Ga naar inhoud

WK


Gast jennifer_whatever

Aanbevolen berichten

Gast jennifer_whatever

JAJA! Het WK is van start gegaan!:43: En omdat ik voetbal best leuk vind en me ook stierlijk verveel vanmiddag, maak ik deze topic maar aan! Misschien ben ik de enige hier die geïnteresseerd ben in t WK, dan zal het hier best saai en stil blijven... maar dat zie ik dan wel weer! :124:

Maarrrrr... wat denken jullie dat er gaat gebeuren? Wie maakt er kans, en wie absoluut niet? En maakt Nederland kans? Hoe ver komen we? En welke voetballers worden als 'lekker' bevonden (behalve Christiano Ronaldo want dat weten we nu wel :38:)

Nou, ben benieuwd :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hou ook van voetbal, alleen niet vant nederlands elftal haha..pipo's

Kijk liever naar ander mannelijk schoon, van de wat zuiderlijker gelegen landen.

Sorry ga het toch zeggen Cristiano Ronaldo :32::33:

Heb er zelfs een tshirt van haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, ik ben ook niet zo van het voetbal. En toch... tijdens zo WK word ik wel gegrepen door de sfeer, de saamhorigheid van de mensen. Al dat oranje en dat fanatieke 'wij'-gevoel. Het heeft ook wel weer wat. Net alsof je in Thialf staat met de wereld cup schaatsen, ofzo.

De straat hier is leuk versierd, niet overdreven ofzo. En bij mooi weer komt hier een party tent op de parkeerplaats te staan, waar iemand een flat screen neer zet, waar we dan met z'n allen naar kijken. 't Is gewoon gezellig, het spel zelf zegt me niets.

Moet wel bekennen: ik heb een oranje bloemenslinger in de auto hangen. :blush:

Owja, ik vind het str*ntvervelend dat die regel van het shirt-niet-meer-uittrekken ingevoerd is. Voetbal is een stuk minder interessant geworden! :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Nou aan de reacties te zien is dit echt een typisch vrouwenforum haha!

Maar ik ben het ook helemaal eens met Famke! Het spel zelf met alle regels en alles eromheen vind ik mwah... maar het saamhorigheidsgevoel vind ik echt top, en.... het excuus om nóg vaker gezellig te zuipen is helemaal leuk! :51:

En k vind ook dat iedere vrouw eigenlijk moet stemmen op Hemd Van Je Lijf :01:;)

Moontje en alle andere ANTI-voetbalvrouwen: ik hoop WEL dat we echt ver komen!!! :145:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey hey

normaal haat ik voetbal en komt het er ook nooit op

maar met het wk staan wij welklaar hoor biertjes of ander drankje erbij vrienden erbij hapjes en zitten maar

ik denk dat nl tot de halfe finale komt en dan zoals gewoonlijk weer af laat weten

maar we zullen zien hoe ze het doen

nl is er wel vol van dat het gaat lukken

dus ben benieuwt het mag van mij wel een keertje lukken

en met de jongens die voetballen heb ik niks mee

kijk liever na mijn eigen ventje neej word daar nou niet echt anders van :P

moet je zeggen ken ze ook nie

Groetjes Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

ik vind ook niet dat het gaat om het mannelijk schoon hoor! haha lijkt me een b'tje een rare reden om voetbal te kijken ;)

En ik denk ook dat we de halve finale wel gaan halen, want t zijn echt geen stelletje pipo's :rolleyes: Lijkt me een gezellige boel als we ver komen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen idee wat we gaan doen.. ik weet helemaal niet hoe die spelers van ons elftal voetballen haha erg he! Maar ik kijk nooit voetbal, vind het vreselijk.

Ik vind het WK en EK wel leuker omdat ik echt super vind hoe alle landen zoveel vrolijke supporters heeft, en dat iedereen in de kleur van zijn land komt, staan allemaal 100% achter het team van hun land.

En ik neem me elke keer voor van 'NU ga ik kijken' en dan zit ik daar met de oranje hapjes en in het oranje verkleed, maar na 10 minuten verveel ik me al weer een beetje. Als ze juichen heb ik weer wat te doen en daarna kak ik weer in hahaha. 90 minuten is ook erg lang als je er niks om geeft hihi.

Ik neem er geen vrij voor, moet morgen ook werken maar volgens mij zijn die andere 2 in het weekend toch? Dan wil ik wel meekijken, vind de gezelligheid eromheen wel erg leuk.

Bij mij in de straat zijn ze niet zo van de vlaggetjes.

Ik vind dat WK liedje wel leuk trouwens, van de coca cola reclame (cola toch?).

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaah

ik heb mijn zoontje wel weer ff helemaal in het voetbal pakkie gestopt hij mist alleen zijn voetbal schoenen nog anders kan hij er zo tussen is het zelfde pakkie

jah moeder is trotser dan kind maar maakt niet uit

vind dat zo leuk he

morgen moet brasile en heb daar ook een heel pakkie van dus die krijgt hij morgen aan

hij ook helemaal stoer op een belgies school rond lopen i het oranje:P

vind het zo mooi he

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry ik geef helemaal niks om voetbal,mn vriend trouwens ook niet...wij zijn van de motogp en de superbikes(motorraces) :ph34r:

alhoewel we met zn 2en op de bank heel goed kunnen meeschreeuwen wat de op t veld moeten doen,maarrr dat doen we alleen als er geen voetbalkenners bij ons zijn...haha(en we hebben er de ballen verstand van...whahaha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gokje voor vanmiddag: 3-2 voor ons (natuurlijk!).

Niet dat ik er veel om geef, het spel zegt me weinig, heb ook helemaal geen benul hoe sterk de anderen zijn, maar mijn zusje zegt 2-1, dus moet ik iets anders bedenken: 3-2! :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.