Ga naar inhoud

graag info over pc de meyere aub


porsiake

Aanbevolen berichten

Gast Blonde Dollie

Hoi Porsiake,

Ik ben dan wel niet door Dr. de Meyere geopereerd.. Maar ik ben zelf onder algehele narcose geopereerd. Beviel mij prima. Ik ken ook mensen die geopereerd zijn in een "slaap-roes" en die waren ook dik tevreden. Narcose is gewoon heftig qua wakker worden. Ik vond het heerlijk. Lekker een paar uurtjes liggen slapen en klein beetje misselijk bij het ontwaken, maar na 15 seconden was dit verdwenen.

Zelf ben ik 1.71 meter en weeg ik zo rond de 57 KG. Ik had een 75 B en ben met 300 CC boven de spier op 70F uitgekomen. Maar er zijn meiden die 2 maten vooruit gaan met 300CC hoor.

Je moet je PC gewoon zo goed mogelijk vragen wat hij jou zou adviseren én wat JOUW uitgangssituatie is. Duidelijk je wensen aangeven tijdens het consult!

Succes!! :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Porsiake,

Hier vind je al heel veel info over Dr. De Meyere Bruno! In dat topic staat ook een linkje naar foto's van z'n kliniek, je vind dit ook in m'n handtekening!

Ben zelf door hem geopereerd en die slaapverdoving is me heel goed meegevallen! Je bent echt helemaal weg net als met een algemene verdoving alleen blijf je wel zelf ademen, en na de operatie ben je ook snel weer wakker en helder (toch in mijn geval). Ben ook totaal niet misselijk geweest!

Dr. De Meyere opereert bij voorkeur boven de spier, wat ook als voordeel heeft dat je sneller hersteld en dat dit ook minder pijnlijk is (ook niet ongelangrijk als ik lees hoe bang jij bent voor pijn en misselijkheid!)

Zo, hoop dat je hier wat aan hebt!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt gewone narcose = algemene verdoving/narcose en je hebt roesje = slaapverdoving = sedatie. Dus 2 soorten eigenlijk waar soms verschillende namen voor bestaan. Hoop dat je het een beetje snapt, maar iedereen reageert nu eenmaal anders op zoiets, de een is misselijk de ander helemaal niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zorgen dat je de dag ervoor(als je nog mag eten en drinken)goed gegeten hebt,en water gedronken hebt,veel water.

zorgen dat je gewoon lichamelijk een goede conditie en gezond bent,dan heb je het minste kans op misselijk en spugen na een verdoving.maar goed,het is niet dat je dagen brakend door huis loopt hoor,de boel word vaak beetje opgeblazen,als je echt hondsziek word ervan,hadden ze wel wat anders bedacht dan een narcose ofzo

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.