Ga naar inhoud

soorten siliconen


nailtje

Aanbevolen berichten

hallo iedereen,

ik word nu de 19de febr geopereerd maar ik vraag mij nu toch af welke verschillende soorten siliconen er bestaan. ik lees er hier zoveel van maar voor mij is dat chinees. ik heb dat ook niet gevraagd toen ik op consultatie ging. ik weet wel dat hem voor mij bredere siliconen ging gebruiken omdat ik nogal breed geschouderd ben. ik vertrouw op dr plovier en ik hoop dat hij er mij mooie gaat maken. zijn er hier ook vrouwen dat een liften hebben laten doen bij dr plovier? zoja, mag ik dan aub misschien eens foto's zien? wil eens zien hoe die littekens zijn. dan kan ik mij al een beetje voorbereiden.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei nailtje:

hallo iedereen,

ik word nu de 19de febr geopereerd maar ik vraag mij nu toch af welke verschillende soorten siliconen er bestaan. ik lees er hier zoveel van maar voor mij is dat chinees. ik heb dat ook niet gevraagd toen ik op consultatie ging. ik weet wel dat hem voor mij bredere siliconen ging gebruiken omdat ik nogal breed geschouderd ben. ik vertrouw op dr plovier en ik hoop dat hij er mij mooie gaat maken. zijn er hier ook vrouwen dat een liften hebben laten doen bij dr plovier? zoja, mag ik dan aub misschien eens foto's zien? wil eens zien hoe die littekens zijn. dan kan ik mij al een beetje voorbereiden.

xxx

Wat wil je nu precies weten eigenlijk?
Bedoel je de verschillende breedtes in verhouding met het volume naar voren (profile) of heb je het echt over de verschillende merken prothesen?

Elvira123 heeft een lift met prothesen laten doen bij Plovier, je zou haar eens een pb kunnen sturen :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké, alles dus eigenlijk haha...

Ik zal je een beetje op weg helpen. Dual plane is een plaatsingsmethode. De prothese wordt dan half achter de spier geplaatst. De bovenkant van de prothese zit dan onder de spier, de onderkant (vanaf de tepel ongeveer) zit erboven.

 

Wat betreft profile, lees even mijn bericht in het volgende topic: 

Verder is er rechtsboven een zoekbalk waar je ook dingen kunt zoeken, als je iets tegenkomt wat je niet begrijpt :)

Kun je het dan niet vinden, dan horen we het wel van je :)

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei best_boobie:

Oké, alles dus eigenlijk haha...

Ik zal je een beetje op weg helpen. Dual plane is een plaatsingsmethode. De prothese wordt dan half achter de spier geplaatst. De bovenkant van de prothese zit dan onder de spier, de onderkant (vanaf de tepel ongeveer) zit erboven.

 

Wat betreft profile, lees even mijn bericht in het volgende topic: 

Verder is er rechtsboven een zoekbalk waar je ook dingen kunt zoeken, als je iets tegenkomt wat je niet begrijpt :)

Kun je het dan niet vinden, dan horen we het wel van je :)

Xx BB

bedankt, nu ben ik wel al veel wijzer geworden.

ik weet dat ze bij mij achter mijn spier gaan zetten maar ik heb niet gevraagd welk soort profiel hij bij mij gaat zetten. omdat ik niet wist dat er zoveel verschil was. ben benieuwd welke hij bij mij gaat zetten. hebt u misschien al gelezen welke hij dikwijls zetten bij de vrouwen hier?

nogmaals bedankt voor de uitleg

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh haha plovier!

Sorry daar is geen peil op te trekken. Hij plaatst idd in 99,9% van de gevallen achter de spier, maar is heel divers in het gebruiken van profile.

Wat je moet doen, is een paar foto's meenemen die aangeven wat je graag zou willen (qua grootte en bolling van de borst) en hij zorgt dat hij dat zo kort mogelijk benadert :)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei best_boobie:

Oh haha plovier!

Sorry daar is geen peil op te trekken. Hij plaatst idd in 99,9% van de gevallen achter de spier, maar is heel divers in het gebruiken van profile.

Wat je moet doen, is een paar foto's meenemen die aangeven wat je graag zou willen (qua grootte en bolling van de borst) en hij zorgt dat hij dat zo kort mogelijk benadert :)

Xxx

ik heb deze foto afgegeven

xx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei best_boobie:

Dan zul je waarschijnlijk wel een high profile krijgen. Niet alleen vanwege de bolling, maar ook vanwege de gewenste projectie :)

Zou zelfs durven zeggen dat hij voor de motiva gaat,aangezien je liefst wat side-boob hebt. Maar ik ben een leek hè. Zit maar wat te brainstormen ;)

Xxx

u kent er toch meer van dan ik. ik ben echt benieuwd hoe mijn er gaan uitzien.  ik ga de gelukkigste vrouw zijn na de operatie.

bedankt voor de uitleg.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.