Ga naar inhoud

divafifa : 30 mei 2016 : Dr. Nio : OLVG-West


Aanbevolen berichten

13 minuten geleden zei Marietje:

Nou zal je vertellen net voordat ik weggebracht werd naar de OK vanuit de voorbereidingskamer werd er een man teruggebracht waar het niet goed mee ging, die werd niet wakker en wat ik hoorde verloor veel bloed..niet echt fijn..

Maar je word zo gerustgesteld in de OK, heb aan leuke dingen gedacht en wilde toen van 10 naar 0 tellen om te kijken hoe ver ik zou komen en kwam net bij 8 en weg... ZZzzz en werd heel vrolijk wakker, gewoon geluk gehad :)

Wow heftig!! Wel knap van je dat je dan nog zo tot rust bent gekomen daarna. Klinkt als een ideale operatie! Heb je eigenlijk nog gehoord hoe het was afgelopen met die man? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 2 weeks later...
2 uur geleden zei Ans1808:

Alles is goed gegaan. Lag samen met haar op zaal. Ziet er al veelbelovend uit.

Xxx

Hahaha, bedankt voor de update, Ans. Maar dan gaat het met jou zeker beter dan met Divafifa, dat jij al wel kan reageren? Hoop dat het voor jullie beiden meegevallen is en dat jullie een fijn herstel tegemoet gaan. 

Xxx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey dames! Super lieve berichtjes allemaal. Doet me echt goed.

Alles is goed gegaan gelukkig bij Ans1808 en mij. Vond het een super leuke dag. Hele lieve mensen allemaal bij het olvg. En Nio is een held. Ben nog wel heel suf van de morfine. Maar wel beter want het voelt alsof er een dikke koe op me zit ondanks de morfine. Ben nu thuis en ondanks de pijn ben ik nu al heel blij met de boobies. 

Deze foto's heb ik gemaakt toen ik op de stoel lag in de auto op de terugweg. Alles staat nog strak van het vocht maar voel me nu al een heel ander persoon. 

Als die dikke koe van me af is en ik me wat beter voel geef ik de hele update binnenkort. Vind ik leuk om te vertellen haha.

Wil nog even zeggen dat ik heel blij ben dat dit forum bestaat. Heb zo'n fijne dag gehad ondanks de pijn. Had geen idealere operatie en opvang kunnen wensen. En dat allemaal door dit forum. Want anders had ik niet van Nio's bestaan afgeweten. Jullie zijn toppertjes! 

Nogmaals bedankt voor alle lieve berichtjes. Update komt snel! :)

xxxxxx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@divafifa, Gefeliciteerd met je boobs, meis. Dat ziet er al veelbelovend uit :wub:. Pak maar lekker je rust, neem op tijd je medicijntjes en laat je maar lekker vertroetelen, meis. We zien je verslag binnenkort wel verschijnen. Fijn herstel gewenst. 

Xx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs :43:! Lief dat je nog iets hebt laten weten ondanks de koe die boven op je zit . Het ziet er goed uit iig  :1:Doe maar rustig aan . Veel beterschap :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat met je Big Boobs :D Voor zover we het kunnen zien op de fotos ziet het er al rooskleurig uit zeg!!! Dat worden kanonnen als ze uitgepakt zijn en het vocht weg trekt wacht maar af...You're gonna love them :D 

Ik wens je een super herstel toe en voor nu...Genieten want,je hebt ze!!! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30 mei 2016 om 19:35 zei divafifa:

Heey dames! Super lieve berichtjes allemaal. Doet me echt goed.

Alles is goed gegaan gelukkig bij Ans1808 en mij. Vond het een super leuke dag. Hele lieve mensen allemaal bij het olvg. En Nio is een held. Ben nog wel heel suf van de morfine. Maar wel beter want het voelt alsof er een dikke koe op me zit ondanks de morfine. Ben nu thuis en ondanks de pijn ben ik nu al heel blij met de boobies. 

Deze foto's heb ik gemaakt toen ik op de stoel lag in de auto op de terugweg. Alles staat nog strak van het vocht maar voel me nu al een heel ander persoon. 

Als die dikke koe van me af is en ik me wat beter voel geef ik de hele update binnenkort. Vind ik leuk om te vertellen haha.

Wil nog even zeggen dat ik heel blij ben dat dit forum bestaat. Heb zo'n fijne dag gehad ondanks de pijn. Had geen idealere operatie en opvang kunnen wensen. En dat allemaal door dit forum. Want anders had ik niet van Nio's bestaan afgeweten. Jullie zijn toppertjes! 

Nogmaals bedankt voor alle lieve berichtjes. Update komt snel! :)

xxxxxx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hee mop,

goed om te horen dat alles goed is verlopen :) 

het ziet er al super uit! En zie dat je dezelfde bh als mij hebt slim ;) 

nu je lekker laten verzorgen en rustig aan! 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Heey dames!

Alweer een tijdje geleden dat ik hier ben geweest, sorry dat het allemaal wat langer heeft geduurd met de update maar hier is die dan. :P

Ik ben nu net 2 weken po en ik kan eindelijk zeggen dat ik me weer goed voel! Vooral de eerste week was zwaar. Alles was opgezwollen van het vocht en de spierpijn was echt heftig. Maarja ook niet gek als je van 0 naar 1050cc gaat en ze dual plane geplaatst worden. De eerste week kon ik eigenlijk bijna niks zelf, m'n moeder heeft met alles geholpen. Maar na de eerste week kon ik weer steeds meer dingen zelf. En nu helpt m'n moeder me alleen nog bij het douchen met haren wassen, dus ben bijna weer zelfstandig haha. Na 8 dagen po ben ik ook gestopt met de pijn medicatie omdat het toen wel zonder uit te houden was. Ik was ook redelijk stoned van de oxycodon ofzoiets en voelde me helemaal niet mezelf door dat spul. Dus wou zo snel mogelijk stoppen met die troep. Maar de eerste paar dagen heb ik overleefd dankzij de medicatie dus ben blij dat ik ze gehad heb.

De eerste dagen waren eigenlijk zowel lichamelijk als geestelijk zwaar. M'n borsten hadden zo'n rare vorm. Alsof er een vierkant blok in was gedaan. Dus vond ze nog helemaal niet mooi. Wist ook wel dat ze niet gelijk mooi eruit zien en dat dat eventjes duurt. Maar als je veel pijn hebt en dan ook nog zoiets hebt van wat zijn dit voor dingen aan m'n borst. Dan is het geestelijk ook wel eventjes zwaar. Vooral de eerste dagen dacht ik wat heb ik mezelf aangedaan en waar ben ik aan begonnen. Maar ik kan nu zeggen, die gedachtes zijn helemaal weg! :) Elke dag worden ze steeds mooier en vind ze nu al mooi! Dus ben benieuwd over een maand hoe ik er dan voor sta. Elke dag zijn de boobies weer een beetje veranderd, dus het is elke dag weer een verrassing om in de spiegel te kijken. :lol:

Ik ga even wat foto's uploaden van de aflopen dagen. Het is best een transformatie vind ik. Hoeveel ze in een paar dagen kunnen veranderen. Magisch bijna haha. 

Nou tot zover de update! Ik wou nog even zeggen dat ik alle berichtjes hier super lief vind. Alle succes en sterke wensen van iedereen. Echt super lief! One big boobie family hiero op het forum. :P

xxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.