Ga naar inhoud

(Met foto) Drielandenpunt wil niet sluiten - zilvernitraat


cestla4

Aanbevolen berichten

Hoi dames,  

 

Ik ben nu 6 weken po borstverkleining. Ik heb alleen rechts nog een drielandenpunt wat niet wil sluiten.  Ben bij de kliniek geweest en heb zilvernitraat gekregen om mee aan te stippen. Ik vind het alleen zo lastig te bepalen of er nu vooruitgang in zit ja of nee. ..voor mijn gevoel wordt het gat groter maar wel minder diep. 

Heeft iemand hier ervaring mee?  

Ik zal er een foto bijplaatsen,  niet echt fijn om te zien dus ik waarschuw alvast... De grote bruine plek eromheen krijg ik niet schoon,  omdat het ook wel pijn doet. .. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is en blijft een lastige plek , het ziet er niet echt lekker uit . 

Ik heb tien aan beide borsten open plekjes gehad . 

En heb 2 X per dag gedoucht met Badedas ( groene fles ) 

Daar zijn de meningen ook over verdeeld , maar ik heb daar goede ervaringen mee gehad . Ook met mijn buikwand correctie . 

Verder heb ik er niets opgesmeerd , alleen een schoon gaasje . 

Zal je straks toevoegen bij mijn album van het drie landen punt . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@cestla4 ja dit klopt wel met zilvernitraat eerst groter minder diep en dan dicht. Ik heb dit zelf moeten gebruiken op m'n paard die een wond had van anderhalve cm breed en 2 cm diep. Heeft ook even geduurd voordat het dicht was maar het groeit van binnenuit dicht en dood bacteriën. Gewoon blijven smeren gaat het vanzelf dicht en als je het niet vertrouwd dan even naar de pc of huisarts. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.