Ga naar inhoud

EsPop80 : 9 maart 2016 : Dr. van Engeland : Bergman kliniek : Bilthoven


Gast EsPop80

Aanbevolen berichten

Gast EsPop80

Zooooo het was al een poosje stilletjes hier, ik dacht ik zal weer even een up-date geven :D

Het is nu 9 1/2 week geleden dat ik geopereerd ben. Ik ben inmiddels 2 weken geleden voor de laatste keer voor controle geweest bij de chirurg. Ze was dik tevreden. Alleen is het aan de onderkant van mijn borst nog wat vierkant en niet mooi rond.
Dit komt volgens haar omdat het litteken dat van mn tepel naar beneden loopt wat trekt. Opdracht gekregen om vooral dat litteken goed te gaan masseren zodat het ruimte krijgt en dan mooi rond gaat worden. Dat doe ik dus dan maar trouw, hoewel ik zelf die vierkantigheid erg mee vind vallen.

Verder sport ik weer, krachttraining, hardlopen, intensieve workouts, ik werk weer volledig en dat gaat allemaal super goed !
Ik heb echt helemaal nergens last meer van. Het is alsof er niets is gebeurt.

Wel merk ik dat mn tepels nog niet heel enthousiast hard worden, het gevoel is al wel iets meer dan in het begin, maar nog wel minder dan voor de operatie. Ook merk ik met sporten dat ik niet zweet rondom mijn tepels. Voorheen van mijn hele bh nat na het sporten, nu is alles nat, behalve de plekken van mijn tepels, daar in mijn bh nog droog. Beetje vunzig praatje, maar goed :blush:

En natuurlijk ben ik nog steeds reuze blij en trots op mijn nieuwe boobies ! Afgelopen week met het mooie weer heerlijk in de tuin gezeten. Nog niet topless, maar wel lekker in mijn nieuwe bikini. HEEEERLIJK !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi @EsPop80 leuk om nog even wat van je te horen! ( en blij dat alles goed met je gaat!) 

ik word helemaal blij van t feit dat alle borstlift mensen weer gewoon de draad oppakken en beschouw het als n goed teken dat ze hier niet meer dagelijks inchecken op t forum.

de tijd gaat nu echt zo snel... Ik ben al 'bijna' aan de beurt.. Spannend allemaal 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.