Ga naar inhoud

forum plastische chirurgie in het buitenland


Aanbevolen berichten

dus ik had een booblift in cartagena colombia na maanden gezocht te hebben op internet

ik had al een armlift gedaan in medellin, perfect afgelopen

dus dit keer ga ik naar een amerikaan alec campbell met zijn colombiaanse vrouw

hij heeft achter mijn rug zijn 9 maand zwangere vrouw carolina restrepo in de operatiezaal gelaten

dus ik zal nooit weten wat er die dag gebeurt iS en dit alles zonder m n toestemming

kortom de volgende dag weer onder het mes en 2 jaar later met veel pijn naar een belgisch ziekenhuis

alex campbell wil niets terugbetalen, zijn colombiaanse vrouw en de gewapende bodyguard waren mij gewoon aan het uit lachen

geloof niet alles wat er op internet door die prive klinieken geschreven wordt de slechte revieuws verwijderen ze

heeft iemand goede of slechte ervaringen met plastische chirurgie in het buitenland thanks

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh oke, kijk!
Ik denk, hier komt er eentje enkel om wat te neuzen tussen de boobs van meiden.. (maken we wel eens mee, vandaar mijn reactie)

Ik zit ff je verhaal te lezen he, maar hoe zit dat nou? Is Alec Campbell die dag helemaal niet in de operatiezaal geweest? Ben je geopereerd door zijn 9 maand zwangere vrouw? Wat is er gebeurd, en waarom moest je de dag erna weer onder het mes? 
Het maakt het verhaal niet helemaal duidelijk, de manier hoe je het beschrijft :)

Zou je ons wat meer info willen verschaffen? :)

Twee jaar later  naar een ziekenhuis gegaan in belgie zeg je, maar wat is daar gedaan? geconstateerd? 

In antwoord op je vraag.. Er is hier ooit een meid geweest, die is geopereerd in Brazilie, zij kreeg een ontsteking en is meerdere malen onder het mes geweest.. Dan hebben we nog iemand (ik dacht Guzzi) die geopereerd is in Bali, ook niet helemaal goed gegaan (sorry als ik de naam van dit lid verkeerd heb) en verder zijn er een paar meiden geweest die geopereerd zijn in Spanje.. Verder zover ik weet, niet echt veel buitenlandse ervaringen. Ohja.. Volgens mij nu wel een meid, die voor een wissel gaat (ik dacht Angelsboobs) die in het buitenland geopereerd is.. Turkije?

xx BB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei best_boobie:

Sorry, maar wat stelt dit voor?

 

Hey bb ik denk dat het gewoon iemand is die zijn/ haar verhaal kwijt wilt en niet goed weet hoe de site hier in elkaar zit! Geloof me niet iedereen neemt de tijd om de regels te lezen enzo... Ik ken je persoonelijk niet maar eerlijk gezegd vind ik je soms te hard overkomen met je reactie's maar goed ik doe hier mijn ding en de rest none of my ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei soubrette:

dus ik had een booblift in cartagena colombia na maanden gezocht te hebben op internet

ik had al een armlift gedaan in medellin, perfect afgelopen

dus dit keer ga ik naar een amerikaan alec campbell met zijn colombiaanse vrouw

hij heeft achter mijn rug zijn 9 maand zwangere vrouw carolina restrepo in de operatiezaal gelaten

dus ik zal nooit weten wat er die dag gebeurt iS en dit alles zonder m n toestemming

kortom de volgende dag weer onder het mes en 2 jaar later met veel pijn naar een belgisch ziekenhuis

alex campbell wil niets terugbetalen, zijn colombiaanse vrouw en de gewapende bodyguard waren mij gewoon aan het uit lachen

geloof niet alles wat er op internet door die prive klinieken geschreven wordt de slechte revieuws verwijderen ze

heeft iemand goede of slechte ervaringen met plastische chirurgie in het buitenland thanks

Wat erg en jammer dat dingen zo gelopen zijn! Wat ga je nu doet? Naar een andere pc in Colombia of Belgie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Akachanel:

Hey bb ik denk dat het gewoon iemand is die zijn/ haar verhaal kwijt wilt en niet goed weet hoe de site hier in elkaar zit! Geloof me niet iedereen neemt de tijd om de regels te lezen enzo... Ik ken je persoonelijk niet maar eerlijk gezegd vind ik je soms te hard overkomen met je reactie's maar goed ik doe hier mijn ding en de rest none of my ....

Er komen hier ook mannen op de site, en die komen hier enkel om foto's te bekijken van meiden. Mijn reactie in dit topic was om te voorkomen dat iemand misbruik maakt van jullie vertrouwen in het forum.
Dan kom ik wel eens hard over, dat kan :) 
Ik handel echter in het belang van de leden :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei best_boobie:

Er komen hier ook mannen op de site, en die komen hier enkel om foto's te bekijken van meiden. Mijn reactie in dit topic was om te voorkomen dat iemand misbruik maakt van jullie vertrouwen in het forum.
Dan kom ik wel eens hard over, dat kan :) 
Ik handel echter in het belang van de leden :)

xx BB

Ah zo ok nu begrijp ik het beter dat zijn echt zielige gasten hahahha dan mag je van mij wel streng zijn hihihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

<_< de eerste boobjob dat ik had was in 1990 bij hayens in antwerpen

die wou er absoluut mijn neus nog eens bijdoen

mooie job maar de pijn was niet te beschrijven

16 jaar later dus rond m n 46ste heb ik een

boobjob herdaan in casa blanca bij dokter cochin

uitstekend prachtig resultaat demokratische prijs 2500 euro

en 2 dagen in de privekliniek inklusief

zijn vrouw is zelf me komen opzoeken

en nu in 2014 na maanden op internet gezocht te

hebben in cartagena colombia verschrikkelijjke littekens

de silicone is door mijn tepels geduwd en ik heb sinds

2 jaar nu geen gevoel meer en er was kapselvorming

de verwijdering heb ik in antwerpen laten doen docter breways

en nu zijn mijn borsten afschuwelijke pruimpjes ik zend u hierbij de

fotot s voor en na

dank u

soubrette

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

luigi 086.3gp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Soubrette, jeetje...wat een verhaal joh en moedig dat je het met ons deelt! 

Heb altijd vraagtekens gehad over operaties in het buitenland (algemeen)! Denk altijd aan eventuele gevolgen en hoe snel kun je er weer komen ( financieel/ tickets etc) om nog maar te zwijgen over de juridsiche stappen met eventuele problemen en achtergrond van PC ( zwarte lijst??) persoonlijk een bange poeperd hiervoor! 

Wat bedoel je met " en nu in 2014 na maanden op internet gezocht te hebben" ? Je kliniek in Colombia of je huidige PC? Snap dit stukje niet! Wel verschrikkelijk dat het zover moest komen maar gezondheid gaat voor!! Psychisch maak je ook wat door pffff..  Proef wel uit je verhaal dat je er niet klaar mee bent?? Betekent dit dat je ze nu zo laat of in de toekomst nog wat laat doen? Heb je ze geaccepteerd zoals ze zijn? Sorry voor alle vragen hoor...leef helemaal mee met je verhaal!!  

heel veel sterkte en nogmaals bedankt voor het delen van je ervaring. 

BrownieG xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ik Ben soubrette als personen vragen hebben ivm mijn ervaring in het buitenland en mijn verhaal niet goed begrijpen in h buitenland Heb je geen minste vechten ikzelf Ben de chirurg gaan confronteren en Ben zelf bij 1 advokaat geweest Alles vragen zijn welkom 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.