Ga naar inhoud

Roompie : 2 maart 2016 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

8 minuten geleden zei BigBoobies:

Ja kijk er zo naar uit, wil al heel lang een borstvergroting en nu gaat het straks eindelijk allemaal gebeuren! Ik heb ongeveer 3 weken geleden eerst consult gehad bij Praktijk Gabriels daar was het advies 400cc dual plane, high profiel van mentor dus ben benieuwd wat Schiettecatte mij morgen adviseerd aangezien ik nogal vaak gehoord heb dat het advies nogal kan afwijken van wat ze zeggen bij praktijk gabriels! Oh wauw 480cc gaat vast super mooi worden, ga je ook foto's plaatsen? Ben heel benieuwd!! Laat het allemaal maar over je heen komen meis, je zal zien hoe snel weken voorbij gaan en dan kan je er lekker van genieten! :-D is goed, ik laat het je weten! Spannend allemaal hè! 

Liefs BigBoobies 

Ja.. volgens mij gaat het niet altijd helemaal van een leien dakje bij Gabriels. Maar goed.. ben ook benieuwd wat die pc gaat zeggen..want jij wilt groter dan 400 cc he, rond de 450/500 cc. Het gaat tenslotte om jouw wensen he!! :) En ja ik dacht eerst dat 480cc echt groot zou zijn.. tenminste met passen leek dat totaal niet zo. Maar misschien als ik het morgen zie dat ik het groot vind of juist wel niet.. ik weet het ook niet haha, heb er totaal geen voorstelling bij, daarom ben ik ook zo extra nieuwsgierig en is het zo spannend. Vooral als je er al heeeel lang naar uitkijkt, het lijkt wel een soort van droom of je daar in zit. Volgens mij besef je het ook nog niet helemaal als de operatie net gebeurd is, dan moet je het allemaal even laten bezinken enzo haha. Krijg of wil jij trouwens achter of voor de spier? Dat moet je zeker nog allemaal bepraten met je pc. 
Ja ben ook benieuwd, je zal het morgen wel horen(als ik trouwens in staat ben om iets te laten weten..misschien is het :kez_11::122: haha. ben benieuwd.

 

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 163
  • Created
  • Laatste Reactie
2 minuten geleden zei Roompie:

Ja.. volgens mij gaat het niet altijd helemaal van een leien dakje bij Gabriels. Maar goed.. ben ook benieuwd wat die pc gaat zeggen..want jij wilt groter dan 400 cc he, rond de 450/500 cc. Het gaat tenslotte om jouw wensen he!! :) En ja ik dacht eerst dat 480cc echt groot zou zijn.. tenminste met passen leek dat totaal niet zo. Maar misschien als ik het morgen zie dat ik het groot vind of juist wel niet.. ik weet het ook niet haha, heb er totaal een voorstelling bij, daarom ben ik ook zo extra nieuwsgierig en is het zo spannend. Vooral als je er al heeeel lang naar uitkijkt, het lijkt wel een soort van droom of je daar in zit. Volgens mij besef je het ook nog niet helemaal als de operatie net gebeurd is, dan moet je het allemaal even laten bezinken enzo haha. Krijg of wil jij trouwens achter of voor de spier? Dat moet je zeker nog allemaal bepraten met je pc. 
Ja ben ook benieuwd, je zal het morgen wel horen(als ik trouwens in staat ben om iets te laten weten..misschien is het :kez_11::122: haha. ben benieuwd.

 

XXX

Ja klopt ik wil eigenlijk heel graag groter dan 400cc dus ik hoop echt dat mijn max 500 is maargoed gelukkig hoor ik morgen alles & dan weet ik ook gelijk of 9 maart doorgaat dus dan ben ik eindelijk van alle onzekerheid af en dan is het alleen nog maar zenuwachtig zijn voor de operatie zelf hihi! Ik denk als je het met passen niet heel groot vond dat je het heel mooi gaat vinden, en vooral doen wat je zelf graag wilt! Was dat trouwens ook jou max of niet? Hoorde namelijk wel al vaker dat nio groter gaat dan gemiddelde plastisch chirurg! Denk trouwens dat ik sowieso achter spier ga krijgen ben best wel mager aan de bovenkant hoorde dat je wel stevige dikke huid moet hebben om voor de spier te kunnen.. Al zou t wel veel pijn schelen denk ik maarja wie mooi wil zijn moet pijn lijden hè haha!! :-p ik wacht je verslag/reactie af maar denk dat jij morgen hel veel aan het slapen ben en er niet toe in staat bent hoor haha denk ook idd dat het voelt als een droom, zo voelt het VOO mij iig nu al alsof het niet echt gaat gebeuren!! 

Liefs BigBoobies 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei BigBoobies:

Ja klopt ik wil eigenlijk heel graag groter dan 400cc dus ik hoop echt dat mijn max 500 is maargoed gelukkig hoor ik morgen alles & dan weet ik ook gelijk of 9 maart doorgaat dus dan ben ik eindelijk van alle onzekerheid af en dan is het alleen nog maar zenuwachtig zijn voor de operatie zelf hihi! Ik denk als je het met passen niet heel groot vond dat je het heel mooi gaat vinden, en vooral doen wat je zelf graag wilt! Was dat trouwens ook jou max of niet? Hoorde namelijk wel al vaker dat nio groter gaat dan gemiddelde plastisch chirurg! Denk trouwens dat ik sowieso achter spier ga krijgen ben best wel mager aan de bovenkant hoorde dat je wel stevige dikke huid moet hebben om voor de spier te kunnen.. Al zou t wel veel pijn schelen denk ik maarja wie mooi wil zijn moet pijn lijden hè haha!! :-p ik wacht je verslag/reactie af maar denk dat jij morgen hel veel aan het slapen ben en er niet toe in staat bent hoor haha denk ook idd dat het voelt als een droom, zo voelt het VOO mij iig nu al alsof het niet echt gaat gebeuren!! 

Liefs BigBoobies 

Ja het moet ook maar net passen en elke pc zegt weer iets anders.. en Nio staat daar wel bekend om dat hij al je wensen in vervulling kan laten gaan haha groot of klein. 

En bij mij pastte 550 cc (hydrogel) ook nog.. hij zei dat kan ook nog maar dat wilde ik zelf niet, want toen ik dat paste en in de spiegel keek toen schoot ik in de lag haha, zo groot.  Dacht dat wordt TOO much bij mij. Maar hoe lang ben jij en ben je dus smal van jezelf? 

Ja ik merk het morgen wel haha^_^ .. Zo RAAR!! 

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Roompie:

Ja het moet ook maar net passen en elke pc zegt weer iets anders.. en Nio staat daar wel bekend om dat hij al je wensen in vervulling kan laten gaan haha groot of klein. 

En bij mij pastte 550 cc (hydrogel) ook nog.. hij zei dat kan ook nog maar dat wilde ik zelf niet, want toen ik dat paste en in de spiegel keek toen schoot ik in de lag haha, zo groot.  Dacht dat wordt TOO much bij mij. Maar hoe lang ben jij en ben je dus smal van jezelf? 

Ja ik merk het morgen wel haha^_^ .. Zo RAAR!! 

XXX

Hahaha ja dan weet je idd dat dat niet de juiste maat is voor je als je erom moet lachen lijkt me niet de bedoeling :-p ja ik ben maar klein.. 163 & 50/51kg ! Nou ben zo benieuwd joh! Wat is jou lengte en gewicht eigenlijk dan ? 

Liefs BigBoobies 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei BigBoobies:

Hahaha ja dan weet je idd dat dat niet de juiste maat is voor je als je erom moet lachen lijkt me niet de bedoeling :-p ja ik ben maar klein.. 163 & 50/51kg ! Nou ben zo benieuwd joh! Wat is jou lengte en gewicht eigenlijk dan ? 

Liefs BigBoobies 

hahaha nee je moet niet jezelf gaan uitlachen :45: maar later zocht ik het op toen was er bijna geen verschil ertussen 480 cc was 13,3 breed en 4,5 projectie en 550 was 13,4 breed en 4,5 projectie, maar toen ging ik passen zag ik wel degelijk verschil.. dus dat snap ik ook niet, hij zei nog je kunt ook voor de 550cc gaan hoor als je wilt dan er zit weinig verschil tussen. Maar 13,3 cm per borst is al breed toch!!?  maar ben wel lang, 173cm en 59 kilo.. dus we wat langer dan jij haha.  Je kunt bij mn fotos kijken hoe die 480cc staat in die pasbeha. valt mee toch de grootte?! Maar haha laat ik maar niet zeggen dat het nuu klein is, dadelijk is het straks :1bouncingboobs: zo groot haha.     

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Roompie:

Ja het moet ook maar net passen en elke pc zegt weer iets anders.. en Nio staat daar wel bekend om dat hij al je wensen in vervulling kan laten gaan haha groot of klein. 

En bij mij pastte 550 cc (hydrogel) ook nog.. hij zei dat kan ook nog maar dat wilde ik zelf niet, want toen ik dat paste en in de spiegel keek toen schoot ik in de lag haha, zo groot.  Dacht dat wordt TOO much bij mij. Maar hoe lang ben jij en ben je dus smal van jezelf? 

Ja ik merk het morgen wel haha^_^ .. Zo RAAR!! 

XXX

Nee je moet jezelf zeker niet uit gaan lachen lijkt me niet oké whaha!! Maar ja dat idd niet veel verschil maar heb er verder ook geen verstand van ik denk dat je gewoon moet gaan voor hoeveelheid waar jij je het mooiste bij voelde en daar bij blijven t zal vast heel mooi worden hoor! 

Liefs BigBoobies 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei BigBoobies:

Nee je moet jezelf zeker niet uit gaan lachen lijkt me niet oké whaha!! Maar ja dat idd niet veel verschil maar heb er verder ook geen verstand van ik denk dat je gewoon moet gaan voor hoeveelheid waar jij je het mooiste bij voelde en daar bij blijven t zal vast heel mooi worden hoor! 

Liefs BigBoobies 

Ja je moet altijd op je intuïtie afgaan^_^ Jij ook morgen!

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Roompie:

Ja je moet altijd op je intuïtie afgaan^_^ Jij ook morgen!

XX

doe ik zeker! Komt goed morgen hoor meis! 

Liefs BigBoobies 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Boob&Bep:

Heel veel succes morgen voor de operatie!! Voor je het weet zit je weer thuis en sta je ze voor de spiegel te bewonderen! ;) xxx

Ahhh dankje @Boob&Bep!!:D Ja hopelijk gaat het snel voorbij en kan ik ze snel bewonderen haha! 

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Siamese:

Lieve roompie,

heel veel succes morgen! Ik hoop dat het allemaal meevalt. Ik ben erg benieuwd naar je verslagje en foto's. Zet hem op he!! Xx

@Siamese :53::119: dank je wel lieverd!

Hoop ook dat het gaat meevallen. 

Zal kijken wanneer ik de foto's en verslagje post. Hopelijk snel gelijk! 

X liefs

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Suus2015:

Morgen is t Boobday!! Je krijgt jouw Nio's! Spannend leuk en fantastisch ;)

 

Jaaa het is zover :lol: snel gegaan. Heel spannend en leuk ook. Ben zo benieuwd hoe het gaat worden!.

Xxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei senorita:

en dan is het morgen ineens zover! heel veel succes  en niet zenuwachtig zijn he :D

ben natuurlijk super benieuwd naar je verslag hoe alles is gegaan en vooral hoe het er uit ziet!

heb jij geen operatietopic trouwens? of komt dat pas na de operatie @best_boobie?

 

:53:

Haha ja na lang wachten.. Maar eigenlijk ook snel aan de beurt te zijn.. komt het nu in zicht..^_^:P super bedankt!! En nee ik ben nog niet zenuwachtig gelukkig.. Ik ga lekker onbezorgd slapen haha. En rond de middag gebeurt het dan. 

Ben ook erg benieuwd! En ik laat zeker alles weten. Gaat goed komen en oh BB heeft t al aangepast hihi. Slaap lekker :53: xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.