Ga naar inhoud

Hester : 9 juni 2010 : Dr. van Twisk : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Afgelopen woensdag was het bij mij zo ver! Eindelijk werd ik geopereerd.

Ik ben van een a cup naar een b cup gegaan, ik wilde zelf alleen vollere borsten dus vandaar gekozen voor Mentor 195 cc.

Inmiddels ben ik 3 dagen verder, en zijn vanmorgen de drains verwijderd! (pfieeuw).

Pijn is onder controle met paracetamol, maar voel me wel vreemd, waarschijnlijk van de Narcose.

Nu wil ik eigenlijk naar buiten voor een wandeling! Is dit verstandig?

Ben ook wel steeds bezorgd of alles goed gaat!

Gr . Hester

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi hester,

Welkom :)

tuurlijk mag je voorzichtig een wandelingetje maken,maar lukt het wel?je voelt jezelf het beste aan,niemand verbied het je,maar het moet zelf qua pijn wel lukken he.

en je eigen zorgen maken is volkomen normaal,hoort erbij :6: komt helemaal goed,je moet ook gewoon nog even wennen aan je nieuwe aanwinsten.

trouwens nog PROFICIAT met je nieuwe borsten.

lekekr straks tegen de zomervakantie herstelt en wel,laat de zon maar komen dus :D

beterschap

veel lees en post plezier op het forum

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey hester

die zorge had ik ook heel erg nu ben ik 8 dagen verder en is dat weg (zo goed als)

gefeliciteerd met je nieuwe boobs

ikzelf ben vandaag pas echt ff buiten geweest mijn zusje had me mee genomen naar de stad maar na ongeveer 15 minuten had ik het wel gehad was kapot weet niet wat het is maar heb geen energie op een of andere manier en was bang dat mensen tegen me aan liepen hahahaha voor de pijn natuurlijk

dus was zo weer thuis maar vond het wel heerlijk hoor

liefs melissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 12 dgn. PO en ik ben nog steeds sneller moe dan voorheen. Maar, dat komt ook mede door het verhouden van je lichaam omdat ik bepaalde bewegingen niet mag/kan maken.

Eventjes naar buiten is zááálig, maar zorg dat je niet té ver gaat. Je moet ook weer terug en als je je niet lekker voelt, dan kan dat een héél eind zijn. En... misschien is het beter als je met iemand mee gaat?

Mijn moeder heeft me na de operatie zoveel mogelijk buiten neer gezet, kon ik 'ff luchten', zoals zij dat noemde. Ik vond 't ook lekker hoor! :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.