Ga naar inhoud

na borstverkleining


Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben Fran en liet 2 maanden geleden een  borstverkleining uitvoeren. Van het resultaat ben ik supertevreden. Alles verliep prima. Alleen voel ik nu - vooral in de rechterborst - verhardingen. De huisarts denkt aan een ontsteking, maar ik heb er geen pijn of koorts van. Herkent iemand dit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Fran . 

Heb zelf in 2014 een bvk gehad , maar herken dit niet . 

Lijkt me sterk dat je na 2 maanden een ontsteking binnenin zou hebben . Wanneer is je eind controle ? 

Anders een mailtje naar je PC sturen ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is al snel , eind controle na 2 maanden . Kan het litteken weefsel zijn van de liposuctie ? 

Bij mij was de eindcontrole na 4 maanden . 

Maar aangezien het verticale litteken nog niet soepel genoeg was , moest ik in december nog 1 keer terug komen . 

Zou denk ik toch een mailtje doen naar de chirurg . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik zit ook te denken aan littekenweefsel idd.. Of misschien is je weefsel wat geirriteerd.. Dat kan ook... Heb je het altijd, of alleen maar bepaalde periodes van de maand? Mastopathie is namelijk ook nog iets wat het kan zijn evt... (zoek maar ff op google wat dat is :) Niks ernstigs)
En idd toch maar ff contact opnemen met je pc, dat is gewoon wel zo fijn. Alleen hij kan goed vertellen wat er aan de hand kan zijn :35:

Wil je nog iets verder vertellen over je bvk? Hoe het verlopen is en zo, wie je pc is en wanneer je precies geopereerd bent? Of wilde je enkel vragen of iemand jouw klachten herkende? 
Mag allebei hoor, maar dan weet ik in welke categorie je topic moet komen te staan :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.