Ga naar inhoud

Even voorstellen


MJane

Aanbevolen berichten

Ik ben MJane. Ik ben niet meer zo jong en werd zeker zo'n 10-tal jaren geleden al geopereerd door Dr. Hiel. Borstprothesen werden achter de spier geplaatst. Niet zo groot maar toch genoeg om alles wat er voorheen "te leeg en te laag" uit zag toch weer mooi te laten ogen. Ik was eigenlijk wel tevreden. Ik sport graag en zwem veel.   Maar........intussen zijn we zo vele jaren later en dat wat eigenlijk toch precies te zwaar is, begint toch weer aardig door te zakken. Ik heb er last van, vooral als het warm is en vooral : ik voel er me niet goed bij. Ik ga steeds topless naar het strand. Dus ik wil zeker geen grotere borsten. Geen opvallende borsten. Ik wil alleen dat ze er wat goed uitzien. En nu ? Iemand ervaring ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik zag dit bericht van jou in een ander topic:


 

3 uur geleden zei MJane:

Hi Sam, ik ben ook nieuw. Ik weet helemaal niet hoe ik iets moet posten of bekijken.

Maar het is al gelukt zie ik om een eigen topic te maken :)

Wat is nu precies eigenlijk je vraag? Zowel tav je borsten, als ten aanzien van wat je wilt weten over de website?
Wil je graag dat je borsten gelift worden en ben je op zoek naar een goede pc? Of wat zoek je? :)

Laat maar weten!!

En veel leesplezier hier!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei MJane:

Ik ben MJane. Ik ben niet meer zo jong en werd zeker zo'n 10-tal jaren geleden al geopereerd door Dr. Hiel. Borstprothesen werden achter de spier geplaatst. Niet zo groot maar toch genoeg om alles wat er voorheen "te leeg en te laag" uit zag toch weer mooi te laten ogen. Ik was eigenlijk wel tevreden. Ik sport graag en zwem veel.   Maar........intussen zijn we zo vele jaren later en dat wat eigenlijk toch precies te zwaar is, begint toch weer aardig door te zakken. Ik heb er last van, vooral als het warm is en vooral : ik voel er me niet goed bij. Ik ga steeds topless naar het strand. Dus ik wil zeker geen grotere borsten. Geen opvallende borsten. Ik wil alleen dat ze er wat goed uitzien. En nu ? Iemand ervaring ?

Dit is je eigen topic en hierin mag je alle vragen stellen die je graag wilt stellen :)
Ik vroeg me af, aan de hand van het verhaal hierboven, wat precies je vraag is. We willen je graag helpen, als duidelijk is wat je precies wilt weten :)

Misschien dat het volgende topic je wat hulp kan bieden:

Antwoorden op topics kun je idd via 'citeren' dat je al gevonden had, of je gaat gewoon in het witte vak staan onder de laatste tekst, en dan typ je daar je tekst.
Verder is het zo, dat als je op een bolletje of een sterretje voor de topictitel klikt, dat je dan meteen doorgaat naar jouw eerste ongelezen post (dus als je al in dat topic gelezen hebt, kom je uit waar je gebleven was)

Wil je iets weten over albums, dan is dit topic misschien handig:

Heb je vragen, stel ze gerust!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.