vrijen, ik denk na 6 weken omdat je dan weer alles mag en kan qua bewegingen, dan kan het geen kwaad meer, zolang je maar blijft luisteren naar je lichaam.

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Meiden, ik ben vannacht zo stom geweest!!!

Precies 4 weken na PO kroop ik na het douchen in kanten jurkje naast mijn man het bed in. Zonder bh, zonder mijn elastische wikkel om dus.

Van het 1 kwam het ander en voordat ik het wist ehhh.lagen we flink te vrijen. Helaas in een houding die mijn borsten geen goed deed, ze hingen naar beneden en kregen behoorlijk wat schokken te voorduren. Na een minuut of 5 drong het tot me door dat ik toch beter mijn elastische wikkel tenminste weer om kon doen en dat heb ik gedaan.

Enfin, ik wil niet teveel details geven, maar uiteindelijk werd ik vannacht wel wakker met pijn in mijn rechterborst bovenaan. Het voelde alsof het spierpijn was of dat de aanhechting beschadigd was. Ook was ik bang dat mijn anatomische borst (dual plane) misschien gedraaid was, maar in de spiegel zagen ze er allebei hetzelfde en normaal uit.

Vanmorgen heb ik nog een wat branderig gevoel gehad, maar nu is het weer redelijk in orde.

Toch ben ik flink geschrokken!!!

Alle weken ben ik zo voorzichtig geweest, weinig autorijden, niks tillen, niet hoog pakken etc.

En dan op een avond zoals gisteren, even een moment van verstandsverbijstering (in combi met enthousiasme om voor het eerst in mijn leven mét borsten te kunnen vrijen!!) heb ik misschien mijn borstenherstel beschadigd...

Ik ben bang dat ik nu kapselvorming krijg of meer littekensweefsel omdat ik het misschien 'kapot' heb gemaakt vanbinnen...

Groetjes van een normaliter verstandige meid, maar gisteren helaas even niet... :unsure:

Lisa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.