Ga naar inhoud

In de achtbaan na BV


Nicci89

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik ben 12 april jl. geopereerd voor een BV.

Nu vroeg ik me af of het anders voelt als ik nu in een achtbaan, over de kop, ga.

Heeft iemand van jullie binnen 2 maanden na je operatie, in de achtbaan gegaan?

Wat was jullie ervaring?

Voelt het anders? Voel je je protheses schuiven?

"Scheuren" je littekens misschien (qua gevoel dan)?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Groetjes,

Nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

na me eerste bv (dual plane) heb ik het toen is aan me eerste arts gevraagd,en die zei,3mdn zulke dingen vermijden als,borstspier trainen,atraktie,s,enz enz dus ik zou het zelf niet snel doen,maar na me 2de bv voor de spier,heb ik er niks over gehoord,was het toch niet van plan ook binnen die schaal van 3mnd dus is me ook daarom ontschoten het te vragen.

hoop dat iemand een antwoord weet ....

sucses

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moontje,

Bedankt voor je reactie.

Ik ben vandaag precies 2 maanden, en we zitten er aan te denken om over 2 weken te gaan. Dus dan ben ik 2,5 maand.

2,5 maand en 3 maanden is maar een verschil van 2 weken, dus dat zal toch niet zo erg zijn?

Ik heb er toch al niet meer zo veel last van en mijn arts zei dat ik alles weer mocht doen. Maar ik heb niet gevraagd of dat ook weer mag.

Ik heb alleen wel last van mijn littekens als ik mijn arm omhoog doe om iets te pakken wat er hoog staat. Dan lijkt het net of mijn wondjes scheuren. Raar gevoel is dat. Maar voor de rest is alles ok.

Denk dat ik het maar gewoon ga proberen en dan zien we het wel. Rustig aan beginnen met een houten achtbaan...en als alles goed gaat, gewoon opbouwen.

Iemand anders nog ervaringen?

Groetjes,

Nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat je ook kan doen,wat ik zou doen dan,laat ik het zo zeggen,ik deed die dag naar het pretpark,een lekkere stevige sportbh aan,scheelt een berg schuiven,op en neer klotsen enzo,snap je

hahahaha,de boel blijft meer op zijn plek

hoop dat je er wat aan hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.