Ga naar inhoud

Summer85 : 7 juli 2010 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Gefeliciteerd Summer ! Hoop dat je een vlot herstel hebt en niet teveel pijn !

Ik draag de sportbh's van de hema, eentje voor "heavy sports", zit echt goed ondanks het lelijke uitzicht.

Ik sliep het makkelijkste met onder m'n armen een kussen, zodat m'n armen hoger lagen dan m'n buik en heb (ondanks lastige rug) niets van rugpijn gehad. Ondertussen slaap ik al terug op m'n zij hoor, na 3 weken ging dat probleemloos.

Je moet het verband wel lang dragen hé, dat van mij mocht er na 2 dagen al af, draadjes eruit na 5 dagen.

In elk geval het allerbeste toegewenst de komende dagen, neem op tijd je pilletjes en laat je goed verwennen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid, ook van mij reuze gefeliciteerd met je nieuwe :1bouncingboobs: ...oei, als ik die boobs zie springen, doet het bij mij al pijn...hihi! Zo ver ben ik nog niet hoor! Ik heb ook rottig geslapen deze nacht, maar dat zal hopelijk wel steeds gaan beteren hé! Liefs, K'tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi dames

heb een vraag tis nu 7 dagen geleden dat ik mijn operatie heb gehad

eigelijk ging alles best goed met de pijn alleen nu is mijn linker borst aan de zijkant rood en tis nog steeds er gezwollen beide boob's dan heb ook wel steken maar had hier gelezen dat dat vrij normaal is

had dokter damen gebeld maar die kon niks zeggen omdat hij het zelf niet kon niet dus jah wel uitgelegd hoe en wat ik voelde en zag maar nee hij kon daar niks over zeggen moest dan maar langs komen

dus nu toch mijn vraag aan jullie allen is dat normaal dat het er rood uit ziet en na 7 dagen nog zow gezwollen is

ik heb gelezen op de papieren dat de zwelling na 10 dagen ongeveer weg zou zijn maar dat zie ik niet gebeuren ze zijn nog steeds er gezwollen en de linker dus iets rood aan de zijkant

en ik vroeg me ook af of ze nog zo bol blijven als ik lig dan zie je gewoon paar ballen

als ik recht op sta niet denk misschien dat het nog even moet zakken

maandag mag het verband eraf ben ontzettend benieuwd heb zow af toe wel iets kunnen spieken en me tepels kunne zien maar verder's ook niet

kan iemand mij helpen

alvast bedankt groetjes liefs Summer

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

ik heb het zelf nooit gehad dus kan je niet helpen met je eerste vraag

wel weet ik dat het bij mij ook wel langer duurde voor de zwelling echt weg was hoor ik dnek wel een week of drie of zo

in het begin had ik ook echt ronde ballen en zaten ze heel hoog nu zijn ze soepel en is het ballen gedoe helemaal weg

dus zou me over dat niet zo druk maken

mischien is het niet verkeerd om een keer extra naar damen te gaan beter ene keer te veel dan een keer te weinig

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey melissa

jah daar heb je gelijk in maar genk ligt voor mij niet om de hoek en ik weet wel dat het heel erg belangrijk is

ik ga eerst na me eigen huisarts toe en als die zegt ga terug dan doe ik dat ook meteen

maar jij heb dat dus ook gehad het ballen effect gelukkig zow te horen van jou trekt dat wel weg

ik ging vanmiddag op de grond liggen om te laten zien aan me zus hoe dat eruit zag, maar me zus zei wel dat het nog wel weg trekt maar dat rode wisten we allebei niet

groetjes liefs summer

Link naar reactie
Delen op andere sites

genk ligt voor mij ook niet om de hoek hihihihi

maar goed ik moet 2 aug ook weer terug ivm een bultje wat weg te drukken is langs mijn liteken en dat is dan de derde keer dat ik voor een na controle ga

ik dnek dan weer ik moet er nog zo lang mee doen en dan wil ik best wel dat stuk reizen als alles maar goed is dan

ik hoop dat het niks is bij je

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ik hoop gewoon op voorspoedig herstel.

mag ik vragen waarom je 3x terug moest voor controle?

ik had gebeld naar dokter damen maar hij gaf aan dat hij niks kon zeggen omdat hij het zelf niet kon zien, en dus niet kon zeggen wat er aan de hand was.

maar nu las ik net dat hier nog een meisje is met dezelfde klachten alleen heb zij de bv begin Juni gehad en ik begin juli

ook haar linker borst is rood alleen had zij iets meer als mij haar tepel was ook rood erg dik en er kwam een knopje op die zow groot was als 20 euro cent nou meid dan schrik ik toch wel hoor

liefs summer

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat snap ik dat je dan schrikt zeg tuurlijk dan gewoon even naar je huisarts en na laten kijken

ik ben de eerste keer terug gemoeten omdat ik na een paar dagen zware paniek aanvallen kreeg in de nacht en heftige pijn in mijn linker borst dus mijn vriendin damen gebeld in de nacht en die zei dat ik de dag erna moest bellen en moest komen

de tweede keer was voor de tape te verwijderen dus gewoon controle

en nu moet ik weer terug omdat ik een knobbeltje heb ondekt naast mijn liteken dat ik in kan duwen en dat voelt heel raar en dan komt het ook weer terug naar buiten maar ondekte het met olie smeren en dus ook gebeld dus moet voor de zekerheid ff laten kijken

ik wens je veel succses en volg je gevoel

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

ruim 3weken nu me boobs'

heb alleen af en toe nog een raar gevoel in me linker borst ook de tepel is als ik hem aan raak gevoelig en rechts dus niet zow erg als links misschien is het omdat ik rechts ben en het meeste rechts gebruik

mijn zus heeft het verband eraf gehaald op de 11 de na de op

en de hechtingen de knoopjes eraf geknipt en de rest van de hechting er in laten zitten

maar voel nog steeds wat bobbels denk dat dat van de hechting komt zit te twijfelen of ik de hechting er helemaal uit moet halen

draag nu 75c sport bh maar denk dat deze te klein is omdat het bandje van de bh rand op me borst zit en niet onder me borst iemand ervaring hiermee

en is het normaal dat na 3weken er nog wat hard is en gevoelig of ben ik weer te snel met alles

ik rij ook alweer en doe alles alweer zoals van te voren alleen slaap ik nog op me rug en af toe op de zij als het geen pijn doet

groetjes liefs Summer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Summer, die bobbeltjes die je voelt zijn waarschijnlijk onderhuidse hechtingen die zelf oplossen. Kan nog even duren hoor, ik voel ze bij mij ook nog steeds.

Het is héél normaal dat je na 3 weken nog niet volledig hersteld bent, zelf ik voel na 6 weken soms nog geborrel als ik me 's morgens buk, of een dof stekend plekje in m'n linker borst.

Doe het toch nog een beetje rustig aan hé.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.