Ga naar inhoud

Wie heeft ervaring met bv & bwk in 1 keer.


Laura B

Aanbevolen berichten

Wie wil/kan mij tips geven en wil haar ervaringen uitwisselen?

Ik ben benieuwd bij welke arts en kliniek je het beste een buikwandcorrectie & borstvergroting kunt doen? Wie heeft waar goeie ervaringen? En is het heftig 2 operaties in 1 qua pijn en mobiliteit?

Ik ben zo bang voor een bkw operatie aangezien dat bijna mis is gegaan bij mijn zusje bij de valkenhorst kliniek en het resultaat nu nog niet mooi is.

Ik hoor graag van jullie:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Laura B,

2-2-2016 heb ik een borstvergroting en een volledige buikwandcorrectie ondergaan.

De pijn is erg meegevallen, qua mobiliteit heb je in het begin echt wel hulp nodig van een ander (uit bed komen, drukpak aandoen, haren in een staart doen, kleding aandoen etc. ).

Ben u ruim 3 weken PO en sinds deze week weer 3 volle dagen gaan werken (kantoorbaan) wat prima is verlopen.

Greetz,

Boobcamp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum ...

Ik heb in 2014 een bvk gehad , en afgelopen jaar een grote buikwand correctie ..

Pijn heb ik van beide OP,s weinig gehad ...ben nog steeds met mijn borsten heel erg tevreden .

En met mijn buik al helemaal ...

Heb daar ook een Blog over geschreven hier op het forum .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.