Ga naar inhoud

Pijn in schouder


Bobbi09

Aanbevolen berichten

Hi! 

2 weken geleden heb ik dan eindelijk m'n nieuwe boobs gekregen, dag 1 en 2 waren pijnloos maar vanaf dag 4/5 begon ik last te krijgen van m'n schouder. Dit werd met de dag erger tot ik continue pijn had en alleen maar kon liggen. De pijn begon echt aan de bovenkant van m'n schouder, daar waar je bh bandje zit, en straalde door naar m'n nek en uiteindelijk ook hoofdpijn. Ik heb het idee dat het van de druk van de bandjes komt, ik heb ze ook losser gedaan, maar dat is maar voor korte duur verlichtend. Ben met 9 dagen po naar de dokter gegaan en heb tramadol en dickofenac gekregen wat gelukkig ook werkt. Nu was ik eergisteren vergeten om te nemen en heb die dag eigenlijk ook geen pijn gehad. Tot gisteravond, toen bouwde het zich weer op vanaf m'n schouder Naar m'n nek. Dus ben nu weer pijnstillers gaan nemen. Maar ik vroeg mij af of iemand hier bekent mee is of mij verder kan helpen.. Ik heb een lichte hypermobiliteit, wellicht kan dat er iets mee te maken hebben..

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk vooral dat het komt door een verkeerde houding...

Als je pas geopereerd bent ga je wat meer gebogen zitten en staan.. Je spieren nemen dan een andere 'stand' aan en raken een soort van overbelast. Als je dat niet op tijd corrigeert, dan kan er  een ontstekingsreactie ontstaan.

Zeker bij hypermobiliteit lijkt me dat dit nog extra voor problemen kan zorgen. Je spieren hebben al meer te verduren..

Ik denk dat fysiotherapie in combinatie met diclofenac wel een oplossing kan bieden. Verder is het heel belangrijk om goed op je houding te letten.

BH bandje losser is goed, maar je moet dan niet je schouder weer gaan optrekken om dat bandje op z'n plaats te houden :)

Ik zou eens overleggen met een fysiotherapeut.. Die hebben hier vaak meer ervaring mee dan een huisarts :)

Succes!!

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eens met de fysiotherapeut, wees je wel bewust dat je je nieuwe borsten nog niet heel lang hebt. Een Fysio zal zich minder bewust zijn van wat kan en niet kan na een borstvergroting dan een huisarts. (voordat je straks in de lucht staat te springen met je armen omhoog ;)  )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het ook heel erg gehad de eerste weken! Nu na 7 weken nog maar een klein beetje last bij 1 schouderblad.

Het is bij echt door een verkeerde houding gekomen..ik liep zo Krom als een hoepel en heel erg met mijn schouders naar binnen.

Ik probeer nu echt op mijn houding te letten en hoop dat het zo beter gaat.

sterlte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.