Ga naar inhoud

maybel : 25 maart 2016 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Ik word 25 maart geopereerd door Dr. Hupkens. Ik ben eerst bij een vrouw geweest en zei zei dat ik niet groter moet gaan dan 350 CC. Ik ben 163 en weeg 57 kg. Ik ben afgelopen vrijdsg bij dr hupkens geweest en hij zei dat ik zeker 400 of zelfs groter kan nemen. Ik ben zo enorm gaam twijfelen! Zit er heel veel verschil in en is 350  en 400cc? En is 400 CC niet mega?. Ik heb nu een cup B. Ik zou graag foto's willen zien en ervaringen willen weten over de twijfwl tussen 350 CC of 400.

 

Ik wil zou graag een volle/grote D willen

Alvast bedankt allemaal

 

Groetjes Maybel xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook enorm aan het twijfelen...

ik krijg 26 maart mijn bv door hupkens..

Hij gaat 400, 425 en 450 voor me bestellen. nu nog de knoop doorhakken welke t gaat worden.

Ik ben 1,68 en 56 kg.. heb nu 70A, ik wil ze liever wel wat te groot dan te klein, lees van veel dames hier op het forum dat ze achteraf spijt hebben niet wat groter te hebben gepakt... maar wil ook weer niet Mega haha... zooo lastig! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Haaay allemaal ik ben vanochtend geopereed! 400 en 425 cc dual plane en ik had een kleine cup B. Oeh wat was ik nerveus maar iedereen was zo aardig. Ik was vooral extreem voor het infuus maar dat viel zoooo erg mee! Toen ik wakker werd had ik wel extreme pijn en ik keek naar mijjn borsten en ik zag niks(ik was nog helemaal suf) door de pijn was mijn ademhaling en bloeddruk niet goed maar toen gaven ze mij extra pijnstillinh en het ging snel beter. De auto rit naar huis viel ook mee en net werd de pijn weer wat heviger en heb ik een morfine tabletje ingenomen wat echt zooooo goed help. alles gaat eigenlijl wel goed alleen moet mijn vriend wel helpen met overeind komen maar lan wel zelf naar toilet en net een beetje make-up op gedaan want ik vind  mezeld te lelijk zonder haha. Nouu succces allemaal ik ga binnenkort foto's plaatsen xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hay ik ben nu de 2de dag P.o en het ging eerst goed qua pijn tot gistere avond. Ik heb aan mijn linker zijka t net onder oksel enorm veel vocht en heel veel pijn em kan mijn arm niet naar beneden doen.

Ook heb ik het idee dat mijn BH niet goed de boel bij elkaar houdt.

 

Herkent iemand dittt??

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaar mijn pijn, ben helemaal blauw en ze zeiden dat het niet erg was. Maar ik weet dat zo net nog niet.

Herkent iemand dit?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei, dat is inderdaad een flinke bloeduitstorting. Ook ik zou even contact opnemen met je pc meid. Of desnoods een foto naar hem mailen. Lijkt me ook erg pijnlijk! Sterkte meid!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb de praktijk gemaild met foto's en die zeiden dat het bij de 1 erger is dsn de ander. Heb wel via andere site geprobeerd de PC zelf te mailen want ik heb geen persoonlijke contact gegevens van hem. Naja en qua pijn gaat het opzich wel dus misschien is het inderdaad niet super erg. Ik hoop het maar :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.