Ga naar inhoud

Ampie : 23 december 2015 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hoi dames, ik ben Annemarie, mama van 3 prachtige kinderen. Ik heb 5 weken geleden een borstlift laten doen door dr van der Weij in kliniek Boerhaave Amsterdam. Ontzettend blij met mijn nieuwe boobs! 

Ik hoop hier veel leuke dingen te lezen. Leuk zo'n forum!

 

Groetjes Annemarie 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hallo

Welkom op het forum!!

Van der weij is goed in borstliften, zover ik gezien heb, dus ik neem aan dat hij je zeker heel mooie borsten gegeven heeft! Hoe is het allemaal verlopen? Wil je daar nog iets over kwijt? Misschien dat anderen dan nog iets aan je 'verslagje' hebben :)
Evt. kunnen we dan ook je titel aanpassen (met operatiedatum erbij) en kunnen anderen je verhaal via de zoekbalk vinden :)

Gefeliciteerd met je boobs!!
Heb je enkel een lift gehad of eentje met prothesen?
 

Veel leesplezier hier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 5 weken geleden een borstlift laten doen door dr van der Weij. Zonder implantaten want ik heb nooit grote borsten gehad en hoef dan nu ook niet. Heb nu een B/C cup. Erg blij met het resultaat! Zodra het kan plaats ik wat foto's. Ben ook erg benieuwd naar jullie resultaten! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Ampie:

Ik heb 5 weken geleden een borstlift laten doen door dr van der Weij. Zonder implantaten want ik heb nooit grote borsten gehad en hoef dan nu ook niet. Heb nu een B/C cup. Erg blij met het resultaat! Zodra het kan plaats ik wat foto's. Ben ook erg benieuwd naar jullie resultaten! 

Ik voeg dit bericht even samen met je andere topic. Dan hoef je er maar 1 bij te houden :) Is makkelijker voor jou, maar ook voor ons :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.