Ga naar inhoud

gezocht Carefix BH Anna mt L


noor-boobs

Aanbevolen berichten

 

2 minuten geleden zei noor-boobs:

Hallo ladies,

Wie oh wie heeft de Carefix BH Anna maat L voor mij. Ben er dringend naar opzoek. Op de site zijn ze best prijzig. Hoop dat iemand mij kan helpen . 

Groetjes

Noor

Hoi

 

Ik ben toevallig ook op zoek naar deze bewuste bh. Wel eentje in nieuwstaat uiteraard;-)

Dus ook ik hou me aanbevolen voor mocht iemand er een hebben liggen.

 

Gr Nicole

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nicole83 @noor-boobs

http://www.online-care.eu/nl/pd/carefix-anna-postoperatieve-bh/

Hier kost de carefix Anna 22.23€ .. Dat is niet veel denk ik ? In vergelijking met de Triumph triaction die kost het dubbel :D 

in zwart of wit? In maten S,M,L,XL,XXL , 

Heel betrouwbare website, ik heb mijn lipoelastic hier besteld en had die 2 dagen later perfect verpakt in de bus! 

Succes ermee dames!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga hem ook via die site maar bestellen. Lastig he..van te voren bedenken welke maat je zal hebben tijdens je herstel.

Vandaag bij livera een 75 D gehaald (alhoewel de verkoopster gokte dat ik E zou moeten hebben..) en ga nu nog een carefix anna bestellen maatje L. 

Aangezien hij 6 wkn dag en nacht aan moet lijkt afwisselen me heeerlijk;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Msh een rare vraag.....maar wat is het verschil met een sportbh ? Voordeel is wel die sluiting vooraan denk ik, ook al lukt het om mijn bh achteraan te sluiten. Ik heb nu een 80c sportbh van anita , maar wil er nog een extra bij. Met welke maat komt dit dan overeen , M of L ? Is wel een scherpe prijs.

groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.