butterfly Posted June 13, 2010 Share Posted June 13, 2010 Ik zoek me soms suf naar een juiste smiley. Kunnen ze niet een beetje als een groepje worden geplaatst? Zal wat voorbeeldjes geven: activiteiten borsten alfabet emoties zoals: bang , blij , boos , geschokeerd , irriterend , teleurgesteld , verdrietig , verlegen eten en drinken feest feestdagen liefde ziek overige Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jennifer_whatever Posted June 13, 2010 Share Posted June 13, 2010 Link to comment Share on other sites More sharing options...
butterfly Posted June 13, 2010 Author Share Posted June 13, 2010 Ja weet niet of het gaat natuurlijk, ze hebben op dit forum maar een smal stukje voor de emoticons.Maar mischien dat ipv je nu de poppetjes ziet, je dan de benamingen ziet en als je bijvoorbeeld op het woordje liefde tikt, je alle poppetjes met hartjes en zo ziet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Excella Posted June 13, 2010 Share Posted June 13, 2010 Ik gebruik ook altijd dezelfde haha. Onderaan staan de lachebekjes en de knipoogjes en alleen 116 ken ik... een lief poppetje met bloemetjes hahaa Vraag me af of het kan, zou wel makkelijker zoeken zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted June 29, 2010 Share Posted June 29, 2010 Ik zoek het eens uit , maar het is zoooo warm Link to comment Share on other sites More sharing options...
butterfly Posted June 29, 2010 Author Share Posted June 29, 2010 Is goed hoor wij zoeken wel uren verder naar de juiste smileys in de hitte haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts