Ga naar inhoud

Ziekenhuis of privekleniek


Katrien95

Aanbevolen berichten

Ik heb in april een afspraak gemaakt bij dokter Plovier (BeClinic) voor een borstvergroting na veel goede dingen over hem hier gelezen te hebben.

Nu is het zo dat ik met enkele meisjes heb gesproken uit mijn omgeving die al een BV hebben gehad. Ze wisten mij alle 3 te vertellen dat ik beter NIET bij een privekleniek ga. Omdat de verzorging nadien qua pijnstillers veel minder is dan in een ziekenhuis. Ook zouden ze in privekleniek een heel erg lelijk litteken over gehouden hebben (ik heb de fotos gezien).

Ik zit nu echt in een dilemma, een afspraak maken in een ziekenhuis of toch maar bij dokter Plovier? Als ik in een ziekenhuis ga dan word het waarschijnlijk Dokter Bronckaers uit Turnhout.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vorig jaar bij dr. Plovier een borstvergroting laten doen. Ik ben heel tevreden. Van deze arts en de Clinic. Je krijgt na de operatie een briefje mee waar heel wat pijnstillers op staan, ook krijg je een schema mee met wat je allemaal wanneer moet innemen. De verpleegster waarschuwde me dat het heel pijnlijk was vanaf het moment dat de verdoving uitgewerkt was. En zei me ook dat ik mijn medicatie ook iets vroeger mocht innemen als het erg pijn begon te doen. Vaak nam ik om de 3,5u iets in ipv 4u. 

Mijn littekens zijn gelijmd en zien er goed uit, als zijn de littekens van sommige andere die bij Plovier gingen mooier. Het hangt ook af van je huid denk ik.

ik heb afgelopen week mijn brief voor de huisarts pas afgegeven, 10 maanden na de operatie haha. Ik vertelde over de kliniek en hun nazorg. En ze zei me dat in hasselt er niet eens nazorg is. Bij Plovier kom je gemiddeld 4 keer op controle en als er iets is, kan je ze altijd bereiken. Dit gebeurd niet overal volgens mijn huisarts. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.