Ga naar inhoud

BigBoobies : 9 maart 2016 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei jaino:

Ik mag de 24ste al ze belde net op jeej. 

Nou ik heb geen idee hoe dat werkt met aantal cc enzo.  Heb nu een c maar geen idee hoe ik weet wat er in moet. Wil niet zo grote maat dat je geen  leuke bh meer kan kopen ofzo. Welke maat kom jij uit weet je dat? Wil wel rond en dp vanwege borstfotos ooit denk ik haha 

Ooooo spannend dat is niet lang meer wachten!! Nou daar kom je snel genoeg achter met het passen bij je consult hoeveel cc je mooi vind en waar je dan ongeveer op uit komt! Ik kom op een volle E uit volgens mijn pc & had eerst een slappe lege 70b ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 216
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja ik heb de 400 cc gepast en toen had ik zoiets ja 500 is way to biggg :blush: Vond 400 mooi, maar toen zei die dus ja je kan 510  hebben..Maar had me kleine meid bij me en die was het zat dus naar huis gegaan en ging ik er goed overnadenken ,Toen ging Ik google en toen leek 400 net te klein voor me gevoel haha.
Mijn vriendin zei ook ja je moet wel ook kijken naar wat je nu hebt.. Zij had een B en is met 300 CC naar D dubbel D gegaan

Twijfel enorm haha dus ik ga zo even bellen en ik denk dat ik toch 450 wil aangezien bij jou niet mega huge nep ogen en dat wil ik dus sws voorkomen vandaar dat ik zoiets had nee 500 te!
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Kellz:

Ja ik heb de 400 cc gepast en toen had ik zoiets ja 500 is way to biggg :blush: Vond 400 mooi, maar toen zei die dus ja je kan 510  hebben..Maar had me kleine meid bij me en die was het zat dus naar huis gegaan en ging ik er goed overnadenken ,Toen ging Ik google en toen leek 400 net te klein voor me gevoel haha.
Mijn vriendin zei ook ja je moet wel ook kijken naar wat je nu hebt.. Zij had een B en is met 300 CC naar D dubbel D gegaan

Twijfel enorm haha dus ik ga zo even bellen en ik denk dat ik toch 450 wil aangezien bij jou niet mega huge nep ogen en dat wil ik dus sws voorkomen vandaar dat ik zoiets had nee 500 te!
 

Ligt ook wel echt aan je bouw (lengte gewicht ) en wat je voorsitatie is + merk prothese , rond of anatomisch , voor de spier of achter , je moet gewoon goed je wensen uitleggen aan je pc & wat ik had gedaan is foto's meegenomen hoe ik ze graag wou! Ik moet zeggen dat ze op foto's wel kleiner eruit zien dan in het echt hoor haha (ben zelf 163 & 50kg) en ze worden natuurlijk sowieso nog een wat groter als ze volledig ingedaald zijn en genezen heb ze dual plane namelijk. Dus bij iedereen is het weer anders qua cc hoe de grote wordt, dat lees je overal dus laat je goed informeren! Bij welke pc ga je trouwens? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei Kellz:

Ja ik krijg HP rond dual plane..Maar heb toch besloten 450 te gaan :D
IK hoor maandag de tijd voor woensdags, Spannend!

Leuk meis, ben benieuwd hoor!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update: vandaag op controle geweest bij Amstelveen (2 weken po) 

hij vond alles buitengewoon goed gaan met me en de hechtingen zagen er super uit dus ben heel erg blij dat alles goed gaat, had ik ook wel verwacht want dat merk je natuurlijk zelf hoe het met je gaat maar extra bevestiging is altijd fijn :-) 

over 2 maanden nog een extra nacontrole met m'n chirurg zelf (iemand anders deed m'n hechtingen) & dan is het allemaal klaar!! Nu al zo blij met m'n nieuwe vriendinnen hihi 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Nathalie*:

Yeah!! Fijn voor je meis.. 

Bij mij tot nu toe ook alles volgens plan ;)

Fijn he meissie hihi :-) 

liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei jaino:
Op 18 maart 2016om14:16 zei BigBoobies:

Wat gaat het d snel  zeg alweer 2wk ziet er goed uit toch littekens? 

Ja zeker blij mee, had er ook totaal geen last van! Zeg dat wel gaat echt snel voor k het weet zijn de 6 weken voorbij dan is het eindelijk shoppingtimeeee!! Jij over 2 dagen je consult toch? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei jaino:

Super ben echt blij voor je!ik mag donderdag om 16 00 uur ben zoo benieuwd haha 

Ik ook! Laat maar weten hoe het was :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een kleine update; vanmiddag gezellig even de winkels bekeken en natuurlijk ook de Hunkemöller ingegaan & raad eens...70F was gewoon te klein haha m'n tepels kwamen er bijna uit dus vroeg om een 70G en die hadden ze niet helaas pindakaas! Ben benieuwd of het echt zo is dat je na een paar maanden een nog grotere cupmaat kan hebben ?! Echt wauw dit had ik niet verwacht maar nu al bijna 3 weekjes zo dol gelukkig met m'n boobies :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.