Ga naar inhoud

xxyvonnexx : 5 maart 2016 : Dr. Hupkens : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

 

Hoi Dames,

Ik ben Yvonne 27 jaar, moeder van een dochter van bijna 2 en ik kom uit Amsterdam. Ik ben nu een paar maandjes actief op deze forum om wat informatie te verkrijgen mbt een bv. Ik heb altijd al kleine borsten gehad, maar het geven van borstvoeding is er niks meer overgebleven L ( 80a).

Ik ben inmiddels bij 3 verschillende pc’s op consult geweest, en was helemaal de kluts kwijt. 3 verschillende adviezen 3 verschillende voorkeuren pfff. Ik heb uiteindelijk voor Dr Hupkens gekozen. Ik heb een goed gevoel bij hem en ik heb veel positieve verhalen gelezen.

 Hij heeft mij 375 cc, rond m+, Dual Plane geadviseerd. ik wordt volgende maand in Amstelveen door hem geopereerd. Nou ben ik benieuwd of er meerdere  dames ( vast wel) zijn die ook door Hupkens geopereerd zijn en 375 CC rond hebben gekregen.

Ik zou graag wat foto’s willen zien, en jullie ervaring met Hupkens willen weten

Alvast bedankt.

Gr Yvonne

Link naar reactie
Delen op andere sites

heehee,

ik ben ook door dr hupkens geopereerd, 350 cc HP. Ik ben in het algemeen tevreden over het resultaat, alleen vind ik het aan de kleine kant. Jij krijgt moderate plus profile, waardoor onze protheses andere maten hebben. Die van jou zijn 1.2 cm breder en 1 cm kleiner in de projectie dan de mijne, dus vergelijken kunnen we niet echt.

gr Fje :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hello Ladies,

 

Het aftellen is begonnen, zaterdag krijg ik eindelijk mijn nieuwe boobs:D.

Ik begin wel steeds zenuwachtiger te worden. Ik heb alles al in huis gehaald slik inmiddels ook de extra vitamientjes en ben er wel klaar voor.

Ik twijfel nog wel over de maat. ik heb nu 80A en 375cc staat nu gepland. Diana en Dr hupkens hadden allebei 400CC als voorkeur ,maar dan zou ik uitkomen op een E cup en daar schrik ik wel van ook al is het maar 25 cc verschil.

Ik zal na de operatie een verslagje maken over de verloop van mijn dag.

Zijn er nog meer dames die zaterdag 5 mrt geopereerd worden in kliniek a'veen?

XXX 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Yvonne,

Spannend... Ik wordt 26 maart geholpen door hupkens in Amstelveen... Ik zit nog erg te twijfelen over het aantal cc's. Hij zou 400,425 en 450 bestellen.. heb nu 75 A, dan kan ik op die dag de keuze maken.. maar echt zoooo lastig!

Wat is jou lengte en gewicht?

Ik ben heel benieuwd naar jou verslag en eventueel foto's..

Succes alvast! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!! Succes zaterdag. Erg spannend!

ik ben door hupkens twee weken geleden geopereerd en ben 168cm en droeg een 75a. Met het meten met een meetlint zit ik nu op 70 D. En ik heb 450cc erbij gekregen! 

Mij was erg bang voor de grote hoeveelheid cc"s maar ben uitgegaan van hupkens advies. En ben echt zooooo blij! Ben benieuwd naar je verslagje zaterdag. Nogmaals succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Ladies,

Ik zou nog even laten hoe alles verlopen is.

Zaterdag 5/03 was het dan eindelijk zover me nieuwe boobs!!. `ik was de dagen ervoor niet echt zenuwachtig, maar zaterdag ochtend veranderde dat. 

Ik moest om 7.30 in A' veen zijn toen ik daar aankwam was er al een dame voor mij dat vond ik wel fijn dan was ik niet " de enige". Het personeel was super aardig voor en na de operatie.ik heb echt mazzel gehad want ik had amper pijn toen ik naar huis ging. ik had me voorbereid op het ergst, maar nu 4 dagen later heb ik amper pijn ervaren. de eerste 2 dagen was het erg strak en gezwollen maar dat wordt elke dag minder. 

Ik had gister nog even contact gehad met praktijk gabriels omdat de hechting van mijn linker borst af en toe brand, het doet geen pijn maar is niet fijn. ook is mijn linker borst nog wat groter dan de rechter en gespannen.  De receptioniste adviseerde mij toen om een mail en foto te mailen zodat zij deze door konden sturen naar Dr Hupkens.  Ik heb de pleisters er nog op zitten dus bij me hechting kan je niet zoveel zien, alleen dat me borst wat groter en gespannen is. Als reactie kreeg ik dat de Art vind dat mijn borsten er prima uitzien en dat ik mijn pleisters er voorzichtig afmogen is dat niet een beetje snel? Mijn rechter borst daarentegen voel prima niet zo gespannen wordt met de dag soepeler. verder voel ik me ook gewoon prima ik gebruik nu alleen nog paracetamol en vitamine c. Ik heb wel net als aan heleboel andere meiden op dit forum een dikke buik :134: ik drink veel water en brandnetelthee en hoop dat het snel weg gaat.

ik heb gister op aanraden van praktijk gabriels wel een grotere Sport bh gekocht want die ik moest kopen ( Carfix  maar L) zat erg strak onder me borsten en drukte tegen de wondjes, waardoor ik gister contact met ze had opgenomen. nu heb ik een sport bh van de hunkemoller die zit erg fijn.

Al met Al ben ik erg tevreden met het resultaat alleen hoop ik dat me linkerborst snel wat soepeler wordt.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei xxyvonnexx:

Goedemorgen Ladies,

Ik zou nog even laten hoe alles verlopen is.

Zaterdag 5/03 was het dan eindelijk zover me nieuwe boobs!!. `ik was de dagen ervoor niet echt zenuwachtig, maar zaterdag ochtend veranderde dat. 

Ik moest om 7.30 in A' veen zijn toen ik daar aankwam was er al een dame voor mij dat vond ik wel fijn dan was ik niet " de enige". Het personeel was super aardig voor en na de operatie.ik heb echt mazzel gehad want ik had amper pijn toen ik naar huis ging. ik had me voorbereid op het ergst, maar nu 4 dagen later heb ik amper pijn ervaren. de eerste 2 dagen was het erg strak en gezwollen maar dat wordt elke dag minder. 

Ik had gister nog even contact gehad met praktijk gabriels omdat de hechting van mijn linker borst af en toe brand, het doet geen pijn maar is niet fijn. ook is mijn linker borst nog wat groter dan de rechter en gespannen.  De receptioniste adviseerde mij toen om een mail en foto te mailen zodat zij deze door konden sturen naar Dr Hupkens.  Ik heb de pleisters er nog op zitten dus bij me hechting kan je niet zoveel zien, alleen dat me borst wat groter en gespannen is. Als reactie kreeg ik dat de Art vind dat mijn borsten er prima uitzien en dat ik mijn pleisters er voorzichtig afmogen is dat niet een beetje snel? Mijn rechter borst daarentegen voel prima niet zo gespannen wordt met de dag soepeler. verder voel ik me ook gewoon prima ik gebruik nu alleen nog paracetamol en vitamine c. Ik heb wel net als aan heleboel andere meiden op dit forum een dikke buik :134: ik drink veel water en brandnetelthee en hoop dat het snel weg gaat.

ik heb gister op aanraden van praktijk gabriels wel een grotere Sport bh gekocht want die ik moest kopen ( Carfix  maar L) zat erg strak onder me borsten en drukte tegen de wondjes, waardoor ik gister contact met ze had opgenomen. nu heb ik een sport bh van de hunkemoller die zit erg fijn.

Al met Al ben ik erg tevreden met het resultaat alleen hoop ik dat me linkerborst snel wat soepeler wordt.

 

 

Fijn dat je weinig pijn ervaart zeg!

hoop dat dat bij mij ook zo is haha

hoop dat het zo blijft qua pijn en het niet erger word.

 

xx D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Hoe is t met je hechtingen? Ik had er ook last van. Strakke BH die op de hechtingen knelde. Wat inderdaad voor een soort brand gevoel ofzo zorgde. Precies wat je zegt : geen pijn maar ook niet fijn. Heb je de pleisters eraf gehaald? Helpt dat? 

En hoeveel cc is er bij jou ingegaan? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 14.3 geholpen door Dr Hupkens en net als jij is mijn linker borst iets groter en pijnlijker. Dit is mijn vierde dag en ik kan nog niet echt veel doen zoals mn sokken aantrekken. Het verschilt bij een ieder. 

Hoe is alles in verhouding nu bij jou? Niet meer gezwollen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.