Ga naar inhoud

Help hoeveel cc's


Aanbevolen berichten

Hey meiden, 

Hier ben ik weer haha ! Dit forum gaat vol met mijn vraagjes zitten voor ik mijn boobs krijg  :P Ik zit te twijfelen over de cc's .. Ben 1.63 weeg 50kg en heb een 75A en wil graag een volle D krijgen. Ik krijg Motiva implantaten. Hoeveel cc's zou ik nodig hebben ? Hieronder is mijn voorsituatie. Hoop dat jullie mij kunnen helpen ! En sorry voor zo vaak lastig te vallen. Ben echt een twijfelaar hoh.. Zeker nu dat mijn dag steeds dichter aankomt.

Groetjes xx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke Whutt, maak ons gek op het forum :) 

Geloof dat iedereen wel twijfelt over het aantal ccs voordat ze een bv krijgen dus dat is heeeel normaal haha. Ik zeg altijd, neem voorbeeldfotos mee en laat je PC bepalen wat jouw perfecte tiet nodig heeft en kijk niet naar het aantal CC! ( word toch bepaald door allerlei factoren zoals borstbreedte, weefsel, huid etc)

Maar goed, ik reageer bij jouw omdat ik een beetje zelfde voorsituatie HAD en, mijn tieten ogen NU  als een volle D ( draag dan wel 70F maar dat is gelijk aan 75E/80D=zustermaten) Ik vermeld dit anders denk je straks dat ik met ballonnen loop :45: 

ik ben 1.68 en inmiddels 53 kilo ( minus 1 kilo aan tiet ;) ) Heb eurosilicone 500 cc (85%) onder de spier en volle borsten die bij mijn lichaamsverhoudingen passen. Niet te groot en niet te klein! In kleding vallen ze niet op maar in bikini zullen ze vast bescheiden "hallo " zeggen op het strand ;). Persoonlijk had er bij mij wel meer in gemogen ( meer projectie) Wissel sluit ik in de toekomst niet uit maar voor nu prima! Ik wilde dus hiermee aangeven dat aantal CC bij iedereen anders valt als je een bepaade borst ideaal in gedachten heb.

Heb helaas de ballen verstand van de catalogus van motiva dus deze vraag kun je wellicht stellen aan je PC met je voorbeeldboobs erbij? Of anders BB een berichtje sturen?

(Gok wel dat je tussen de 400-500 zit als je op een VOLLE D wil uitkomen met 75A..ben wel slechte gokker hoor hihi, verlies altijd :45: ) 

Succes en blijf je vragen stellen hoor, is dit forum voor :) 

Ps mooie voorsituatie :35: gaan hele mooie boobs uit komen!! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx BrownieG voor je antwoord ! Had bestboobie gemaild en volgens haar zou ik op een kleine d uitkomen met 315cc. Er kan niet echt veel in bij mij heb dunne huid. Dus hopen op een kleine D dan maar :D Ben blij voor jou hihi ! Zou ik je foto's moge zien ? 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei yvettx:

Ik twijfel ook nog altijd. Nou ga ik liever voor een volle C, vind een D groot klinken. Ik krijg als het goed is 375 cc en ga van een A75 naar een C of een D. :')

Nepperds ogen ander... ik merk dat ik nu met bh maat rond 70e/f zit.... (ben pas 2 weken po, kan flink veranderen), maar ze ogen alles behalve huge.. als jij met passen 375 mooi vond, daar lekker voor gaan :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei yvettx:

Ik twijfel ook nog altijd. Nou ga ik liever voor een volle C, vind een D groot klinken. Ik krijg als het goed is 375 cc en ga van een A75 naar een C of een D. :')

Denk dat die van jou op een volle C kleine D gaan ogen. Ik heb zelf 350cc en mijn voorsituatie was 75B en nu 75/80F en ze ogen als een volle D/kleine E miss!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Valeria:

Nepperds ogen ander... ik merk dat ik nu met bh maat rond 70e/f zit.... (ben pas 2 weken po, kan flink veranderen), maar ze ogen alles behalve huge.. als jij met passen 375 mooi vond, daar lekker voor gaan :D

Ja blijft moeilijk haha! Bij het passen van de  375 cc voelde ik me gelijk zelfverzekerder. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei whutt_:

@yvettx Ze ogen wat kleiner heb ik gelezen :P Wordt een volle D bij jou volgens mij :D Heb net gemaild voor nog een consultatie, want kan echt niet kiezen en zit nog zo hard te twijfelen. Hopen dat ze nog een plekje voor mij vinden haha ! :D

@BrownieG Heel mooie boobs heb jy !  

Oh mooi zou zijn als je nog een keer kan komen! Blijf lastig, je wilt ze niet te klein maar ook niet te groot haha. :P Maar komt goed voor ons he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.