Ga naar inhoud

Joan27 : 22 maart 2016 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden zei Revaso:

Ik heb een borstvergroting gehad toen mijn zoontje 4 mnd was ik heb geen borstvoeding gegeven hoor, maar denk dat het per chirurg verschilt. Succes!

Dat is heel vroeg en is niet volgens de Nederlandse regels. Ik dacht dat zelfs de nvpc stelt dat de bevalling een half jaar geleden moet zijn...

Maar in België wordt het wel een enkele keer gedaan zo vroeg... Heb ook geen idee of het uiteindelijk invloed heeft..

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gister was het zover. Mijn consult met dr Schiettecatte. Ik twijfelde eerst erg of ik wel zou gaan aangezien ik hier toch een aantal dingen had gelezen waar ik me zorgen over maakte. Dit bleek achteraf nergens voor nodig. Ik heb zogezegd makkelijke borsten en aangezien ik geen borstvoeding gegeven heb is het opereren 10 maanden na de bevalling geen probleem.

Ik wilde graag 450cc en dit is ook echt het maximale wat erin kan. Ik wilde het alleen graag voor de spier plaatsen maar dit kan dus niet. Dat is toch wel een telleurstelling. Ik ben namelijk erg bang dat ik met een dual plane een double bubble krijg. Wie kan mij hier iets meer over vertellen? Hoe vaak komt het voor? Ook zit ik een beetje met mijn herstel. Mijn man heeft 2 weken vrijgenomen zodat hij die tijd alles van mij kan overnemen. Daarna ben ik toch weer op mezelf aangewezen. Mijn jongste zoon moet nog continue gedragen worden en het is echt een ''beer''. Hij weegt ruim 12 kilo. Toch is dit iets wat ik graag wil. Ik zal even moeten wennen aan het dual plane gebeuren en hoop dat het voor mij goed gaat uitpakken.

Ervaringen? Tips? Ik hoor ze graag!

Liefs Joan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Wat fijn dat je zorgen zijn weggenomen! volgens mij is de kans op double bubble klein bij dual plane wat ik her en der gelezen heb.. maar daarom lees ik graag met jou forum mee aangezien ik eind maart ook in amstelveen wordt geholpen. ik krijg 400 of 450 cc dual plane,,, zit nog even te dubben over het aantal cc's..

Wat is nu jou voor situatie?

Ik ben 1,68 en 56 kg, heb nu 75 A

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb al heel veel opgezocht over de verschillen tussen dual plane en voor de borstspier en toch blijf ik het eng vinden haha.

Ik ben zelf 171cm lang, slank, weeg ongeveer 58 kilo. en heb een lege B cup(omtrek 75). Ik wil wel echt voor 450cc gaan. Op wat hoop jij zelf uit te komen? Schiettecatte zei dat ik waarschijnlijk op een E uit zou komen. Gister daarna nog een gesprek gehad met iemand van de planning en zij adviseerde om 2 maten sport beha's te kopen. Een D en een E.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, je leest zoveel verhalen dat je eigenlijk moet stoppen met googelen.. want er wordt zoveel verschillende dingen geschreven...

Ik heb al wel besloten dat ik liever wat te groot wil dan te klein, lees namelijk dat veel meiden achteraf 'spijt' hebben niet wat grote te hebben gepakt... Ik wil op een D/E uitkomen... de pc zei dat een cupmaat overigens niet alles wil zeggen en bij iedereen wel verschillend is.. ligt puur aan je lengte, gewicht omvang, borstkas enz... dus hij gaf ook lastig te zeggen wat uiteindelijk mijn cupmaat wordt...maar wel rond de D/E...

Ik heb sportbh carefix anna maat L besteld.. ziet er heel comfortabel uit,, ook aanrader van pc om die te bestellen..

NU nog even de knoop doorhakken over het aantal cc's haha ;)

Ben heel benieuwd naar jou operatieverslag en hoe het in Amstelveen verlopen is... :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja daarom wil ik ook echt graag 450cc. Heb ze liever iets te groot als te klein. Je weet inderdaad nooit van te voren hoe groot ze echt zullen worden. Dat blijft toch afwachten. Ik heb er in ieder geval heel veel zin in maar ben ook best zenuwachtig nu.

Ik ga ook eens naar die anna carefix kijken. Vind het namelijk heel lastig om te bepalen welke ik nou moet aanschaffen.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd... het is idd afwachten hoe het gaat worden.. Heb er ook heel veel zin in, maar idd ook wel zenuwachtig ;)

Ja die ziet er echt heel fijn uit! helemaal naadloos, zonder beugels, haakjes enz.. zit een rits voor..Heb je in het zwart en wit..

Je kunt deze bestellen via de site van diana gabriels.. en dan boven in staat shop, daarop kun je hem vinden.. als je die gaat bestellen heb ik nog wel een kortingscode voor je.. volgens mij 10 % korting... is toch mooi meegenomen ;) Ik heb er €36 voor betaald incl. verzendkosten dus valt reuze mee vind ik! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Morgen is het zover! Moet me om 8 uur melden. Dat betekent 5 uur opstaan. Eigenlijk hoor ik dus al in bed te liggen maar ik ben zo zenuwachtig..

Hoop dat alles goed gaat en dat de pijn vol te houden is. Uiteindelijk krijg ik er (hopelijk) wel iets heel moois voor terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Joan27:

Morgen is het zover! Moet me om 8 uur melden. Dat betekent 5 uur opstaan. Eigenlijk hoor ik dus al in bed te liggen maar ik ben zo zenuwachtig..

Hoop dat alles goed gaat en dat de pijn vol te houden is. Uiteindelijk krijg ik er (hopelijk) wel iets heel moois voor terug.

Super spannend!!! Heel veel succes meid xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb ze hoor!!

Vanochtend waren de zenuwen ineens helemaal weg. Mocht om kwart over 8 naar boven en werd al om iets over half 9 geopereerd. Kwart over 9 werd ik weer wakker gemaakt. Ik voelde me boven verwachting goed. Wel direct pijn in mijn linkerborst maar nog niks heftigs. Na m'n beschuitje, thee en plassen stond ik rond kwart voor 10 weer buiten. Helaas werd ik in de auto toch erg ziek. Misselijk en licht in mijn hoofd. Ook thuis nog een keer maar al met al gaat het prima! Natuurlijk doet het pijn maar het is zeker niet ondragelijk. Is de dag erna nou vaak het ergste? Dan bereid ik me daar vast een beetje op voor;) het is me allemaal erg meegevallen en ben nu al blij met het resultaat!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Joan27:

Nou ik heb ze hoor!!

Vanochtend waren de zenuwen ineens helemaal weg. Mocht om kwart over 8 naar boven en werd al om iets over half 9 geopereerd. Kwart over 9 werd ik weer wakker gemaakt. Ik voelde me boven verwachting goed. Wel direct pijn in mijn linkerborst maar nog niks heftigs. Na m'n beschuitje, thee en plassen stond ik rond kwart voor 10 weer buiten. Helaas werd ik in de auto toch erg ziek. Misselijk en licht in mijn hoofd. Ook thuis nog een keer maar al met al gaat het prima! Natuurlijk doet het pijn maar het is zeker niet ondragelijk. Is de dag erna nou vaak het ergste? Dan bereid ik me daar vast een beetje op voor;) het is me allemaal erg meegevallen en ben nu al blij met het resultaat!!

hee ! Gefeliciteerd met je boobs!!! 

Woow dat is wel snel hoor in anderhalf uur alweer in de auto:o 

Ik ben maandags geopereerd en die eerste nacht en de woensdag vond ik het aller ergste.... maar als t eenmaal beter gaat dan gaat t vaak al heel snel veel beter. Geniet van je boobs, doe lekker rustig aan en succes vannacht xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

nou het gaat best goed eigenlijk. Veel spierpijn maar dat was het dan ook wel. Alleen heb ik zo'n mega pleister/band onder mn borsten. Is dat normaal? Ik heb het nog niet voorbij zien komen namelijk. Iemand die weet waarom hij bij mij zo groot is?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

ik ben nu 8 dagen po. Ik heb de eerste dagen weinig last gehad. Natuurlijk is het gevoelig maar ik vond het een beetje te vergelijken met enorme stuwing. Alleen heb ik de laatste 2 dagen meer pijn en dan vooral aan de onderkant/zijkant van mijn borsten. De huid is daar zo pijnlijk dat ik het niet eens kan aanraken. Het is een continue brandende en stekende pijn. De huid ziet er verder niet rood uit. Mijn littekens kan ik nog niet zien aangezien daar pleisters overheen zitten maar de pijn zit er ook net naast. Ook mijn borstbeen is erg pijnlijk.

Heeft iemand ervaring met een hele pijnlijke huid die pas veel later optreed?

Ook is het slapen nu veel lastiger. Ik word steeds wakker van de pijn en als ik dan rechtop ga zitten branden en steken mijn borsten ook heel erg. De eerste uren dat ik uit bed ben heb ik er veel last van en naarmate de dag vordert word de pijn steeds minder.

Is ook dit herkenbaar?

Ik heb mijn borsten opgemeten en dan kom ik uit op een E70. Ik heb nu een anna carefix bh maat L en een hema heavy sports maat E75 maar voor mijn gevoel zitten ze echt heel erg straks. Ik heb volgens mij weinig zwelling. Toch een maatje groter proberen of hoort het echt heel erg strak te zitten allemaal? De anna carefix bedekt namelijk ook maar een deel van mijn borsten. De rand bedekt zeg maar net mijn tepels. ( of hoort hij toch hoog aangesloten te zitten? )

Bedankt alvast!

Liefs Joan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik doe wel meer maar volgens mij nog geen dingen die niet mogen. Denk aan zelf een boterham smeren, drinken pakken, kleding aantrekken etc

maar bij jou is de genezing wel goed gegaan verder ondanks de pijn?

vooral die enorm pijnlijke huid bij de lichtste aanraking vind ik zo vreemd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Joan27:

Ja ik doe wel meer maar volgens mij nog geen dingen die niet mogen. Denk aan zelf een boterham smeren, drinken pakken, kleding aantrekken etc

maar bij jou is de genezing wel goed gegaan verder ondanks de pijn?

vooral die enorm pijnlijke huid bij de lichtste aanraking vind ik zo vreemd!

Ik denk dat het wel normaal kan zijn maar zou voor alle zekerheid even bellen naar je pc! Dan ben je in elk geval gerust gesteld. Ik voel me zelf soms wel een zeikerd want ik bel meteen als ik vragen heb maja jammer dan je hebt ook veel geld betaald en tis jouw lichaam!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.