Ga naar inhoud

2 zwarte Hema heavy sportbh's 75C


motormuisje

Aanbevolen berichten

Iemand interesse in deze bh's? Ik heb ze alleen maar de eerste week na de operatie gedragen. Daarna ben ik overgegaan naar een andere maat. Ik heb ze beiden dus zo'n 3 a 4 dagen aangehad. Ze zijn dus in zeer goede staat ;):) Je mag ze beiden hebben voor 12,50 inclusief verzenden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ik heb we interesse als je ze nog hebt. Ik krijg 7 mei 400cc (misschien 425cc want twijfel weer haha) erbij, heb nu 75A/AA (twijfelachtig). Denk je dat ik ze straks ga passen?

 

 

*zie nu pas dat het 75C is, dacht een D. Chirurg schatte het op een D cup nl maar weet niet of hij bedoelde qua zicht of in bh..

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Mammavan3ventjes:

Ik heb we interesse als je ze nog hebt. Ik krijg 7 mei 400cc (misschien 425cc want twijfel weer haha) erbij, heb nu 75A/AA (twijfelachtig). Denk je dat ik ze straks ga passen?

 

 

*zie nu pas dat het 75C is, dacht een D. Chirurg schatte het op een D cup nl maar weet niet of hij bedoelde qua zicht of in bh..

Ik  ben van A naar E/F gegaan met 425 cc, dus denk dat je deze maat niet redt hihi ☺

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei TessaDLCDP:

Ik  ben van A naar E/F gegaan met 425 cc, dus denk dat je deze maat niet redt hihi ☺

Bedankt voor je reactie. Ook mentor? Weet wel dat t per persoon ook echt scheelt haha. Zou in de winkel ook kiezen voor een D in eerste instantie maar dacht misschien vallen ze groot omdat ze zelf aangaf dat ze wat te groot waren :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Mammavan3ventjes:

Bedankt voor je reactie. Ook mentor? Weet wel dat t per persoon ook echt scheelt haha. Zou in de winkel ook kiezen voor een D in eerste instantie maar dacht misschien vallen ze groot omdat ze zelf aangaf dat ze wat te groot waren :)

Nee geen mentor, maar 400 cc ondanks het merk of soort prothese valt vaker naar E dan D heb ik gelezen ☺

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op ‎5‎-‎3‎-‎2016 om 18:43 zei motormuisje:

Iemand interesse in deze bh's? Ik heb ze alleen maar de eerste week na de operatie gedragen. Daarna ben ik overgegaan naar een andere maat. Ik heb ze beiden dus zo'n 3 a 4 dagen aangehad. Ze zijn dus in zeer goede staat ;):) Je mag ze beiden hebben voor 12,50 inclusief verzenden. 

heb je ze nog? Dan wil ik ze graag overnemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.