Ga naar inhoud

johanna84 : 16 februari 2016 : Dr. Beekman : MC Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

ik ben 16 feb opnieuw geopereerd en heb nu 250cc voor de spier gekregen!

(7 okt eerste keer dual plane maar borstspieren waren te straks en hebben de protheses eruit geduwd)

alleen nu heb ik totaal geen pijn! Slik vanaf woensdag geen medicijnen meer omdat ik dacht dan voel ik misschien iets zodat ik niet teveel ga doen! Maar gewoon totaal geen pijn! Is dit normaal??

ze voelen ook al vrij zacht aan! Je zou denken heerlijk, maar omdat het de eerste keer bij mij al is mis gegaan ben ik zo bang dat het nu ook gewoon foute boel is! Je zou toch iets moeten voelen 

bij mij eerste operatie had ik ook niet veel last maar wel heel drukkend op de borst!

vanochtend werd ik dus ook wakker met me arm omhoog :-(

 

Hebben meer mensen geen pijn gehad?

groetjes johanna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff wat vervelend door wie was je de eerste keer geopereerd!?

fijn juist dat t nu beter gaat misschien omdat je de keer daarvoor heeeel veel pijn heb gehad? Ben de 18e geopereerd tot vandaag alleen pijn met opstaan gehad en vandaag is de pijn heeeeel soms n 1 maar over t algemeen zo goed als pijn vrij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben door dokter s. beekmans geopereerd! Maar de tweede keer ook en ligt gelukkig niet aan hem want waren beide keren mooie boobs! Heb de eerste keer ook niet echt last gehad! Weet dat ik een hoge pijngrens heb, maar je moet toch wel iets voelen haha! 

Ook geen pijn gehad met opstaan of iets! 

Ben nu meer bang dat ik gewoon teveel doe en dat het straks foute boel is! 

Maar jij dus ook niet veel pijn! Gelukkig maar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.