Ga naar inhoud

Dr. van Engeland of dr. Schellekens?


Iren

Aanbevolen berichten

Hi dames, ik ben nieuw hier en heb een vraag. Ik heb bij beide artsen een aantal gesprekken gehad, ivm een prothesewissel dit jaar.
Dr. van Engeland is werkzaam bij Bergman en dr. Schellekens bij CosMed (voorheen EMC Bosch en Duin). Destijds ben ik bij EMC geweest, maar wilde mij dit keer ook oriënteren op een andere kliniek ter vergelijking. Buiten de wissel, ga ik ook groter (circa 400cc). Dr. van Engeland gaf een kleiner advies (circa 330cc), met onderbouwing dat met 400cc het natuurlijke er wel af gaat, maar dat mijn pockets na 15 jaar voldoende ruimte bieden voor mijn wens. Dr. Schellekens heeft met mij de mogelijkheden besproken, en aangegeven dat 400cc zeker te doen is.

Een concreet verschil is dat Bergman inclusief overnachting is en bij CosMed exclusief. CosMed stelt wel als voorwaarde dat je de 1e nacht niet alleen mag zijn.

Heeft iemand enige ervaring met of aanvullende info over deze artsen?

Bedankt en groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi !
Ik ben 9 maart jl. geopereerd door Dr. van Engeland.
Ik heb een borstlift zonder prothesen gekregen.

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik Dr. van Engeland heel kundig, aardig, geduldig
en echt een super dokter vind. Ik heb nogal wat probleempjes gehad na de operatie.
en op geen enkel moment heeft ze mij het gevoel gegeven dat ik zeurde ofzo.

Ook ben ik heel blij met het eindresultaat. Ik ben super blij met mijn boobs. :D

Dus ik kan haar alleen maar van harte aanbevelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.