Ga naar inhoud

.


Gast biancaknoll

Aanbevolen berichten

Hoi hoi

Welkom op het forum!

Eerlijk gezegd lees je dat niet zo vaak, dat littekens niet op gelijke hoogte zitten.. Had je erg veel verschil van te voren in je borsten? Vooral in waar je borstplooi zat?

Mag ik vragen door wie je geopereerd bent? Dat zegt soms ook wel iets over de operatietechnieken.. De ene pc werkt anders dan de andere pc namelijk.

Misschien dat je er een foto van wilt plaatsen? Je kunt foto's plaatsen, die dan alleen voor leden zichtbaar zijn die al een eigen topic hebben (dat is als je het 'openbaar' zet) De foto's komen dan niet op google terecht of zo. Maar je mag ook een album aanmaken waarin je zelf mensen toevoegt die je foto's mogen zien. 

Misschien is er op die manier meer van te zeggen :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm, over deze arts heb ik nog maar weinig gelezen de afgelopen vier jaar, dus helaas weet ik het hiervan niet.. Ik zal even het topic hier plaatsen waar het uitgelegd wordt, hoe je een album aanmaakt :)
Als je een foto hebt van je voorsituatie, dan zou je die er ook bij mogen doen, als je wilt..

Ik ben geen prof he, maar heb wel de afgelopen vier jaar veel borsten gezien hier.. Ik kan dus niet beloven dat we er iets zinnigs over kunnen zeggen, maar wil heb best proberen :)

Dit is het topic:

 


Ik weet niet of je het met Iphone of Ipad doet, in dat geval moet je even de chrome-app downloaden en daarin het forum openen. Op Iphone en Ipad werkt het anders niet :)

Als het niet lukt, laat het dan even weten!

xxx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast biancaknoll

Ik maak heel even een nieuw account aan want ik zie dat mijn schermnaam niet echt slim gekozen is haha. Dan post ik via mijn nieuwe account de foto's en open ik even opnieuw een topic. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.