Ga naar inhoud

anatomisch dual plane ?? of rond dual


Brigit7

Aanbevolen berichten

Moon doet ook fet aan sport,dan is dual plane een hele foute beslissing,maar ik ben er ook niet zo tevreden over hoor achteraf gezien,de pijn /het weinig decolete/geen bolling bovenin....enige voordeel is dat t denk ik minder snel hangt,dus voor jou(butterfly)weer wel een goede oplossing,of volledig achter de spier natuurlijk,maar daar heb ik weer geen ervaring mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook Dual Plane en ronde protheses,en ik denk zef dat dual plane de pijnlijkste is..

Wat hij aangaf dat op de spier niet mogelijk was, vanwege te weinig vetweefsel. (1.78 // 64 kg)

Wordt Dual plane ook bij een ronde prothese uitgevoerd of kan dat niet?

Zit er verschil in het herstel, dual of volledig achter de spier??

Thanks

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

als ik mocht kiezen,deed ik rond dual plane,en geen anatomische dual plane,deze keus zou ik maken om:

ronde die draaien (eventueel) zie je niet,en anatomische dus duidelijk wel,wat ook nog eens de schrik opwekt,en een berg ellende kan veroorzaken,en ze zijn wat stugger,dus als je keus hebt,deed ik rond dual plane :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.