Ga naar inhoud

Pijn en ongemak verandert per dag


Aanbevolen berichten

Hebben jullie dit ook zo ervaren? Bij mij is de pijn en ongemak per dag verschillend. Ik heb een week lang veel meer last en ongemak van mijn rechterborst gehad (met name aan de onderkant) dan van mijn linkerborst, maar sinds 2 dagen is het andersom. Rechts alleen een beetje ongemakkelijk, maar van mijn linkerborst word ik nu een beetje tureluurs. Hele felle steken, einde van het litteken onderin mijn oksel dat brandt, spiertjes ? die vreemd aanvoelen. Alles is nog flink 'in beweging' zeg maar. Vind het zo typisch dat alle ongemakkelijke plekken echt per dag verschillen bij mij, ben wel benieuwd of jullie dat ook zo hebben/hadden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Channah helaas kan ik hier nog niks over zeggen, moet nog heel even wachten;) Wat ik wel begrepen heb van een collega die het ook heeft laten doen, en natuurlijk alle verhalen hier, is dat je borsten apart van elkaar genezen.  Het is natuurlijk een flinke wond, vooral onderhuids. Je lichaam en spieren zullen ook wel moeten wennen aan het verschil in gewicht aan de bovenkant?

Hoe gaat het nu verder met je? kun je wat wennen aan je ''nieuwe borsten''?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Channah Wat ik uit jou verhalen begrijp is het natuurlijk ook wel een enorme verandering, wat waarschijnlijk akelig veel geduld kost...Vind het ook wel erg spannend hoor, zie een hoop mooie foto's voorbij komen, maar ook minder mooi. Hangt natuurlijk ook wel van de voor situatie af en wat ze allemaal moeten doen..

Heb je voor jezelf ook foto's gemaakt zodat je de verschillen en het genezingsproces wat kunt vergelijken? Wanneer moet je voor controle?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-3-2016om10:54 zei Channah:

Hebben jullie dit ook zo ervaren? Bij mij is de pijn en ongemak per dag verschillend. Ik heb een week lang veel meer last en ongemak van mijn rechterborst gehad (met name aan de onderkant) dan van mijn linkerborst, maar sinds 2 dagen is het andersom. Rechts alleen een beetje ongemakkelijk, maar van mijn linkerborst word ik nu een beetje tureluurs. Hele felle steken, einde van het litteken onderin mijn oksel dat brandt, spiertjes ? die vreemd aanvoelen. Alles is nog flink 'in beweging' zeg maar. Vind het zo typisch dat alle ongemakkelijke plekken echt per dag verschillen bij mij, ben wel benieuwd of jullie dat ook zo hebben/hadden?

Hey channah,

Hier is ook niet iedere dag hetzelfde. Ik denk dat dit wel normaal is in het genezingsproces. Vandaag ook meer steken in mijn linkerborst ter hoogte van het litteken. Terwijl ik voorheen meer last had van mijn rechterborst. Ik ben nu 16 dagen po. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Het is een hele rollercoaster he.. Zeker bij jou met de complicaties die erbij kwamen.. Echt vreselijk balen van je tepel! Hoop dat daar tzt een passende oplossing voor gevonden wordt!

Nu weet ik wel, dat de vorm en de littekens, en alles wat je verder nog niet tevreden maakt over je borsten, in de loop der tijd gaat veranderen. Geen idee of ze nu nog best vierkant lijken? Dat is tenminste vaak zo bij de bvk-dames. De borsten zien er niet uit, zoals normale borsten eruit horen te zien.. Maar geloof me, het heeft wel wat tijd nodig, maar het gaat echt de goede kant op straks. 
Je zult zien dat ze over een half jaar echt al wel een heel stuk mooier gevormd zijn, en over een jaar zijn ze echt heel mooi geworden (dat is tenminste wat ik keer op keer gezien heb)

Oke, helemaal kan ik het natuurlijk niet zeker weten, omdat ik niet weet hoe jouw borsten er nu uitzien.. maar ik wilde je alleen zeggen dat het vaak een hele tijd duurt eer je blijj kunt zijn met het resultaat :)
 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Perfecte omschrijving best_boobie: een rollercoaster! 2 dagen gaat het vooruit en dan is het weer een dag helemaal niks met meer pijn en ongemak. 

De tepel + tepelhof wordt dinsdag verwijderd. Ik kijk er vreselijk tegenop, ook al gebeurt het onder narcose. Het moet ook wel, want mijn lichaam stopt heel veel energie in het zelf verwijderen van het dode weefsel, dat is gewoon te zien. Er zit een rode kring omheen en er komt een beetje viezigheid onder vandaan, maar het is nog steeds pijnloos, heb ook geen koorts of last ervan. Het ziet er alleen niet uit!! 

Tevreden ben ik nog steeds niet. Ik ga foto's maken, ook voordat ik weer onder het mes ga. Kan ik hier een foto plaatsen met een wachtwoord zodat niet iedereen het ziet? Ik geloof van wel he? Ik heb alleen geen 'voor' foto, zo vreselijk vond ik het van te voren al. Mijn chirurg heeft die wel natuurlijk! Voor een eerlijke beoordeling moet je eigenlijk 'voor' zien. Ik heb nu gewoon geen 'standaard' borsten zoals je op dit forum veel ziet na een bvk. Was dat maar waar. Daarom heb ik er ook wel moeite mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt op albums geen wachtwoord instellen, maar je kunt wel zelf bepalen wie je foto's kan zien.

Lees het volgende topic maar eens:

 

Hoop dat je mij wilt toevoegen zodat ik je foto's ook kan zien.. ik heb ooit foto's gezien van een bv door van der lei, waren ook hele grote borsten en breed, en dat waren ook geen standaard borsten geworden, zoals je dat al aangeeft...

Heel veel succes met die operatie meid.   Het lijkt me vreselijk als je een necrotische tepels hebt. En klopt, daar stopt je lichaam veel energie in... 

Hopelijk geneest het daarna mooi, zo mooi mogelijk, en kun je in een later stadium een goede beslissing maken in wat de volgende stap wordt, wat betreft tatoeëren van een tepels of niet..

Sterkte met dit alles hoor!  

Xxx BB 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.