Ga naar inhoud

Mommy makeover na gewichtsverlies


gwndanielle

Aanbevolen berichten

Hoi dames!

Ik lees al een jaar op de achtergrond met jullie mee, maar zal me nu ook even voorstellen! Ik ben Danielle, 25 jaar en ik ben bijna 50 kilo afgevallen. Ik heb er al 49 kilo af, ik hoop er nog een kilo of 5 vanaf te krijgen.

Dit heeft natuurlijk de nodige huidoverschot achtergelaten, dus daar gaan we wat aan laten doen! Maandag ben ik bij dr Nio geweest en ik krijg een borstlift met prothese, ik dacht 250 cc, dual plane, waarbij hij ook wat van mijn eigen weefsel weg gaat halen, om een double bubble te voorkomen. Ik draag nu een 80d. En ik wil graag naar een e. Verder wordt mijn buik weer mooi strak getrokken, incl buikspieren (hier leek hij heel veel zin in te hebben, want hij zei het met een grote grijns) .. Auw.. en krijg ik een armlift. Waarbij nio overigens heel duidelijk over zei dat hij het zelf nooit zo mooi vindt vanwege de grote littekens, kijk daar houd ik van.. Een eerlijke man dus! Maar aangezien ik last heb van het geflabber van mijn huid tijdens mijn werk, neem ik die littekens voor lief en ga ik er wel voor.

Er stond verder nog een consult gepland bij dr van straten via diana, maar die is afgezegd. Wat blijkt.. Hij doet via diana alleen maar borstvergrotingen en borstlifst. Dus we blijven bij nio, al was ik er eigenlijk al voor 100 procent zeker van dat hij het zou worden. Datum moet nog geprikt worden omdat ik het eerst nog moet regelen met mijn werk, ik wacht nu op mijn contract die nog getekend moet worden in februari, daarna vertel ik het. Maar waarschijnlijk wordt het eind april, mei. Nu dus nog even tijd voor die laatste 5 kilo.

Hopen jullie met mij mee dat de tijd heeeeel snel voorbij gaat??

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei gwndanielle:

Er stond verder nog een consult gepland bij dr van straten via diana, maar die is afgezegd. Wat blijkt.. Hij doet via diana alleen maar borstvergrotingen en borstlifst.

 

Klopt , een ander forum lid kwam hier gisteren ook achter .

 

Maar wat goed zeg dat je zoveel afgevallen bent .

Nu op naar de laatste 5 kg , dat gaat lukken .

Zelf ben ik 37 kg afgevallen , en heb afgelopen oktober een buikwandcorrectie met navel verplaatsen gehad .

Ben er echt super blij mee ..is heel mooi geworden .

Vandaag heb ik mijn eindcontrole .Spieren reven of liposuctie was bij mij niet nodig .

Hou er rekening mee dat je een lange hersteltijd hebt ..ikzelf heb 6 weken vakantie genomen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thankx meiden! Oh echt @Jeanette dus ik ben niet de enige?? Jammer dat ze dat niet duidelijk op de site van diana hebben staan! Maar wat goed ook 37 kilo! Top!! Heb je foto's? Dan voeg ik je toe als vriend, ben wel heel benieuwd! Ja ik ga zeker rekening houden met een lange hersteltijd, ik ben ook nog eens kapster, dus dat zit niet mee, de hele dag staan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super! Dank je wel!! Ik ga meteen kijken!! Hoop dat het lukt, want om de een of andere reden kom ik niet in de albums.. Daar wordt naar gekeken op het moment dus als ik niet meteen reageer dan heb ik het nog niet kunnen zien.. Ik reageer meteen zodra ik het gezien heb! Ben heel benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat knap meid, zoveel gewichtsverlies! Ik ben nieuwsgierig naar je lengte, want 44kg als streefgewicht klinkt mij als erg weinig! :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel!! Oh haha.. Dat heb ik niet zo slim neergezet.. Ik bedoelde -49 kilo.. Gelukkig ben ik wel iets zwaarder!! Ik ben 1.75 en weeg nu ook 75.. Ik hoop dus naar de 70 te gaan, nouja.. Nog leuker is natuurlijk om de 60 in te gaan, maar met 70 ben ik ook al heeeel blij. Ga het even veranderen in mijn post! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-1-2016om22:24 zei gwndanielle:

Dank je wel!! Oh haha.. Dat heb ik niet zo slim neergezet.. Ik bedoelde -49 kilo.. Gelukkig ben ik wel iets zwaarder!! Ik ben 1.75 en weeg nu ook 75.. Ik hoop dus naar de 70 te gaan, nouja.. Nog leuker is natuurlijk om de 60 in te gaan, maar met 70 ben ik ook al heeeel blij. Ga het even veranderen in mijn post! 

Ooo haha dat klinkt al een stuk gezonder! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23 januari 2016om22:45 zei gwndanielle:

Hey meiden! Jaaaa ik kan in de albums!!! Wat ziet je buik er super mooi uit!!! Hoop echt dat die van mij ook zo mooi gaat worden!!

Ja , is echt strak geworden . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.