Ga naar inhoud

Suzolicious : 1 maart 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...

Ik ben erg benieuwd hoe het gegaan is !( ik ben over 2 wkn aan de beurt bij straten)  Ik hoop dat je snel en voorspoedig herstelt zodat je van je nieuwe boobs kan genieten!  Welke mt sportbh heb je aan gekregen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-3-2016om14:44 zei isabelle87:

Ik ben erg benieuwd hoe het gegaan is !( ik ben over 2 wkn aan de beurt bij straten)  Ik hoop dat je snel en voorspoedig herstelt zodat je van je nieuwe boobs kan genieten!  Welke mt sportbh heb je aan gekregen?

Ik zal zometeen mijn verslag erop zetten. Ik heb van triumph tri-actrion 70D aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn borstvergroting 
1 maart 2016

Het hele gebeuren begon bij mij al op 29 februari, ik had in de avond een fotoshoot gepland staan omdat ik het heel leuk zou vinden om terug te kunnen kijken naar mijn voor situatie. Het zou toch dood zonde zijn als je later denkt wat had ik eigenlijk ook alweer vóór de borstvergroting, en die zelf gemaakte spiegel foto's zijn ook niet zo best. Dus had ik besloten om een fotoshoot ervan te laten maken. De foto's zijn echt heel stijlvol en mooi geworden. Toen ik om 22.00 uur weer thuis kwam heb ik alle spullen bij elkaar gepakt en ingepakt zodat ik de volgende ochtend niks meer kon vergeten. Piercings en sieraden had ik ook alvast uit gedaan. Daarna meteen naar bed gegaan want om 05.00 uur ging de wekker weer 

05.00: Tring tring mijn wekker ging, ik dacht ' Yeah boobieday! ' even lekker rustig gaan douchen en lekker makkelijk zittende kleding aan gedaan. Geen ontbijt helaas want ik moest nuchter blijven. 
06.00: De rit naar Mr.Boobie maker kon beginnen. Het was een rit van 1.45 uur. Om 07.45 kwamen we aan (mijn vriend en ik) ik moest om 8 uur aanwezig zijn dus ik was mooi optijd. 
Om 08.00 kreeg ik meteen een eigen kamer toegewezen en daar kwam later ook een verpleegkundige naar toe om mijn bloeddruk te meten en mijn temperatuur, ze zei "je bent niet echt zenuwachtig zeker want je hebt een lage hartslag". Ik zei " nee klopt eigenlijk niet nee ". Ook vulde ze een vragenlijst in. Ze vertelde mij dat ik om 09.30 zou worden opgehaald om naar de verkoeverkamer te gaan. 
09.30: Precies om deze tijd werd ik opgehaald, nog even een laatste handkus naar mijn lieve vriend en toen werd ik verder gereden met het bed en ging hij in de wachtkamer wachten totdat ik terug kwam. Bij de verkoeverkamer aangekomen zaten er 2 verpleegkundige op mij te wachten om mij klaar te maken voor de operatie, ze maakte het infuus in orde en maakte nog wat grappen,  leuke mensen waren het, ze maakte een praatje en stelde je op je gemak. Ik moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk helemaal niet nerveus was. Frans Straten kwam ook nog mijn borsten aftekenen. 
10.00: Ik werd opgehaald door de anesthesisten, aangekomen bij de operatiekamer werd ik van het bed overgedragen naar de operatietafel ( plank). Hier werden mijn armen bedenkt en werd ik klaargemaakt voor de operatie. Toen kwam Frans Straten nog een laatste check. Hij vroeg waarvoor ik kwam, ik zei "voor een borstvergroting". Hij vroeg "wat voor protheses", ik zei "Anatomisch". Hij vroeg "hoeveel cc". Ik zei "345cc high profile ". Wel goed dat dit zo gecheckt wordt, zou toch wel balen zijn als je voor een borstvergroting komt en je ineens een neuscorrectie hebt gekregen hahaha. De anesthesist kwam met een kapje voor op mijn mond en zei tegen mij " denk maar lekker aan een mooie vakantie ". 3 keer diep adem gehaald en weg was ik. Vervolgens werd ik wel weer wakker in de operatie kamer, wel al in het bed. Ik werd gereden naar de verkoeverkamer.
11.00: Ik moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk helemaal niet verward ben geweest van de narcose, ik was eigenlijk al vrij snel weer helder. Om 11.20 kon ik even met een spiegel naar mijn boobies kijken en hup meteen werd die bh om gedaan,  70D heb ik omgekregen. Het ging zo goed met me dat ik weer vrij snel naar mijn eigen kamer mocht. 
11.50: Aangekomen op mijn kamer mocht ik wat drinken en eten,  ik had wel honger dus had lekker 2 boterhammen met pindakaas besteld. Hmmm jammie. Mijn vriend gaf kleine stukjes aan mij. Elk uur kwamen ze mij controleren op mijn bloeddruk en temperatuur,  heel prettig dat je zo goed in de gaten gehouden wordt. Maar poe hee wat  had ik een last van mijn rug zal wel van die operatie plank zijn geweest. 
15.15: ik moest naar het toilet. Ik ging proberen te staan maar het zweet brak me uit ik had zoveel pijn, ik werd lijk wit. Dus ik ben weer gaan liggen, ik had ook meteen een pijnstilling gekregen van de verpleegkundige.  Daarna nog elk uur een check gehad en toen ging alles weer oke. Ik ben later nog naar het toilet gegaan. Tanne kwam ook nog langs met een mooie bos bloemen namens kliniek Heyendael, super lief!
17.00: Frans Straten kwam even kijken hoe het allemaal was gegaan en hij zei dat alles goed was verlopen. Ik mocht naar huis, Yeah. Met de rolstoel ben ik naar beneden gebracht want lopen ging nog niet zo. De terug reis duurde 2.30 uur omdat er veel file stond. 
19.45: We waren eindelijk thuis en nu kan het herstel gaan beginnen. Ik laat me lekker verzorgen want ik kan echt niks, lekker afhankelijk ben ik nu. Maar beter een goed herstel en afhankelijk dan alles forceren en kans op complicaties! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel leuk verslag om te lezen ! Wat fijn dat je niet zenuwachtig was .. Dat zal bij mij wel anders zijn denk ik zo -_-  ik heb nog niet eerder gelezen dat er een mondkapje werd gebruikt voor narcose..? Of heb ik daar eerder overheen gelezen? Ik wens je een heel goed en voorspoedig herstel toe! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.