Ga naar inhoud

Mikkie31 : 15 april 2016 : Dr. Hupkens : MFIV : Vlaardingen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste Reactie

Passen heel mooi bij je lichaam, hier mag jij trots op zijn! 

Ik heb bij mij maar net al het stift eraf zitten boenen, was net een kleurboek. Borstband ietsjes lager en strakker, vervelend hoor! Heb liever een bh. Heb nu borst band over shirtje gedaan, mijn tepels priemen fier door mijn shirt haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK ja ik ook. Hoe heb je geslapen? Ik deze x stuk slechter en de pijn is veel erger dan gister pff wat een ellende zeg. Op mn borstbeen tegen mn keel aan doet zelfs zeer en is dik,  lijkt wel vocht in te zitten. Mijn vriend moet me echt uit bed en overeind tillen want dat lukt me zelf niet. . Haha ben net een oud omaatje. .heb trouwens nog steeds moeite met zuchten,  doet pijn ook,  herkenbaar? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag mn 3e dag po! Yes, finally, ze zitten er maar damn wat heb ik het onderschat zeg. Bij deze mijn ervaring! 

Afgelopen vrijdag werd ik om 07.15 verwacht bij mfiv kliniek in Vlaardingen bij dr. hupkens. We waren een half uur te vroeg dus eerst nog even buiten moeten wachten en om 7u konden we naar binnen.  De zenuwen werden steeds meer.. er werd afgetekend en om kwart voor 8 ging ik naar het OK. Toen werden mn zenuwen natuurlijk nog meer. Ik was bang voor de narcose joh.. brrr, ik ben zo'n controle freak dusja..:lol: de anesthesist stelde me op mn gemak, kon erg om hem lachen!  Toen ik daar eenmaal lag was ik zo weg. Uiteindelijk ging het allemaal snel en werd ik na een uur wakker,  voor mn gevoel had het maar 5 min geduurd en het eerste wat ik vroeg was; ' zitten ze er al ' :rolleyes: en natuurlijk gelijk gekeken maar zag nog niet veel omdat ze nog zo strak en uit elkaar stonden..dat was wel jammer.  Het duurde bij mij wel wat langer omdat mn spieren en huid zo strak staan..( nou dat voel ik nu ook wel, dat ze zoveel moeite hebben moeten doen) ik was al snel bij en had gelukkig nergens last van. Na een broodje kaas te hebben gegeten en koffie te hebben gedronken, mocht ik om half elf naar de uitrustkamer waar mn vriend bij me mocht. Hupkens kwam nog even bij me (blijft een aparte man, met zn filosofische gepraat haha) Nadat mn vriend mn medicijnen had gehaald, konden we om elfu naar huis. De rit (van Vlaardingen naar Tilburg was geen pretje) ik was geïrriteerd en had het me toch benauwd,  kon amper zuchten ( daar heb ik overigens nog steeds last van). Eenmaal thuis aangekomen op de bank gaan liggen en medicatie gepakt en lekker gaan slapen, was kapot! Savonds  op tijd erin gegaan en een goede nacht gemaakt ( wil wel met morfine tabletjes)

Ik hoopte dat het minder zou worden maar helaas, gisteren veel pijn en afgelopen nacht nog meer.. zelfs met 2 morfine tabletjes  (verdeeld). Alles staat zo ontzettend strak en ik houd veel vocht vast. Resultaat is daarom nog steeds niet echt zichtbaar maargoed geduld geduld geduld :huh: en geduld en ik dat gaat niet samen haha.. 

Hoe het nu met mij gaat?  Kan beter, overal spierpijn, kan amper lachen, zuchten, hoesten enz. Onderkant van mn bh rust op mn wonden en het op mn rug liggen ben ik ook wel beu maar ach het kan er alleen maar beter op worden! Heb gelukkig 2 weken vrij ^_^ ondertussen probeer ik ook nog te genieten van mn 2 nieuwe liefdes en laat ik me verwennen door mn vriend!  Ik heb trouwens geen borstband, was niet nodig zei ie omdat ik juist die bolling bovenop wil. Ik ben benieuwd naar de controle afspraak die ik met Diana zelf heb en of me dan niet alsnog een band word aangeraden...

Zijn jullie ook bekend met vocht vast houden? Bij mij zit het bij mn keel, bij mn jukbeenderen en doet ook zeer. Bij mn borstbeen jeukt het! Teken van herstel? Ik kijk er in ieder geval naar dat alles op zn plek zit en ik volledig hersteld ben :wub:

Voor diegene die geïnteresseerd zijn in mn foto's,  staan in mn album wat je als het goed is kan zien.:141: ik heb 550 cc, hp, dp geplaatst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, onderschat hebben wij het zeker! Maar wat wij ook zeker zijn, is blij met onze girls of niet :wub:

Mijn ribben voelen gekneusd en mijn huid staat gedeeltelijk in de brand ennn alles staat strak, maar het eindresultaat mag er straks wezen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja for sure ^_^ ga ook steeds ietsjes meer resultaat zien :wub:.

Haha ja heel herkenbaar meid.  Ik voel me al wel iets beter en de pijn is nu een stuk minder maar komt natuurlijk ook door medicijnen. Vannacht was wel een ellende zeg pff had echt veel pijn en dan uit  bed komen gaat amper, moet mn vriend bij helpen.. ben dan net een oma hihi:lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mikkie31 ik slaap ook af en toe overdag als ik moe ben, dus afgelopen nacht wel wat "meer" geslapen maar ook niet veel. Vooral last van mijn hoesten, heb al het gevoel dat mijn ribben gekneusd zijn en nu alleen maar meer.. ik hou ook onwijs veel vocht vast!! Weeg 4 kilo meer dan voor de bv, heb lovehandles die ik eerst niet had (broekmaatje 34) en dikke dijen, dikke buik. Ellende, krijgen we er gratis en voor niets bij! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die vocht is normaal...wel apart bij je jukbeenderen! 

Na een weekje of anderhalf trekt het wel weg.

Ik ben ook geopereerd door hupkens em in de eerste instantie moest ik ook een borstband maar na de operatie zei hij van niet. Wees er maar blij mee dat je dat on ding niet nodig hebt! 

Slapen op je rug is even wennen. Ik ben ook echt geen rugslaper maar zodra de pijn een beetje afneemt is het wel te doen. 

Ik ben nu 16dagen po maar vind zelf omhoog komen uit bed nog steeds geen pretje, het is echt: diepe adem in, en bij uitblazen Hup snel omhoog en niet twijfelen haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd   meid. Geniet ervan. 

Ik ben nu 3 weken en 2 dagen po. Ik las dat je door dr Hupkens geholpen bent. Ik ook. Ik lees ook dat je 550 hebt genomen. Op de dag van de operatie  toen hij ging tekenen voor de operatiw, zei ik tegwn Hupkens dt ik voor 550 had gekozen en toen   zei hij dat doe ik niet dan moet  je bij mn collegas zijn.

Voel me nu beetje ge.... om het maar grof te zeggen. Exht belachelijk   zeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, 

Nog gefeliciteerd met je meiden,rustig aan, en goed op jezelf letten

Ik heb even je topics samen gevoegd,want ik zag dat je er 2 had,over hetzelfde onderwerp,  en op deze manier heb je alles bij elkaar staan, en hoef je maar 1 topic bij te houden, is wel zo makkelijk ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei noor-boobs:

Gefeliciteerd   meid. Geniet ervan. 

Ik ben nu 3 weken en 2 dagen po. Ik las dat je door dr Hupkens geholpen bent. Ik ook. Ik lees ook dat je 550 hebt genomen. Op de dag van de operatie  toen hij ging tekenen voor de operatiw, zei ik tegwn Hupkens dt ik voor 550 had gekozen en toen   zei hij dat doe ik niet dan moet  je bij mn collegas zijn.

Voel me nu beetje ge.... om het maar grof te zeggen. Exht belachelijk   zeg.

Tnx! Hmz dat is wel balen idd. We hadden dit tijdens ons consult al besproken omdat het bij mij lichaam past en ik het kan hebben. Hij zei ook wel dat hij dit niet vaak doet dus mss heb ik geluk gehad..

Ben er trouwens net achter gekomen dat ik aan de zijkanten van me borsten ook 2 incissies heb.. hebben ze niks over gezegd. Zal dat voor draines zijn geweest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Wat fijn dat je zo lekker hebt geslapen! 

Ik ben vandaag pas weer op het forum. Heb net een stukje en foto's geplaatst van m'n bv.. 

Ik neem ook niet alle medicatie! Hele nacht zonder! Is tot nu toe echt te doen! 

Volgens mij mag je tot 6 wkn po niet vol in de zon, ook niet met shirtje... 

Succes verder met herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 4 PO..staan nog steeds heel strak maar zie toch al iets meer verandering :wub:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello peepz! Vandaag 11 dagen po!  Op mn keelpijn en wat verhoging na, gaat het steeds beter.  De pijntjes worden minder en de littekens beginnen te jeuken dus het is aan het genezen. :136:Linkerborst is nog wel wat hard aan de zijkant en gevoelig maar ook daar heb ik steeds meer vertrouwen in dat het goed komt. Borsten zijn nog wel gespannen en moeten nog zakken. Vrijdag tijdens de controle maar even vragen of ik niet alsnog een band nodig heb.  

Ik moet zeggen dat het me allemaal toch wel tegen is gevallen.  Heb helaas nog niet echt van mn boobies kunnen genieten maar dat komt wel.  Voor nu nog geduld en rustig aan doen.^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid, gaat toch best snel he. Maar 11 dgn po is eig nog 'niks' hoor. Dus ze gaan zeker nog zakken en zachter worden. Wat fijn dat het allemaal is meegevallen! Daar hoop ik ook zo op.

en dat genieten komt wel hoor meis, straks is t zomer en dan kun je lekker paraderen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag is het 13 dagen geleden dat ik geopereerd ben en ik moet zeggen dat ik het zeker onderschat heb.

Ik dacht me lekker te laten verzorgen en 2 weken te kunnen genieten van het niks doen maar hier kom ik van terug. Voor iemand die geen geduld heeft en een controlefreak is, is dit best lastig. De pijn word nu wel iets minder maar nog steeds staan ze strak, moet ik echt voorzichtig doen en kan dus nog vrij weinig. Het hoort erbij maar ik heb er meer moeite mee dan ik van te voren in had kunnen schatten. De pijn, futloos zijn, moe zijn ivm slecht slapen, rugpijn door veel op mn rug te liggen en gespannen houding en dan het feit dat ik nog niet heb kunnen genieten van me boobs. Ik meer verandering door de dagen heen had gehoopt  ( geen geduld zei ik al hihi) . De ene dag kan ik het los laten en alles laten zijn zoals het is en de andere dag denk ik.. pff  waar ben ik aan begonnen en is het me wel waard geweest, laten snijden in een gezond lichaam. Dan die onzekerheid of het wel mooi word. Terwijl dit echt mijn droom is geweest. Het gaat dus erg met ups en downs en vandaag helaas een mindere dag. Huilbuien tot en met, zo wil ik me niet voelen denk ik dan, ik moet blij zijn maar momenteel ben ik dat even niet..  ik dacht, laat ik het even van me af schrijven en ben benieuwd of meerdere mensen dit herkennen?

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh meis, zoooo herkenbaar. Ik ben inmiddels haast 12 weken po en alles gaat goed. Maar de eerste 3 weken...pfffff....ik maak nooit ruzie met mijn gezin maar februari 2016 gaat de boeken in als vervelend en heeeeeel naaaaaar!! Mijn zoon heeft op een moment zelfs geroepen dat ik maar beter nooit nieuwe tieten had moeten nemen. Ik wilde ook van alles(liefst zelf natuurlijk) maar het ging gewoon niet. Telkens als ik er weer helemaal doorheen zat gaauw naar boven rennen...hup shirt en bh omhoog en dan denken "Kijk..hiervoor heb ik het gedaan!" . 

Zo'n ingreep is niet niks. En het nare onvriendelijke weer helpt ook niet in jouw hoofd! Volhouden. Straks ben jij van de zomer trotste eigenaar van een stel boobs om jalours op te zijn. 

Na regen komt ALTIJD zon!B)

Succes...x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zooooo herkenbaar! Ik ben nu vrijdag 4 weken po en nu pas begin ze ze te accepteren!!! Ik begin ze super te vinden. In het begin was ik zo weermoedig dat ik zelf aan het zien was om ze te laten weg halen . Ik zou ze nu voor geen geld van de wereld nog willen afgeven! Ik was wel snel gerecupereerd na 3 dagen deed ik alles al. Ben wel sterk daarin. Maar meisje geloof mij het emotionele gaat over geef het tijd! En begin maar te wennen aan die 2 mooie dingen! Ik wou zelf niet dat iemand ze zag, nu wou ik dat het zomer was dat iedereen ze ziet :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.