Ga naar inhoud

Van 285cc naar 535cc nu naar 800cc??


my-angel

Aanbevolen berichten

Hallo Dames,

nieuw hier :D

en benieuwd naar jullie mening/ervaring.

Ik ben 1,68 lang weeg 57 kilo en 28 jaartjes jong.

Van 285cc Natrelle naar UHP 535 Mentor twijfel ik nu om naar 800cc Xtra full profile te gaan 15.5 cm en 6.8 projectie.

zijn hier meiden die dit hebben? of iets in die richting?

ben bang dat dit wellicht iets te groot is voor mij en dat eerst de boobs om de hoek komen en dan pas ik :D

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg morgen 535 cc UHP, dat lijkt mij al aardig groot haha laat staan 800 maar ieder z'n smaak toch? Heb je al gepast eventueel?? Nou ben benieuwd hoor hihi :-) succes met je beslissing!

liefs BigBoobies 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei my-angel:

ooh spannend ben je zenuwachtig?

Je eerste BV? 

Ben veel aan het rondneuzen naar informatie over de prothese die ik graag wil maar weinig over te vinden helaas:mellow:

Voor jou Heel veel succes morgen :) 

 

Ja super zenuwachtig Pfff, eerste en hopelijk ook laatste keer ja haha :-p & dankjewel!!

volgens mij zijn er wel een paar die 800 hebben op het forum maar durf niet uit m'n hoofd te zeggen wie, hopelijk reageren ze op je topic & kan je je keuze maken ! :-) maar als ik zo brutaal mag zijn vind je 535 UHP zo klein dan dat je nu 800 wil? Of ben je fan van hele grote borsten :-p ik ook namelijk maar de meeste foto's die ik heb gezien van 800cc is naar mijn smaak toch veel te groot! 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou 535cc leek mij ook een mooie maat, Ook na het zien van foto's op het internet.

maar toen ik wakker werd had ik meteen iets van HUH IS DIT ALLES?:lol:

niet echt grappig natuurlijk hahaha maar het viel me echt tegen ik zie wel verschil uiteraard maar niet zoal ik had verwacht.

ze zijn niet klein hoor dat niet zit nu om een 75 E ongeveer.

maar voor mij mag het een heel stuk meer.

en aangezien het geen hobby van me is om onder het mes te gaan hoop ik dat dit nu wel het juiste formaat is hahaha.

en ik vind bij veel vrouwen valt 800CC anders daarom erg moeilijk te beslissen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei my-angel:

Nou 535cc leek mij ook een mooie maat, Ook na het zien van foto's op het internet.

maar toen ik wakker werd had ik meteen iets van HUH IS DIT ALLES?:lol:

niet echt grappig natuurlijk hahaha maar het viel me echt tegen ik zie wel verschil uiteraard maar niet zoal ik had verwacht.

ze zijn niet klein hoor dat niet zit nu om een 75 E ongeveer.

maar voor mij mag het een heel stuk meer.

en aangezien het geen hobby van me is om onder het mes te gaan hoop ik dat dit nu wel het juiste formaat is hahaha.

en ik vind bij veel vrouwen valt 800CC anders daarom erg moeilijk te beslissen.

 

Nee dat snap ik haha, nou hopelijk is 3 keer scheepsrecht dan in jou geval toch! :-) heb je misschien een foto album dat ik even kan spieken?? Ben wel benieuwd!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey My Angel, 

Ik heb ong. dezelfde stats en 800 cc UHP eurosiliconen van Nio! Is13,5 breed dacht ik en 7,7 cm projectie. Had eerst 430 en ben toen gewisseld naar 800. En ja ze zijn GROOT;) maar ik hou dr van! Heb trouwens ook n grote kont dus dat scheelt haha

Ze vallen wel erg op, zelfs in wijde kleding/truien maar als je van grote boobs houdt dan zou ik t zeker doen;)

Succes met je keuze! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎8‎-‎3‎-‎2016om13:15 zei BigBoobies:

Nee dat snap ik haha, nou hopelijk is 3 keer scheepsrecht dan in jou geval toch! :-) heb je misschien een foto album dat ik even kan spieken?? Ben wel benieuwd!

 

hi hi, weet niet of je al geopereerd bent hoe is het gegaan? en je eerste indruk? helaas geen foto's ben net nieuw nog even uitzoeken hoe het allemaal werkt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei daniella24:

Hey My Angel, 

Ik heb ong. dezelfde stats en 800 cc UHP eurosiliconen van Nio! Is13,5 breed dacht ik en 7,7 cm projectie. Had eerst 430 en ben toen gewisseld naar 800. En ja ze zijn GROOT;) maar ik hou dr van! Heb trouwens ook n grote kont dus dat scheelt haha

Ze vallen wel erg op, zelfs in wijde kleding/truien maar als je van grote boobs houdt dan zou ik t zeker doen;)

Succes met je keuze! 

Bedankt voor je reactie :) de 800cc waar ik over twijfel is 15,5 cm en 6,8 projectie als ik het goed heb. Maar als het zoals je zegt erg opvalt zelfs in wijde kleding dan misschien toch iets minder cc:rolleyes: 

begrijp dat 800cc best groot is, maar wil ze toch nog wel iets of wat kunnen verbergen haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jouw prothese is een stuk breder met minder volume naar voren, dan de 800 van eurosilicone. Eigenlijk is dat geen goede vergelijking. .

Je kunt het niet 1 op 1 met elkaar vergelijken, ook al zou je precies dezelfde voorsituatie hebben..

Vergeet ook niet dat de prothese die je wilt, ook een stuk! breder is dan je huidige... 

Zit je persé vast aan mentor? Anders zou ik toch eens kijken voor de eurosilicone. .. mijn voorkeur zou dáár naar uitgaan, ook in jouw geval..

Xx BB 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei best_boobie:

Jouw prothese is een stuk breder met minder volume naar voren, dan de 800 van eurosilicone. Eigenlijk is dat geen goede vergelijking. .

Je kunt het niet 1 op 1 met elkaar vergelijken, ook al zou je precies dezelfde voorsituatie hebben..

Vergeet ook niet dat de prothese die je wilt, ook een stuk! breder is dan je huidige... 

Zit je persé vast aan mentor? Anders zou ik toch eens kijken voor de eurosilicone. .. mijn voorkeur zou dáár naar uitgaan, ook in jouw geval..

Xx BB 

Hi BB,

 

Bedankt voor je reactie,

Ik begrijp wat je bedoeld dat je het zo niet kan vergelijken, de prothese zijn trouwens van Natrelle :)

en mag ik ook vragen waarom je voorkeur naar Euro uit zou gaan? puur door de breedte?

denk je dat ik ze ''minder goed'' zou kunnen ' Verbergen' in kleding indien nodig hahaha door de breedte van de Natrelle prothese?

xx Angel

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh oké,  natrelle, ja die zijn idd ook breder.

Nee hoor, dat denk ik niet haha. Het gaat mij erom dat je meer projectie kunt krijgen zonder dat je zelf het gevoel hebt dat ze te breed zijn in verhouding. Je moet goed voor jezelf nagaan of je prothesen wilt die 3,4 cm breder zijn dan je huidige prothesen  (dus per prothese!!) En of je maar 0,7 cm erop vooruit wilt gaan in projectie (volume naar voren)

Het lijkt mij juist, dat de projectie bepaald hoe je je prothesen ervaart qua grootte, en dan denk ik dat je meer hebt aan een prothese die maar 1,4 cm breder is maar wel 1,6 cm meer projectie heet. 

Ik probeerde alleen maar mee te denken, aangezien ik denk dat je erg teleurgesteld zult zijn in de grootte als je de natrelle neemt.

Xx BB 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei best_boobie:

Oh oké,  natrelle, ja die zijn idd ook breder.

Nee hoor, dat denk ik niet haha. Het gaat mij erom dat je meer projectie kunt krijgen zonder dat je zelf het gevoel hebt dat ze te breed zijn in verhouding. Je moet goed voor jezelf nagaan of je prothesen wilt die 3,4 cm breder zijn dan je huidige prothesen  (dus per prothese!!) En of je maar 0,7 cm erop vooruit wilt gaan in projectie (volume naar voren)

Het lijkt mij juist, dat de projectie bepaald hoe je je prothesen ervaart qua grootte, en dan denk ik dat je meer hebt aan een prothese die maar 1,4 cm breder is maar wel 1,6 cm meer projectie heet. 

Ik probeerde alleen maar mee te denken, aangezien ik denk dat je erg teleurgesteld zult zijn in de grootte als je de natrelle neemt.

Xx BB 

 

Bedankt weer voor je reactie:)

hier een paar voorbeelden van wat ik uiteindelijk graag wil :D

om een beter beeld te schetsen, ik had er nog een paar maar die kan ik even niet vinden helaas

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ligt eraan hoe je voorsituatie was of dit met 800 eurosilicone te bereiken is. En wat ook belangrijk is, is wat die 535 nu bij jou gedaan heeft..

Soms zijn er vrouwen die noemen we hier wel eens: cc-vreters hihi.

Die reageren anders op een bepaaldag aantal cc dan een ander... Vandaar dat beide belangrijk zijn om te weten, om goed te kunnen vergelijken

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei best_boobie:

Ligt eraan hoe je voorsituatie was of dit met 800 eurosilicone te bereiken is. En wat ook belangrijk is, is wat die 535 nu bij jou gedaan heeft..

Soms zijn er vrouwen die noemen we hier wel eens: cc-vreters hihi.

Die reageren anders op een bepaaldag aantal cc dan een ander... Vandaar dat beide belangrijk zijn om te weten, om goed te kunnen vergelijken

voordat ik begon had ik een B nu met de 535 UHP een 75E Ongeveer:)

het is zo lastig om te bepalen of het te groot is te breed te weinig projectie etc:blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei my--angel:

voordat ik begon had ik een B nu met de 535 UHP een 75E Ongeveer:)

het is zo lastig om te bepalen of het te groot is te breed te weinig projectie etc:blink:

Denk dat jij dan een cc vreter bent ... maar BB heeft er meer verstand van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei F-cupje:
14 minuten geleden zei F-cupje:

Denk dat jij dan een cc vreter bent ... maar BB heeft er meer verstand van.

hahaha nee toch hoop het niet :( moeilijk ook om te kiezen tussen meer projectie of een juist bredere prothese om te behalen wat ik graag zou willen:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei my--angel:

hahaha nee toch hoop het niet :( moeilijk ook om te kiezen tussen meer projectie of een juist bredere prothese om te behalen wat ik graag zou willen:wub:

Mijn conclusie basseer ik op het feit dat ik ook een B had hiervoor en nu 75f in bh maat. En heb 350cc high profile. Maar hoop voor je dat ik ongelijk heb meid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik denk dat ook, van die cc vreter.. daarom ook dat ik het aanhaalde.. Maar als je tevreden wilt zijn naderhand, dan zou ik kiezen voor het meeste aantal cc in projectie... (zoals ik al aangaf)
Het is trouwens geen officiele benaming he, cc vreter :45:
Niet dat je bij je pc komt en zegt: op het forum zeggen ze dat... ;)

6,1 cm projectie bij een 75B, zou normaal gesproken op een 75G moeten uitkomen namelijk.. ongeveer... Het is wat F-cupje zegt idd :)

xx BB

@Kootje jij bent nog geen drie maanden po, jij moet nog wat geduld hebben, en je huid is heel strak.. Dus ;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Kootje:

Ben ik ook een cc vreter BB ? Hahah.. Ik denk dat ik hierna ook voor 800 ga en dan ook rond .. Eerst is goed herstellen.. 

 

Haha die Kootje! Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha nee nee dat begrijp ik haha cc vreter:D

Heb navraag gedaan bij de kliniek waar ik heengaan maar ze werken alleen met naturelle of mentor,dus  Euro gaat 'm niet worden,

Het wordt nu goed nadenken of ik met de 15.5 brede en 6,8 projectie prothese mijn doel kan gaan halen,.:wub:  of er in ieder ggeval bij in de buurt komt en teleurstelling kan voorkomen.

 

Jullie allemaal bedankt voor het helpen:rolleyes:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 2 years later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.