Ga naar inhoud

Kapot implantaat


Nannet

Aanbevolen berichten

Heeft iemand ervaringen met kapotte implantaten en hoe dat verder verloopt qua claim richting Allergan/McGhan ofwel Natrelle.

Bij mij bleken beide implantaten kapot te zijn tijdens operatie...

Implantaten 6,5 jaar oud

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

He verdorie.. kapotte implantaten... Dat is wel even schrikken he...
Hoe ben je erachter gekomen?

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik weet dat er idd in die tijd een foutieve serie geweest is.. De implantaten worden, zover ik weet, vergoed! 
Door wie ben je destijds geopereerd? En ga je bij diezelfde pc terug?

Er zijn enkele meiden die hier ook mee te maken gehad hebben.. Ik zit ff te denken wie dat nou laatst was... 
Oh, hier heb ik haar topic: 

Misschien interessant voor je om te lezen :)

Als je in de zoekbalk intikt: 'Natrelle gescheurd' Kom je misschien nog een paar discussies tegen waarin er gesproken wordt over gescheurde natrelle implantaten.


Succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is gebleken tijdens de operatie, de ene gescheurd, van de andere was helemaal niets meer over. Het vreemde is dat ik ieder jaar een foto en/of echo heb laten maken, waar niets op te zien was. Zelfs in december nog niets te zien...

Zou wel willen weten wat dit voor mijn gezondheid zou kunnen betekenen. Heb de laatste jaren wel wat vage klachten gehad, maar of die nu hierop terug te voeren zijn moet nog maar blijken.

Dank voor je reactie.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Nannet:

Is gebleken tijdens de operatie, de ene gescheurd, van de andere was helemaal niets meer over. Het vreemde is dat ik ieder jaar een foto en/of echo heb laten maken, waar niets op te zien was. Zelfs in december nog niets te zien...