Ga naar inhoud

nailtje : 19 februari 2016 : Dr. Plovier : Beclinic


Aanbevolen berichten

hallo iedereen,

ik ben hier nog maar een paar weekjes nieuw. ik ben al bij een paar mensen gaan piepen en ben zo jaloers op de vrouwen hun nieuwe borsten. ik heb in 2005 mijn eerste borstvergroting laten doen (siliconen voor de spier). bij dr bosmans. in het begin was ik heel tevreden. ik was van een kleine B naar een volle D gegaan. maar na een jaar begonnen mijn borsten al een beetje te gaan hangen. mijn huid leurt ook gemakkelijk. maar het kwam ook omdat het voor de spier was. na de zwangerschap in 2009 zijn mijn borsten nog erger geworden.

2015 heb ik eindelijk de knoop doorgehakt. na vele dokters te hebben bezocht heb ik eindelijk voor dk plovier gekozen en bij hem heb ik het beste gevoel en ik hoop dat mijn gevoel de waarheid spreekt. hij raad mij aan dat ik tussen de 500 a 600cc ga nodig hebben voor mij lichaam. dat da het mooiste uitkomt.

19 februari 2016 word ik geopereerd. ik heb geen bang van de operatie zelf en de pijn erna maar de narcose daar heb ik ne panische angst van. hebben hier nog mensen ervaring mee?

en wat vinden jullie van dr plovier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf nog geen bv ondergaan maar wel al verschillende operaties onder volledige narcose achter de rug. De laatste 3 keer had ik bij het ontwaken en de dagen erna erg last van hartkloppingen. Dit geeft zo'n eng gevoel. Het is telkens wel over gegaan maar het heeft er wel voor gezorgd dat ik schrik heb voor de narcose. Althans voor de volledige narcose want ik heb onlangs een gastroscopie laten doen onder roesverdoving en daar had ik geen last van. Door mijn angst ben ik ook geremd om echt voor een bv te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi nailtje
Welkom op het forum!!

Ik heb mijn beide narcoses als zeer prettig ervaren. Ik was ook nog nooit onder narcose geweest, maar heb er geen last van gehad. Heerlijk in slaap gesukkeld (je bent opeens weg, als ze tegen je zeggen: denk maar aan een mooi strand... ;) ) en dan word je alweer wakker met je kokosnoten. Toch nog iets overgehouden van dat mooie strand waar je aan moest denken :)

Heb je er een nare ervaring mee, van in 2005? 

Dokter plovier is een goede pc! Heb je zijn naam 'plovier' al eens rechtsboven in de zoekbalk ingegeven? Dan komen alle topics waar hij in genoemd wordt, tevoorschijn. Heel wat leesvoer kom je dan tegen :)

Ik zie hele mooie boobies voorbij komen van Plovier :35:

Veel leesplezier hier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom ! :D

 

fijn dat je een beslissing hebt gemaakt, proficiat ! 

Ben ooit 1x onder narcose geweest, toen eigenlijk geen problemen gehad.

Ik kan je nog niet veel vertellen. Maar mijn bv staat 28 januari gepland bij Plovier , spannend 

Succes alvast 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom!!

Zoals je misschien al merkt komt de naam plovier vaker voorbij en in positieve zin :D Deze man maakt hele mooie boobies!

Ik pas je titel even aan en verplaats hem naar operatieverslagen. Zo kun je alles in dit topic bijhouden rond jou operatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 19 januari mijn wissel gehad bij plovier. Ben super te vrede over de gang van zaken daar. Ik had ook schrik voor de narcose maar ze zijn er allemaal zo lief. Ze stellen je echt gerust en voor je het weet ben je in dromen land allee ben je terug op de kamer in je verwarmt bedje. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24 januari 2016om20:16 zei best_boobie:

Hoi nailtje
Welkom op het forum!!

Ik heb mijn beide narcoses als zeer prettig ervaren. Ik was ook nog nooit onder narcose geweest, maar heb er geen last van gehad. Heerlijk in slaap gesukkeld (je bent opeens weg, als ze tegen je zeggen: denk maar aan een mooi strand... ;) ) en dan word je alweer wakker met je kokosnoten. Toch nog iets overgehouden van dat mooie strand waar je aan moest denken :)

Heb je er een nare ervaring mee, van in 2005? 

Dokter plovier is een goede pc! Heb je zijn naam 'plovier' al eens rechtsboven in de zoekbalk ingegeven? Dan komen alle topics waar hij in genoemd wordt, tevoorschijn. Heel wat leesvoer kom je dan tegen :)

Ik zie hele mooie boobies voorbij komen van Plovier :35:

Veel leesplezier hier!

xx BB

hallo,

bedankt voor de reactie. ja ik heb nare ervaringen met narcoses. ben 2 keer in volledige narcose geweest. de eerst keer had ik hartkloppingen gekregen voor ik in slaap viel en ben ik heel ziek wakker geworden. de tweede keer ben ik heel draaierig in slaap gevallen maar toen ik wakker was geworden was ik niet ziek omdat ze mij iets gegeven hebben tegen het misselijk zijn.

ik hoop bij de roest narcose dat ik er geen last van ga hebben. ik kijk zo uit naar mijn operatie maar ik ga wel heel nerveus zijn.

ik heb al bijna alles gelezen wat ze over dr plovier hebben geschreven en dat heeft ervoor gezorgd dat ik mij door hem wou laten opereren. 

grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24 januari 2016om00:02 zei Tinka:

Welkom ! :D

 

fijn dat je een beslissing hebt gemaakt, proficiat ! 

Ben ooit 1x onder narcose geweest, toen eigenlijk geen problemen gehad.

Ik kan je nog niet veel vertellen. Maar mijn bv staat 28 januari gepland bij Plovier , spannend 

Succes alvast 

veel succes voor uw operatie ook. ik hoop dat ik eens foto's mag zien en welke grote ga je nemen?

grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25 januari 2016om23:09 zei Happy(._.):

Ik heb 19 januari mijn wissel gehad bij plovier. Ben super te vrede over de gang van zaken daar. Ik had ook schrik voor de narcose maar ze zijn er allemaal zo lief. Ze stellen je echt gerust en voor je het weet ben je in dromen land allee ben je terug op de kamer in je verwarmt bedje. 

 

hallo,

ik ben blij dat jij hebt gereageerd want uw woorden stellen mij wel geruster. ik kijk ook al uit naar een verwarmd bed want ik de klinieken word je wakker en daar is het dan heel koud. ik zal u iets laten weten hoe het bij mij verlopen was.

bedankt voor de reactie

grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei nailtje:

hallo,

ik ben blij dat jij hebt gereageerd want uw woorden stellen mij wel geruster. ik kijk ook al uit naar een verwarmd bed want ik de klinieken word je wakker en daar is het dan heel koud. ik zal u iets laten weten hoe het bij mij verlopen was.

bedankt voor de reactie

grtjs

Das graag gedaan! Laat zeker iets weten he. Komt helemaal goed! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

hallo meiden,

ik heb een vraagje. ik ben nu 4 weken geopereerd en mijn borsten genezen heel goed. heb een lifting laten doen en een siliconen wissel. ze hebben 525cc rond achter de spier geplaatst.

maar ik vind dat mijn linkerborst precies niet willen indalen. en die is ook nog een beetje harder als de andere, maar ik heb helemaal geen pijn. mijn rechterborst voelt zo zacht aan. ik heb toch nog geen kapselvorming, hoop ik? zijn er nog meiden die er last van gehad hebben? hoelang kan dat duren vooraleer het kan indalen?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Meid, ik zou me nog geen zorgen maken.. Meestal geneest de ene borst sneller dan de andere, het zijn tenslotte ook twee aparte wonden :)

Het kan nog wel even duren eer ze gelijk zijn, duurt soms wel tot 3 maanden po.. Zit je prothese echter veel te hoog, dan zou een band aan te raden zijn om hem te laten dalen, maar daarvoor zou je toch even een afspraak moeten maken met je pc om te bekijjken of dit nodig is :)

Kapselcontractie is hoogstwaarschijnlijk niet hoor.. Daar ben je nog te kort po voor.. Het hardere komt doordat de prothese daar nog verder onder de spier in zit, de spier nog strakker is, zeg maar, en misschien zit er zelfs nog wel meer vocht in die borst waardoor het implantaat meer moeite heeft met dalen :0

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo, 

bedankt voor je reactie. ik ben nu wel al een beetje gerust gesteld.

ik moet wel zeggen dat het vandaag beter is. maar ik heb nu mijn maandstonden. zou het dan ook kunnen dat ze dan harder is? mijn linkerborst staat nu toch iets minder gespannen. het is nog niet zo zacht als de andere maar ik zal, gelijk u zegt, veel geduld moeten hebben.

ik moet 11 april naar mijn pc gaan voor eerste controle en als ik het dan nog heb dan kan ik het hem vragen.

nogmaals bedankt voor de geruststellende woorden.

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.