Ga naar inhoud

ruim 5 weken po- genezing goed maar...


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, 

Het is 5,5 weken geleden dat ik een bvk heb gehad en de genezing gaat eigenlijk heel goed. Ik ben afgelopen vrijdag bij de chirurg geweest en ze vond het er heel goed uitzien. En gek genoeg heb ik sinds die tijd opeens veel meer last van mijn littekens, 's nachts spelen ze op, ze irriteren, jeuken, trekken....tot nu toe helemaal geen last van gehad. Ik smeer ze netjes twee keer per dag in. 

Iemand hier ook ervaring mee? Ik maak me verder niet echt zorgen, vind het alleen zo frappant dat ik opeens nu er last van krijg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je best-boobie! Vraag me wel af of lymfedrainage nodig is in dit geval.. Ik ben vnl benieuwd naar  mensen die dit ook (hebben) ervaren, en of het er niet gewoon bij hoort, dat de littekens een beetje opspelen na een aantal weken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

helemaal goed hoor best-boobie, ik hou van oplossingen :). Ik dacht alleen voordat ik ergens naar toe ren, laat ik eens kijken of ik me niet meteen druk moet maken en iets simpels doen als meer/minder smeren, 's nachts geen sportbh meer dragen of zoiets...

Maar nogmaals dank je voor je meedenken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je misschien al hypertrofische littekens of zit het in de familie? De dingen die je opnoemt zouden eventueel tekenen kunnen zijn van de ontwikkeling daarvan? Mensen met een getinte/donkere huid hebben daar over het algemeen ook meer kans op. Ik weet niet of dat van toepassing is bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei xShar:

Heb je misschien al hypertrofische littekens of zit het in de familie? De dingen die je opnoemt zouden eventueel tekenen kunnen zijn van de ontwikkeling daarvan? Mensen met een getinte/donkere huid hebben daar over het algemeen ook meer kans op. Ik weet niet of dat van toepassing is bij jou?

Dat is een goeie! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.