Ga naar inhoud

Kyra : 23 maart 2016 : Dr. Stenekes : UMCG Groningen


Aanbevolen berichten

Bij mij is een kant nog aan het zwellen. Tis nu 2 wkn geleden. Iedere dag beetje bij beetje doen. Doe je teveel dan merk je dat savonds al snel. Dan staan ze na mijn gevoel op knappen. Gevoel begint gelukkig langzaam terug te komen. Als je BH niet lekker zit gewoon maatje groter nemen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste Reactie
32 minuten geleden zei Kyra:

Ja dat is ook wel zo, en dat is ook niet erg. Ik zie er alleen wel heel erg naar uit dat ik mezelf weer volledig kan redden... Heel irritant dat je bij sommige dingen nog hulp nodig hebt vind je niet?

Ja dat lijkt mij zo heerlijk dat je straks weer alles kan! Gelukkig is m'n vriend behulpzaam maar ben niet graag afhankelijk. Boodschappen, fietsen, dansen, sporten.. Kijk er naar uit! En genieten van de boobies, bikini's shoppen, het strand .. B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Angeleye:

Bij mij is een kant nog aan het zwellen. Tis nu 2 wkn geleden. Iedere dag beetje bij beetje doen. Doe je teveel dan merk je dat savonds al snel. Dan staan ze na mijn gevoel op knappen. Gevoel begint gelukkig langzaam terug te komen. Als je BH niet lekker zit gewoon maatje groter nemen. 

O goed om te weten dat ze zwellen na wat meer inspanning.. Rustig aan dus.. Merk je al veel verschil?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben vandaag precies twee weken po en merk dat het vocht nu denk wel allemaal weg is merk het bij de omvang van me bh,die kan nu weer strakker en heb er na de operatie ook nog een tussenstuk tussen gehad. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei boobie243:

O goed om te weten dat ze zwellen na wat meer inspanning.. Rustig aan dus.. Merk je al veel verschil?

Ja ze worden met de dag mooier. En dat opgeblazen gevoel verdwijnt ook langzaam. Mijn pc rade mij aan zeker nog 2 wkn rustig aan te doen. Dus eigenlijk vanaf volgende week proberen lichte wrkzhdn

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei BBA:

Ben vandaag precies twee weken po en merk dat het vocht nu denk wel allemaal weg is merk het bij de omvang van me bh,die kan nu weer strakker en heb er na de operatie ook nog een tussenstuk tussen gehad. 

Goed om te weten. Dat is redelijk snel gegaan dus. Zou mooi zijn als dat hier ook het geval zou zijn :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Angeleye:

Bij mij is een kant nog aan het zwellen. Tis nu 2 wkn geleden. Iedere dag beetje bij beetje doen. Doe je teveel dan merk je dat savonds al snel. Dan staan ze na mijn gevoel op knappen. Gevoel begint gelukkig langzaam terug te komen. Als je BH niet lekker zit gewoon maatje groter nemen. 

Ik zat er idd ook aan te denken om een andere BH erbij aan te schaffen. Ook voor de afwisseling even. Thanks voor de tip. Nu nog even kijken of ik zo'n BH van de Hema ga halen of zo'n triumph BH

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Kyra:

Ik zat er idd ook aan te denken om een andere BH erbij aan te schaffen. Ook voor de afwisseling even. Thanks voor de tip. Nu nog even kijken of ik zo'n BH van de Hema ga halen of zo'n triumph BH

Die van triumph of eigen merk livera zitten ht best bij mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.